Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2023-11-29, 20:50
Medlem
Svartpalls avatar
För några månader sen hade jag sex med en tjej som använde en teknik som överraska mig positivt. När hon runka av mig så ”skruva” hon handen medan hon förde den fram och tillbaka. Min upplevelse vara att det var skönare när hon även rörde handen ”runt” kuken med varierat tryck och inte bara fram och tillbaka.

Har ni några upplevelser av tekniker eller dylikt att dela med er av som överraskat er positivt? Eller finns här någon tjej som sitter inne på några hemliga knep som brukar vara uppskattade av de killar ni har sex med?
Citera
2023-11-30, 00:17
Avstängd
alexxanderhamiltons avatar
Stimulerande av anal samt slickad i örat. Kvinnor gillar när du som man stönar!!
Citera
2023-11-30, 08:30
Medlem
Svartpalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Stimulerande av anal samt slickad i örat. Kvinnor gillar när du som man stönar!!

Stimulerande av anal i den utsträckningen att du fått G-punkten stimulerad? Oavsett, gilla du det första gången eller fick du vänja dig lite vid det? …Några tjejer har närmat sig analområdet på mig, jag har dock känt mig lite obekväm med det vid de tillfällena så njutningen har inte varit dominerande.

Gillar verkligen tjejer när man stönar? ..Har uppfattningen av att de främst uppskattas om man är en extrem ”deep voice man” och att vi resterande medelmåtta får medt uppskattning om vi endast andas tungt.
Citera
2023-11-30, 10:21
Avstängd
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartpall
Stimulerande av anal i den utsträckningen att du fått G-punkten stimulerad? Oavsett, gilla du det första gången eller fick du vänja dig lite vid det? …Några tjejer har närmat sig analområdet på mig, jag har dock känt mig lite obekväm med det vid de tillfällena så njutningen har inte varit dominerande.

Gillar verkligen tjejer när man stönar? ..Har uppfattningen av att de främst uppskattas om man är en extrem ”deep voice man” och att vi resterande medelmåtta får medt uppskattning om vi endast andas tungt.

Nej bara stoppa in ett finger typ. Men känns lite gränslöst och jäkligt skönt. Tror dom njuter av idén att kunna ge män njutning typ och därför gillar de detta skarpt. Dock är det kanske kvinnor som gillar att dominera mer.
Citera
2023-11-30, 23:35
Medlem
BigFloppaFlippers avatar
När en tjej jag var med slog till till mig med öppen handflata hårt i ansiktet och fnittrade medans jag var ovanpå. Förstod direkt att hon ville ha MYCKET mer och att det en signal att göra i princip vad som helst med henne, en av mina bästa och mest våldsamma knull faktiskt
Citera
2024-02-11, 12:25
Medlem
Onan-erarens avatar
Mitt ex brukade nypa mig i bröstvårtorna när vi knullade å då jävlar blev det fart på mig, ju hårdare hon nöp ju hårdare pumpade jag henne.
Citera
2024-02-20, 21:52
Medlem
Mindbreaths avatar
Jag stoppade upp två fingrar i röven och masserade prostatan på ett ex, samtidigt som jag runkade av honom och jävlar vad han kom. Han bara låg och skakade, såg ut som när jag får gpunktsorgasm. Han sa att han aldrig varit med om något liknande tidigare. Har velat göra det på fler män men det är inte många som vågar. Konstigt eftersom de gärna stoppar in både det ena och det andra i min rumpa.
Citera
2024-02-21, 16:31
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag stoppade upp två fingrar i röven och masserade prostatan på ett ex, samtidigt som jag runkade av honom och jävlar vad han kom. Han bara låg och skakade, såg ut som när jag får gpunktsorgasm. Han sa att han aldrig varit med om något liknande tidigare. Har velat göra det på fler män men det är inte många som vågar. Konstigt eftersom de gärna stoppar in både det ena och det andra i min rumpa.

Ryggar männen tillbaka eller ställer du frågan och får ett nej?
Citera
2024-02-21, 20:44
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Ryggar männen tillbaka eller ställer du frågan och får ett nej?

Skulle inte stoppa upp något utan att fråga, det är våldtäkt.
Citera
2024-02-21, 21:19
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Skulle inte stoppa upp något utan att fråga, det är våldtäkt.

Det förstås men ibland sker ju kommunikation utan ord. Jag var mest förvånad att så många inte vågar utforska.
Citera
2024-03-14, 05:38
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:

Fler män borde testa det, Prostataorgasmer är jätteskönt när man väl får till det. Antingen om man får proffisionäll hjälp som han fick av dig eller klarar det på egenhand kanske med hjälp av redskap. Det är verkligen jätteskönt när det går för en men lite tabu att prata om för oss män. Fler borde våga att prova.
Citera
2024-03-23, 10:08
Medlem
Säkert inte överraskande, men väldigt positivt - att använda saliv/kokosolja/glidmedel på kuken när man blir runkad/runkar. Torrunk är kass i jämförelse.

Frugan går igång nåt enormt på att jag nafsar henne i underläppen och öronsnibbarna

Kegla till i synk med utåtrörelsen vid vaginalt samlag. Ger en förstärkt "champagnekorkseffekt" när mitt ollon glider in över frugans g-punktsområde. Sjukt hett för båda. Men jag måste värma upp henne gradvis, annars får hon ont (jag är grov).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in