Man hr aldrig om detta fenomenet, att en muslimsk kvinna tnder p att dominera och frnedra sin partner, kanske att han r hennes fotslav eller toa etc etc.
r detta haram eller bara en mrk hrna i den muslimska kulturen?
Har ni erfarenheter, eller annan info som kan bekrfta eller dementera detta?
Man hr aldrig om detta fenomenet, att en muslimsk kvinna tnder p att dominera och frnedra sin partner, kanske att han r hennes fotslav eller toa etc etc.
r detta haram eller bara en mrk hrna i den muslimska kulturen?
Har ni erfarenheter, eller annan info som kan bekrfta eller dementera detta?
Var vl en Saudisk prinsessa som tvingade en mlare i Frankrike att slicka hennes ftter var vl ett djvla liv om det fr nn 10 r sedan.
Sttt p en domina som var muslim (inte mot mig) men hon bertta att hon ofta kalla sina svenska mn fr ckliga cucks och beta och att mnnen gick igng p det. Samma brud gillade ven motsatsen dr sttliga ariska mannen frgrep sig p undermnniskan och lskade att bli frnedrad ver sin religion och ras. VEN samma brud som stoltserade med att hon var oskuld och att alla samlag skedde analt fr d var hon fortfarande ren.
Ortodoxa muslimer anser att stllningar dr kvinnan r ovanp, typ ridning, r haram fr att det signalerar att mannen r undergiven. S det r nog svrt att frena en strikt islamisk tro med detta.
Dock finns det s klart massor av muslimer som experimenterar sexuellt, i strid mot Koranens budskap, precis som det finns muslimer som nyttjar droger, dricker alkohol och frossar i bacon nr ingen ser.
Jag tycker det finns nt eggande o tabu ver att en muslimsk kvinna r domina eller att man fr slava vid hennes ftter. Men det r s tyst p denna fronten. Jag tror att alla oavsett religion har lustar o begr, men kanske rdslan fr vad allah ska tycka stter stopp fr att utva.
Sttt p en domina som var muslim (inte mot mig) men hon bertta att hon ofta kalla sina svenska mn fr ckliga cucks och beta och att mnnen gick igng p det. Samma brud gillade ven motsatsen dr sttliga ariska mannen frgrep sig p undermnniskan och lskade att bli frnedrad ver sin religion och ras. VEN samma brud som stoltserade med att hon var oskuld och att alla samlag skedde analt fr d var hon fortfarande ren.
Ngot jag noterat r att muslimbrudar grna spottar en hel del. Ute p gatan och s, ngot som svenskor inte gr skrskilt ofta. Kanske gr samma i sovrummet Aggresiva loskor
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!