• 1
  • 2
2023-11-23, 09:45
Medlem
Man hr aldrig om detta fenomenet, att en muslimsk kvinna tnder p att dominera och frnedra sin partner, kanske att han r hennes fotslav eller toa etc etc.
r detta haram eller bara en mrk hrna i den muslimska kulturen?
Har ni erfarenheter, eller annan info som kan bekrfta eller dementera detta?
Citera
2023-11-23, 10:04
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knallebarr
Man hr aldrig om detta fenomenet, att en muslimsk kvinna tnder p att dominera och frnedra sin partner, kanske att han r hennes fotslav eller toa etc etc.
r detta haram eller bara en mrk hrna i den muslimska kulturen?
Har ni erfarenheter, eller annan info som kan bekrfta eller dementera detta?

Var vl en Saudisk prinsessa som tvingade en mlare i Frankrike att slicka hennes ftter var vl ett djvla liv om det fr nn 10 r sedan.

Hittade det:

https://www.thesun.co.uk/news/187540...kill-this-dog/
Citera
2023-11-23, 10:16
Medlem
Sttt p en domina som var muslim (inte mot mig) men hon bertta att hon ofta kalla sina svenska mn fr ckliga cucks och beta och att mnnen gick igng p det. Samma brud gillade ven motsatsen dr sttliga ariska mannen frgrep sig p undermnniskan och lskade att bli frnedrad ver sin religion och ras. VEN samma brud som stoltserade med att hon var oskuld och att alla samlag skedde analt fr d var hon fortfarande ren.

Spnnande brud faktiskt.
Citera
2023-11-23, 10:27
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Ortodoxa muslimer anser att stllningar dr kvinnan r ovanp, typ ridning, r haram fr att det signalerar att mannen r undergiven. S det r nog svrt att frena en strikt islamisk tro med detta.
Dock finns det s klart massor av muslimer som experimenterar sexuellt, i strid mot Koranens budskap, precis som det finns muslimer som nyttjar droger, dricker alkohol och frossar i bacon nr ingen ser.
Citera
2023-11-23, 13:12
Medlem
Jag tycker det finns nt eggande o tabu ver att en muslimsk kvinna r domina eller att man fr slava vid hennes ftter. Men det r s tyst p denna fronten. Jag tror att alla oavsett religion har lustar o begr, men kanske rdslan fr vad allah ska tycka stter stopp fr att utva.
Citera
2023-11-23, 15:45
Medlem
Jag hoppas det finns i alla fall Skulle vilja ha en
Citera
2023-11-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Sttt p en domina som var muslim (inte mot mig) men hon bertta att hon ofta kalla sina svenska mn fr ckliga cucks och beta och att mnnen gick igng p det. Samma brud gillade ven motsatsen dr sttliga ariska mannen frgrep sig p undermnniskan och lskade att bli frnedrad ver sin religion och ras. VEN samma brud som stoltserade med att hon var oskuld och att alla samlag skedde analt fr d var hon fortfarande ren.

Spnnande brud faktiskt.

Var hon under 18 d med tanke p oskulden eller?
Citera
2023-11-23, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Var hon under 18 d med tanke p oskulden eller?

N, 25+ men mnga muslimska brudar i vsterlndska lnder som trixar lite dr allt utom vaginalt samlag r fortfarande okej.
Citera
2023-11-23, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson

Spnnande brud faktiskt.

Lter onekligen s.
Citera
2023-11-23, 21:47
Medlem
Ngot jag noterat r att muslimbrudar grna spottar en hel del. Ute p gatan och s, ngot som svenskor inte gr skrskilt ofta. Kanske gr samma i sovrummet Aggresiva loskor
Citera
2023-11-24, 09:24
Medlem
Det r hett som fan nr en tjej spottar p en.
Kanske gillar dom detta!
Citera
2023-11-25, 02:05
Medlem
Muslimska tjejer r i jmfrelse med svenska mn mer dominanta. En svensk man r alldeles fr undergiven/mesig fr att kunna dominera en arabtjej.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in