Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-12-17, 06:48
  #1
Medlem
Har en polare som bor där och livnär sig på, jag vet inte vad. Men nu tänkte jag åka dit och hälsa på och stanna några veckor.
Finns det något man bör tänka på?
Brist på negrer lär det inte vara, men som äkta vit hedning kanske kan sticka ut på något sätt och få en fin resa.
Verkar finnas WiFi åtminstone i Banjul, men utöver det ingen aning.
På vinst och förlust, över skitjulen och nyår och några veckor till.
Citera
2023-12-17, 06:52
  #2
Medlem
Ekofetts avatar
Har många vita manliga kompisar som åker dit för hedonism. Du kommer trivas. Men var på din vakt och tro inte att alla är din vän. Det är billigare där än du tror. Men bara om du förhandlar. Var inte rädd att chackra hårt.

Undvik gå på nattklubb i slummiga områden ensam. Höll på att gå riktigt illa när jag festade loss i Durban, Sydafrika. Hade tack och lov en bunt indier och afrikaner som resesällskap och då gick det bra. De bildade en köttmur runt mig.

Är det inte till Gambia fula gamla vita kärringar åker för att få flöjt som pensionärer? Du kan säkert ha roligt med dem också.
__________________
Senast redigerad av Ekofett 2023-12-17 kl. 06:58.
Citera
2023-12-17, 07:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Har en polare som bor där och livnär sig på, jag vet inte vad. Men nu tänkte jag åka dit och hälsa på och stanna några veckor.
Finns det något man bör tänka på?
Brist på negrer lär det inte vara, men som äkta vit hedning kanske kan sticka ut på något sätt och få en fin resa.
Verkar finnas WiFi åtminstone i Banjul, men utöver det ingen aning.
På vinst och förlust, över skitjulen och nyår och några veckor till.

Vet inte din "polare" vad du bör tänka på?
Citera
2023-12-17, 07:32
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Vet inte din "polare" vad du bör tänka på?
Jodå, men kanske mer anpassningsbar än vad jag är.
Därav frågan, ska jag ta med knogjärn eller inte? typ
Citera
2023-12-17, 07:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Jodå, men kanske mer anpassningsbar än vad jag är.
Därav frågan, ska jag ta med knogjärn eller inte? typ

Glöm knogjärn, men undvik vara skitfull på platser
Citera
2023-12-17, 08:26
  #6
Medlem
Malaria verkar förekomma men då det inte finns vaccin ännu så kommer det med på slutet i vad Vaccin.se rekommenderar för Gambia.

https://www.vaccin.se/resevaccin/lander/gambia/

Topp tre verkar vara Hepatit A, B och kolla upp att TS stelkrampsvaccination är tillräckligt färsk.

Dukoral är en oral "shot" jag tagit själv tre-fyra gånger inför resa till tydligt fattiga länder för att slippa värstingvarianter av bakteriell magsjuka.
Citera
2023-12-17, 10:10
  #7
Medlem
fittslems avatar
Kondom kan nog var bra om du hade tänkt att testa på lokalbefolkning.
Citera
2023-12-17, 10:10
  #8
Avstängd
991ESSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100


Ge dom ett fiskenät så dom slipper leva på bidrag ifrån den vita mannen och tar hand om sitt land. Lycka till.

Tänker genast på den bibliska visdomen;
Ge en neger ett fiskenät och han "konstruerar" en hängmatta..


Fy fan ts vad sunkigt att åka till Gambia.. ha en trevlig resa.
Citera
2023-12-17, 10:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 991ESS
Tänker genast på den bibliska visdomen;
Ge en neger ett fiskenät och han "konstruerar" en hängmatta..


Fy fan ts vad sunkigt att åka till Gambia.. ha en trevlig resa.
Åker vare sig det är sunkigt eller för att göra en sunkig resa.
Tack för tipset.
Be gone
Citera
2023-12-17, 10:45
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Om du åker dit så lär niggerna att bygga sitt egna samhälle, och inte på bygga på identiteten är att dom är slavar. Våra kusiner från england och frankrike byggde upp dom. Men nu är det slut med det, nu får dessa halvapor ta hand om sig själva. Dom skall inte flytta från centralafrika. Dom och apor hör hemma där. Säg det till dom. USA håller på att förstöras på grund av dessa negrer, slavättlingar. Ta in apan, och du får ett ap-samhälle. Dom hör verkligen inte hemma i Europa eller Japan.

Ge dom ett fiskenät så dom slipper leva på bidrag ifrån den vita mannen och tar hand om sitt land. Lycka till.

Bra sagt.


Ts borde förövirgt aldrig återvända till sverige då du stöttar negerns skit land.

Att tänka på är att inte komma tillbaka, gör du det testa dig for allt innnan du kliver på flyget. Föröka dig inte med nån neger och ta inte hem nån neger hit, vi vill inte ha dom.

Om du funderar på o knulla där nere kan du glömma det, negrar är fula - speciellt gambianer då de verkligen ser ut som kokosnöts orangutanger i ansiktet.

Ta med KOL tabletter, magen lär bli helt snedvriden första dagarna.
Citera
2023-12-17, 10:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vackrahav100
Om du åker dit så lär niggerna att bygga sitt egna samhälle, och inte på bygga på identiteten är att dom är slavar. Våra kusiner från england och frankrike byggde upp dom. Men nu är det slut med det, nu får dessa halvapor ta hand om sig själva. Dom skall inte flytta från centralafrika. Dom och apor hör hemma där. Säg det till dom. USA håller på att förstöras på grund av dessa negrer, slavättlingar. Ta in apan, och du får ett ap-samhälle. Dom hör verkligen inte hemma i Europa eller Japan.

Ge dom ett fiskenät så dom slipper leva på bidrag ifrån den vita mannen och tar hand om sitt land. Lycka till.
Missade jag något Dom där? Du är en sådan som riskerar att åka dit i fängelse då inte Sverige (DOM) orkar med att bedriva vård med negrer och andra avarter som inte kan svenska för fem öre.
Ingen jävla safari jag åker på, utan för att besöka en likasinnad vän. Get over it.
Citera
2023-12-17, 11:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Missade jag något Dom där? Du är en sådan som riskerar att åka dit i fängelse då inte Sverige (DOM) orkar med att bedriva vård med negrer och andra avarter som inte kan svenska för fem öre.
Ingen jävla safari jag åker på, utan för att besöka en likasinnad vän. Get over it.

Absolut min vän. Jag har alltid sagt att negrer hör hemma subsahara. Till och med black power-rörelsen vill åka hem. Jag stödjer ert återvändande, då slipper vi sparka ut er. Och åk till gambia och kongo, Etiopien är nog inte landet av honung och guld för er, men ni kan ju prova. Bygg upp era länder som araben khadaffi sa. och stanna där, gärna en egen valuta skulle vara bra för din ras.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3576012

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback