Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-03-07, 23:57
Medlem
bobbybishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
Sålt så det blev nästan 40 000 kr totalt, till fiatwallet, att använda till nästa dipp.

Sålt alla Bonk, Pepe och Luna2. Inga minus-siffror, bara plus sålt.

Känns konstigt att det dippar så rejält just nu 🤔

Jag stänger inte ännu.. men efter nästa leg stänger jag 25% alts ser för bullish ut
Citera
2024-03-08, 00:40
Medlem
SveaBunkerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbybish
Jag stänger inte ännu.. men efter nästa leg stänger jag 25% alts ser för bullish ut

Köpte den 6 mars vid 06:00 följande:

5 000 Dogecoin (har nu 10 000 totalt)

50 000 JasmyCoin (har nu 150 000 totalt, hade redan 100 000 vid $0.005 innan den hamnade på $0.02)

15 Solana (har 50 totalt)

Luna2 gav tillbaka alla pengar jag trodde aldrig skulle få tillbaka, legat minus rejält (hade 2500). Sålde rubbet!

Däremot gav Bonk, Milady Meme Coin och Pepe otroligt mycket +plus, tack och lov, men aldrig mer 'shitcoins' kommer jag att lägga pengarna på.

Känns mycket tryggare nu när allt är lagt på de mer seriösa(re) kryptovalutorna. Bonk och Pepe kraschade fruktansvärt snabbt så jag fick panik och sålde allt!

Båda låg på listan 'toppvinnare', sen nästa dag på 'största förlorarna'.
Citera
2024-11-20, 07:42
Medlem
SveaBunkerns avatar
Vid 250 000 kr ligger totalt allt kryptovärde för mig, de senaste dagarna.

Citat:
Ursprungligen postat av HAJST
För mig är det värre för nerverna att stå utanför en bull run än att vara med om stora krascher eller ”kryptovintrar”

Sålde allt Dogecoin för några dagar sen, när den steg så rejält, och köpte då direkt 10 extra Solana, så nu har jag totalt 60 Solana. Kunde inte hålla mig

Trots at Trump vann presidentvalet så känns det ändå 'lite sådär' att "bara vara holder".

Är fortfarande skuld- och lånfri samt låga avgifter. Alltid över 20 000 kronor i lön (efter skatt).
Senast redigerad av SveaBunkern 2024-11-20 kl. 07:46.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in