• 7
  • 8
2024-08-22, 21:50
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Väldigt många latinos i USA har hög kriminalitet och anti-socialit beteende. Kände ett tag en amerikansk vit tjej i USA som fick höra glåpord av några mexikaner för att hon bar en USA-flagga i sitt eget land.

Ja de borde skickas hem. Många mexikaner ser väl vita amerikaner som kolonisatörer. Jag tror dock att om USA tagit in lika många MENA istället för latinos hade USA kollapsat som land.
Citera
2024-08-22, 21:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Ja de borde skickas hem. Många mexikaner ser väl vita amerikaner som kolonisastörer. Jag tror dock att om USA tagit in lika många MENA istället för latinos hade USA kollapsat som land.

USA har väl på flera sätt kollapsat mer än vad islamtäta länder i Europa gjort? Sedan är latinos inte de mest problematiska i USA utan det är afroamerikanerna. Afroamerikanerna skötte sig faktiskt bättre före 70-talet än vad de gör nu.
Citera
2024-08-22, 21:59
Medlem
sxephils avatar
Citat:
USA har väl på flera sätt kollapsat mer än vad islamtäta länder i Europa gjort? Sedan är latinos inte de mest problematiska i USA utan det är afroamerikanerna. Afroamerikanerna skötte sig faktiskt bättre före 70-talet än vad de gör nu.

Jo att negrerna inte sköter sig vet ju alla. Men de kom inte till USA frivilligt så att säga.
Citera
2024-08-22, 22:00
Avstängd
buhbyes avatar
Nejdu det har vi garanterat inte alls. Blattar gör sig bäst i stockholm.
Citera
2024-08-22, 22:01
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jo att negrerna inte sköter sig vet ju alla. Men de kom inte till USA frivilligt så att säga.

På senare år har USA fått en stor invandring från muslimska länder och även Afrika (dvs folk som kommer från Afrika i nutid och pratar afrikanska språk).

Många av de som invaderar USA nu via Mexiko har flygit dit från Pakistan, Egypten osv.
Citera
2024-08-22, 22:22
Medlem
sxephils avatar
Citat:
På senare år har USA fått en stor invandring från muslimska länder och även Afrika (dvs folk som kommer från Afrika i nutid och pratar afrikanska språk).

Många av de som invaderar USA nu via Mexiko har flygit dit från Pakistan, Egypten osv.

Stor muslimsk invandring. Jämfört med vadå? Bor nästan dubbelt så många judar än muslimer i USA.

Jag har följt mycket kring den södra gränsen senaste året, så jag är medveten om det. Är ju en stor valfråga.

Enligt vad jag kan se är 97% av afroamerikaner ättlingar från slavar. Så endast 3% är afrikaner.
Citera
2024-08-22, 22:38
Avstängd
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Flyttade ut på landet för att slippa blattar och negrer så nej tack! Vi har inget gemensamt med nyimporten, de duger inte ens till gödsel!

Här ute har vi inte ens HBTQ på skolorna!

En liten anekdot när jag var inne med mina barn på skolan för att hämta dem. Då kom det två araber som pratade sitt språk och en annan elev skällde ut dem, med läraren precis bredvid och närvarande, att de får inte prata sitt språk bland andra då ingen förstår dem och vet vad de säger! Fan vad jag mös, det är assimilering på riktigt!
Citera
2024-08-22, 22:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Nej! Du har inte rätt i din analys!
Folk som idag bor på landet har väldigt lite anknytning till landet. Folk som bor på landet är de som har råd att fly städerna och pendla till jobbet, där det sitter på de mest välbetalda jobben. Åker du ut på landet, så ser du nuförtiden främst väldigt välskötta villor som dessa kapitalister med något statligt pappersvändarjobb sysslar med. Det är liksom dessa som står för mer invandring och massa annat tjafs för att de själva ska ha jobb och kunna fortsätta bo kvar på landet

Ändå är SD större på landsbygden än i storstäderna!

Citat:
Dagens invandrare jobbar i statliga jobba som behövs främst för att svenska kärringar och svensk medelklass idag ska kunna ha något akademiskt hittepåjobb och känna sig viktiga, samt kunna bo på landet långt från de som de värnar för.

Medelklass? Vi i medelklassen är med er. Ingen idé för dig att låta som en gammal sosse som fortfarande är sossig. Klasser ska inte bråka med varandra. Det är 1900-tal.
Citera
2024-08-23, 12:27
Medlem
Citat:
Stor muslimsk invandring. Jämfört med vadå? Bor nästan dubbelt så många judar än muslimer i USA.

Jag har följt mycket kring den södra gränsen senaste året, så jag är medveten om det. Är ju en stor valfråga.

Enligt vad jag kan se är 97% av afroamerikaner ättlingar från slavar. Så endast 3% är afrikaner.

Förvisso, men antalet muslimer i USA har fördubblats de senaste 20 åren medan antalet judar har legat på samma nivå sen 1950-talet.

https://www.pewresearch.org/short-re...inues-to-grow/
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in