2024-01-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bostonmolle
Burman slog i alla fall Jonna med 3 sekunder!

hahahahahha
2024-01-03, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statsminister2030
Tnkte precis skriva det. Han har ju oftast hybris och ska g i frsta heatet.
Han kanske tycker det r trist och inte s utmanande att g i frsta heatet nu nr Klbo inte r med i frsta heatet.
2024-01-03, 16:07
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foxinsox
Fler som tnkt p att kommentatorn verskattar de svenska insatserna? Absolut har Burman gjort det bra, men man fr tnka p att mnga brutit, ngra avsttt och nnu fler sliter med covidsviter.. o sen heller inga ryssar. r 11 i sammandraget verkligen s bra?
Skulle sga att han var trea och smste spurtare
2024-01-03, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det r nd helt galet att de kan ka skidor ver huvud taget. Jag har Covid nu och har varit s satans sjuk att jag inte pallat sitta upp ens. Sjukt trnade kroppar de har som kan studsa tillbaka som de gr nd, ven om det inte gr att gra sig sjlv rttvisa i spret.

Jag har bara haft en lttare covid-infektion men minns att jag var vldigt trtt stundvis. Tror inte att jag led av ngon post-covid direkt men om det liknar hur det knns nr man r gravid och flsar fr absolut ingenting d vet jag hur det knns.
2024-01-03, 16:12
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Det r nd helt galet att de kan ka skidor ver huvud taget. Jag har Covid nu och har varit s satans sjuk att jag inte pallat sitta upp ens. Sjukt trnade kroppar de har som kan studsa tillbaka som de gr nd, ven om det inte gr att gra sig sjlv rttvisa i spret.
Jag hade covid och mrkte det knappt. Alla drabbas olika hrt.
2024-01-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag lskar Calle som aldrig hycklar. Nr han r bra r han bst i Sverige och har varit i mnga r. Tyvrr r han inte det s ofta. Men de senaste tv ssongerna har han vl varit grym p sluttampen?

Hller med! Calle r bst . Och s ltt att tycka om eftersom han alltid r rlig och trevlig.
2024-01-03, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Skulle Jens Burman kunna sl damerna i sprint?
Kan vl ge klickjagaren Burman ngra extra visningar p YT

https://youtu.be/t6KPoTxPUgk?si=HcUimyx91D_rWOAA
2024-01-03, 16:21
Medlem
Shut up donnies avatar
Helt obegripligt val av Frida. Ngon borde stoppat henne.
2024-01-03, 16:30
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Jag hade covid och mrkte det knappt. Alla drabbas olika hrt.

Ja jag har haft det fr tv r sedan ocks. D var jag inte alls srskilt sjuk. Den hr gngen var det ingen lek.
2024-01-03, 16:32
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ski.rage
Jag har bara haft en lttare covid-infektion men minns att jag var vldigt trtt stundvis. Tror inte att jag led av ngon post-covid direkt men om det liknar hur det knns nr man r gravid och flsar fr absolut ingenting d vet jag hur det knns.

Ja nr jag gr genom hallen ut i kket eller upp fr trappen till tv:n s fr jag rejl puls idag. Men som jag nyss skrev till en annan hr i trden s var det inte mycket till sjukdom frra gngen jag hade covid, s det kan bli vldigt olika.
2024-01-03, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Frida med gult kort mot Diggins, hll dig undan och lt Maja gra jobbet.
2024-01-03, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Om situationen uppstr att Frida inte kan kvalificera sig och Maja kan, s kommer hon att lta henne g vidare till semifinal. Maja har inte glmt Lahti, eller hur?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in