2024-01-08, 16:10
Medlem
Hej alla,

jag har ett par Bose QC35 II-lurar som vl har potentialen att vara skitbra, men de strular alldeles fr ofta i mten.

P mitt jobb har vi Win 10E (om det nu spelar roll), och vi kr mten i Teams.
Alldeles fr ofta hr jag inget i mtet och fr d starta om datorn, vilket r jkligt frustrerande.
Min lsning r oftast att koppla in genom mobilen istllet, eller koppla in stereo-kabeln som medfljer, men sista r ingen vattentt lsning, fr det kan med strula.

r det nn som lyckats hacka detta p riktigt?
Dvs har nn fix som gr att de alltid funkar, eller nn snabb korrigering nr de inte gr det..

Har googlat massor och hittar inget som kontinuerligt funkar.
Citera
2024-01-08, 18:47
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Hej alla,

jag har ett par Bose QC35 II-lurar som vl har potentialen att vara skitbra, men de strular alldeles fr ofta i mten.

P mitt jobb har vi Win 10E (om det nu spelar roll), och vi kr mten i Teams.
Alldeles fr ofta hr jag inget i mtet och fr d starta om datorn, vilket r jkligt frustrerande.
Min lsning r oftast att koppla in genom mobilen istllet, eller koppla in stereo-kabeln som medfljer, men sista r ingen vattentt lsning, fr det kan med strula.

r det nn som lyckats hacka detta p riktigt?
Dvs har nn fix som gr att de alltid funkar, eller nn snabb korrigering nr de inte gr det..

Har googlat massor och hittar inget som kontinuerligt funkar.

Hade samma problem med Skype, men med usb lurar. Var de inte anslutna nr Skype startade s fungerade det inte, d fick man stnga ner Skype.(inte bara kryssa ner det utan hger klicka p det i aktivitetsfltet till hger och vlja avsluta)

Kan det vara ngot liknande att du mste ha lurarna inkopplade innan teams startar?
Citera
2024-01-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Hade samma problem med Skype, men med usb lurar. Var de inte anslutna nr Skype startade s fungerade det inte, d fick man stnga ner Skype.(inte bara kryssa ner det utan hger klicka p det i aktivitetsfltet till hger och vlja avsluta)

Kan det vara ngot liknande att du mste ha lurarna inkopplade innan teams startar?

Tack
De r ju trdlsa s d mste de vara igng nr jag startar datorn, men jag kan prova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in