Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
2023-12-19, 23:17
Medlem
knickarns avatar
fr nn vecka sen tog ja o ngra polare reaper 350 mg ecstasy jag tog 2 st o de hnde ingenting frens en timme in o fy fan va hrt den slog visste inte vad jag skulle jag skulle gra hadde lst p lite o det va precis som ja va nra p att ver dosa mdde skit dligt i 2 timmar men sen lungnade ner sej o har har tagit de ganska mnga gnger innan men den hr gngen jag har aldrig svettats s mycket i hela mitt liv men iaf alla drog hem sen va det bara jag o min polare kvar s kom halveringstiden s tnkte vi att vi rker en gs innan vi sova s meckar vi en 0,4 kanske o gr ut o suger i oss den sen nr vi kommer in s fr va massa energi s vi dunkan musik nn timme o har de kull lixom men sen somnar polaren s gick ja o pissa sen hr jag ngot men det va ju en psykos s klart.
det lt som ett nglok krde igenom huvvet fick sn panik o hllde fr ronen men det hjlpte ju inte hadde panik det va smrtsamt fr ronen o satte i hrlurarna i btt o ja hrde det fortfarande men musiken vervann ljudet men skulle jag frska sova o lgger ja mej ner o blundar o d sg jag en tunnel som var gjord av orm fjll sg det ut som s ppna ja gonen blev lite skraj det va ju lixom frsta gngen jag hadde hallisar s blundar jag o kollar noga s r det ett band med cd skivor som ker runt i ett S och s frsvann den o s kom det fram som tecknad tv program nr jag blunda o s gick ja ut o skulle rka o d nr ja reser mej upp ur sngen o ppnar gonen s pulserar det ut mandala mnster i vggen i himmelen vart jag n tittar s ser jag mnster ver allt. r det vanligt att det blir s nr man blandar E och hasch.

ngon som har vart med o liknade upplevelse, svara o skriv grna r nyfiken tack o hej.
Citera
2023-12-19, 23:19
Medlem
Denoms avatar
Varfr tog du s hg dos om du inte pallar med det?
Citera
2023-12-19, 23:42
Medlem
Lter riktigt kul med knark!
Citera
2023-12-20, 00:32
Medlem
Lasselangfingers avatar
Ouch.. Hur mdde du egentligen? Jag blir faktiskt lite illamende av bara tanken att ta st strarka e p en gng fy fan allts.. Har dubbeldroppat en gng och dra t helvete vad det kickar.. Inte ens lite roligt fr mig, Iofs s tar jag i princip aldrig ecstasty lngre fr att det har slutat funka, klassiker...

Aja.. tjack r trevligare nd! Nu iallafall xD
Citera
2023-12-20, 02:12
Medlem
Jango-fetts avatar
18rs grns p flashback kompis och nej du hade inte psykos
Citera
2023-12-20, 02:28
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fujian
Lter riktigt kul med knark!
Lita inte p den hr trdskaparen, det r ngot som r lurt.. Tvivlar p att det r knarket det r fel p. Knark r kul. Testa och bedm sjlv. Jag lovar dig, det r skitkul. Srskilt bra thaismack, det r skitkul och skitsknt intravenst :-D
Citera
2023-12-20, 09:56
Medlem
Var jobbig lsning Lgg ner med knarkandet?
Citera
2023-12-20, 10:16
Avstngd
Liberationfronts avatar
350 mg r ca 200 mg ver ett bra piller som ger ordentlig effekt nu var det ngra r sedan jag tog x lr mdma s vet inte hur kvaliteten r, men en gng drog en polare o jag i oss 500 mg det slutade med att vi lg i badkaret skavftters, duschen var p o vi rkte jointar
Citera
2023-12-20, 17:51
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knickarn
fr nn vecka sen tog ja o ngra polare reaper 350 mg ecstasy jag tog 2 st o de hnde ingenting frens en timme in o fy fan va hrt den slog visste inte vad jag skulle jag skulle gra hadde lst p lite o det va precis som ja va nra p att ver dosa mdde skit dligt i 2 timmar men sen lungnade ner sej o har har tagit de ganska mnga gnger innan men den hr gngen jag har aldrig svettats s mycket i hela mitt liv men iaf alla drog hem sen va det bara jag o min polare kvar s kom halveringstiden s tnkte vi att vi rker en gs innan vi sova s meckar vi en 0,4 kanske o gr ut o suger i oss den sen nr vi kommer in s fr va massa energi s vi dunkan musik nn timme o har de kull lixom men sen somnar polaren s gick ja o pissa sen hr jag ngot men det va ju en psykos s klart.
det lt som ett nglok krde igenom huvvet fick sn panik o hllde fr ronen men det hjlpte ju inte hadde panik det va smrtsamt fr ronen o satte i hrlurarna i btt o ja hrde det fortfarande men musiken vervann ljudet men skulle jag frska sova o lgger ja mej ner o blundar o d sg jag en tunnel som var gjord av orm fjll sg det ut som s ppna ja gonen blev lite skraj det va ju lixom frsta gngen jag hadde hallisar s blundar jag o kollar noga s r det ett band med cd skivor som ker runt i ett S och s frsvann den o s kom det fram som tecknad tv program nr jag blunda o s gick ja ut o skulle rka o d nr ja reser mej upp ur sngen o ppnar gonen s pulserar det ut mandala mnster i vggen i himmelen vart jag n tittar s ser jag mnster ver allt. r det vanligt att det blir s nr man blandar E och hasch.

ngon som har vart med o liknade upplevelse, svara o skriv grna r nyfiken tack o hej.

Att kra Eva och brass kan sl t alla mjliga hll, oftast slr det diagonalt hehe.

1. Tror du krde lite vl hrt ven om du har krt E frr. Det kan vara vldigt lurigt att stoppa i sig det. Jag sjlv hatar E nu p lite ldre dagar. (Bara en sikt)
2. Var du i mentalt skick fr att inta detta?
3. Va glad ver att det inte blev vrre.
4. Jag knner inte dig, men tror nd det r bttre att du taggar ner med drogintaget en tid framver.

Lev vl.
Citera
2023-12-20, 20:28
Medlem
TonaldRumps avatar
Fr mycket E s blir det hallucinogent. Klassiskt tecken p att man tagit fr mycket.

Frstr inte varfr ni kids alltid ska verdosera sen sitta och gnlla. Shit for brians.
Senast redigerad av TonaldRump 2023-12-20 kl. 20:46.
Citera
2023-12-21, 20:35
Medlem
FrostensBarns avatar
Fyfan nr man va ung och dum bombade 0,3-0,5or kristaller fljt av 0,1-0,2 i nsan, lrt mig den hrda vgen att less is more med mdma. Att dra i sig ~2g p en kvll/natt r bara fucked.. Saknar det inte.

Mdma+rka r mysigt dock, slng in en lapp eller svamp s blir det orgasmeuforithirdeyehippieshit rus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in