• 4
  • 5
2024-07-09, 10:04
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Fast, hur får du det till uppenbart falsk ryktesspridning om det inte går att motbevisa?

Var skrev jag att det inte går att motbevisa? Jag tycker nog jag varit extremt tydlig med motsatsen i mina inlägg!

Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag menar, jag skulle kunna skriva att jag såg Babben Larsson naken på ett torg och smeta in sig med olivolja. Blir det 0.09 då för att det verkar osannolikt?

Som sagt, var har jag skrivit att det skulle gälla allskäns okända påståenden?

Läs vad jag skriver och sluta misstolka!
Citera
2024-07-09, 12:02
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
I ett lite mer extremt fall/tråd så är ett par moderatorer delaktiga i diskussionen och modererar, eller modererade, tråden mer utifrån sina egna åsikter än utifrån regelverket. När problemet tas upp med andra moderatorer så duckar dom bara med kommentarer typ "det får du ta med vederbörande moderator", och admins förefaller som sagt vara helt frånvarande. Inte ens 1.06 modereras som sig bör, som i andra trådar, i den tråden. Men de flesta regelbrotten i den tråden, förutom 0.03, är nog 0.09, som förefaller vara totalt överflödig, och som framgår med all önskvärd, pinsam, tydlighet i den här tråden, så är det ingen moderator som kan förklara hur 0.09 skall fungera och tillämpas.

Om du har exempel på allvarliga regebrott som du RP:at och inte anser hanterats korrekt tycker jag du ska skriva ett PM till Admin om detta så kan han titta på det. Han har ju uttryckligen i andra trådar sagt att han önskar det.
Citera
2024-07-09, 14:27
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Om du har exempel på allvarliga regebrott som du RP:at och inte anser hanterats korrekt tycker jag du ska skriva ett PM till Admin om detta så kan han titta på det. Han har ju uttryckligen i andra trådar sagt att han önskar det.

Vilken admin?
Och när sa den admin detta?
Skickar gärna meddelande till en admin om det finns en som faktiskt bryr och engagerar sig.
Citera
2024-07-09, 14:40
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Vilken admin?
Och när sa den admin detta?
Skickar gärna meddelande till en admin om det finns en som faktiskt bryr och engagerar sig.

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag vill förtydliga att detta verkligen inte är tillåtet.
Nu är inlägget redan bortplockat, men skulle någon uppleva problem på det här området - att inlägget inte hanteras trots RP - så går det alltid att skicka ett PM till mig om saken, och för de som saknar konto på forumet så går det även att skicka ett mejl till forum@flashback.org.

admin

I den här tråden:

(FB) Är det tillåtet att hänga ut oskyldig som våldtäktsman på Flashback, omaskat?

Vars ämne lite grand påminner om ämnet i denna tråd.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in