Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-14, 16:06
  #1
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=NxA_...ikJ%C3%B6nsson

har inte följt svensk politik sen jag läste ABs artikel "Jag tror inte du är rasist, men" men någon 20 punktslista som fick mig att inse att SD skulle få mandat i regeringen det året.

Men är det inte fakta att vänstern och miljömytomanerna begår landsförräderi i nån mening?

Eftersom dom medvetet nedgraderar och förstör vårat land totalt, först med deras invandringspolitik och nu fortsätter dom med deras miljöpolitik.

Behövs ett nytt politiskt system? Kanske ett där dom som är sakkunniga tar beslut, ist för att livsavgörande beslut ska styras av affekt och upphaussad idioti.

Diskutera
Citera
2024-01-14, 17:23
  #2
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busskuren
https://www.youtube.com/watch?v=NxA_...ikJ%C3%B6nsson

Vad innehåller länken? Kan du ge en sammanfattning?
Citera
2024-01-14, 21:17
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vad innehåller länken? Kan du ge en sammanfattning?


hur sossarna o Mp förstört med först sin massinvandring och nu med alla klimatprojekt
Citera
2024-01-14, 21:34
  #4
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: Henrik Jönsson - Reduktions-Retorik


Politik: inrikes --> Valsystemet och statsskicket
/Moderator
Citera
2024-01-14, 22:06
  #5
Avstängd
YP4XQs avatar
Även sakkunniga blir ju köpta tänker jag..?

Decentralisera mycket istället där folk inte kan gömma sig eller glida undan eller skylla på det x eller y utan ta ansvar för sina beslut och även ta straffen om de är dåliga beslut.
Citera
2024-01-15, 00:09
  #6
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busskuren
[url]h
Diskutera
nä sakkuniga skall inte ta besluten utan se till att politikerna har bra beslutsunderlag.
De sakkunniga är nämligen kunniga i saken, inte i besluten.
de sakkunniga är dessutom inte alltid överens om sakerna.
Politikerna tar politiska beslut och väljer de sakkuniga som kan ta fram saker för sina politiska beslut.
Som om vi skall ha mer invandring eller på vilket sätt man skall stoppa skjutningarna.
Där finns ju 10.000 sakkunniga som tycker olika - poliser, kriminalvården, socialtjänsten, kriminalforskare och många fler.
Citera
2024-01-15, 00:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busskuren
https://www.youtube.com/watch?v=NxA_...ikJ%C3%B6nsson

har inte följt svensk politik sen jag läste ABs artikel "Jag tror inte du är rasist, men" men någon 20 punktslista som fick mig att inse att SD skulle få mandat i regeringen det året.

Men är det inte fakta att vänstern och miljömytomanerna begår landsförräderi i nån mening?

Eftersom dom medvetet nedgraderar och förstör vårat land totalt, först med deras invandringspolitik och nu fortsätter dom med deras miljöpolitik.

Behövs ett nytt politiskt system? Kanske ett där dom som är sakkunniga tar beslut, ist för att livsavgörande beslut ska styras av affekt och upphaussad idioti.

Diskutera
Vilket politiskt beslut menar du? Säg ett beslut bara där det vore bättre.
Jag tror inte du kan det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback