Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-08-31, 23:17
Medlem
Rouens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Är allt som det skall med dig?
Jadå, har väl inget att klaga på. Nån brud är lite väl mycket på mig men det brukar vara så.
Citera
2024-08-31, 23:20
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jadå, har väl inget att klaga på. Nån brud är lite väl mycket på mig men det brukar vara så.

Hahaha, kärringar alltså när de är på!
Citera
2024-09-01, 04:07
Medlem
Pungsvings avatar
Gör det på morgonen innan frukost. Duscha, sendan borsta tänderna. Stressa inte.
Citera
2024-09-01, 05:32
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Gör det på morgonen innan frukost. Duscha, sendan borsta tänderna. Stressa inte.

Jag har aldrig förstått det där med borstning innan måltider, det lilla ork jag har använder jag till att borsta efter måltiderna.
Citera
2024-09-01, 05:40
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Jag har aldrig förstått det där med borstning innan måltider, det lilla ork jag har använder jag till att borsta efter måltiderna.

Det är därför du inte borstar tänderna.
Citera
2024-09-01, 05:47
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Vadå innan måltider? - Jag borstar på mogonen och oftast på kvällen (om jag inte somnar på soffan).
Citera
2024-09-01, 06:02
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vadå innan måltider? - Jag borstar på mogonen och oftast på kvällen (om jag inte somnar på soffan).

Vilken är viktigast om jag säger så här: På morgonen har du inte ätit något än och är därmed inte lika farligt att gå oborstad till skillnad från kvällen om du somnar efter du ätit. Det senare ger hål i tänderna medan den förra inte gör det.
Citera
2024-09-01, 06:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Vilken är viktigast om jag säger så här: På morgonen har du inte ätit något än och är därmed inte lika farligt att gå oborstad till skillnad från kvällen om du somnar efter du ätit. Det senare ger hål i tänderna medan den förra inte gör det.
Under natten så bildas det en illaluktande beläggning på tungan är min erfarenhet, så den vill jag borsta bort. Annars så går man runt och luktar apa i munnen hela dagen och måste parera sin andedräkt när man pratar med folk, och det är jobbigt.
Citera
Igår, 23:03
Medlem
fonders avatar
I några dagar har det tyvärr inte gått bra alls.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in