2023-12-24, 09:17
Medlem
Funderar p denna bil, ngon som har erfarenhet av den? Hur str den sig mot Q4 Tesla Y mm?
Citera
2025-02-03, 23:11
Medlem
Gammal trd men, jag fr min ix1 M-sport (privatleasing) om en mnad ca. Jag har krt BMW innan (330) och har inte vertygats av t.ex Tesla eller Kia. Provkrde iX1 med viss skepsisim, men vi blev otroligt positivt verraskade av BMW knslan, kvalitn och utrymmena (trots att det r deras minsta SUV) Hade hellre kanske leasat en i4, men ix1 finns p kampanj s valet blev ganska enkelt.

Vad blev det fr bil fr dig?
Citera
2025-02-21, 23:34
Medlem
Valde IX1 som tjnstebil och r s besviken. 19 mil realistisk rckvidd, kvalitetsproblem efter 1 mnad. Dlig prestanda och medioker 4 hjulsdrift.
Vlj Audi, Skoda, Kia, Seat istllet
Bilen drar 22kW, vilket ligger i linje med community 😂

Fantastisk om den kostat 250 000
Citera
2025-02-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Predict75
Valde IX1 som tjnstebil och r s besviken. 19 mil realistisk rckvidd, kvalitetsproblem efter 1 mnad. Dlig prestanda och medioker 4 hjulsdrift.
Vlj Audi, Skoda, Kia, Seat istllet
Bilen drar 22kW, vilket ligger i linje med community 😂

Fantastisk om den kostat 250 000

Moget trollinlgg frn snubben som inte har rd att kra BMW. 😂
Citera
2025-04-21, 12:57
Medlem
Det blev en ix1 till slut, glad att jag inte tog Tesla.

Har haft BMW tidigare och tycker att det r samma kvalitetknsla som man frvntar sig. Dock tycker jag rckvidden vintertid r smre n jag trodde, o d var jag nd beredd p skillnad. Hade en Mercedes EQA medan BWM:n var p verkstad, upplevde stor skillnad (ven om jag inte gillade resten)

Har den som tjnstebil, om de fixar rckvidden tills nsta byte kan det bli den igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in