Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-01-19, 11:51
Medlem
Tjena,

Jag kr en egen TRT som jag r riktigt njd med men nd r vl att jag brjat tappa en del hr. TRT p ca 150 EW och det knns som en bra dos. Har lst Finasteride och skall kra med det. Ngon som har krt Testosteron och Finasteride samtidigt? Tar Finasteride helt bort effekten av testot? Eller gr det att ka testot lite nr man kr Finasteride fr att motverksa t ex minskad sexlust.
Citera
2024-01-19, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatcoin
Tjena,

Jag kr en egen TRT som jag r riktigt njd med men nd r vl att jag brjat tappa en del hr. TRT p ca 150 EW och det knns som en bra dos. Har lst Finasteride och skall kra med det. Ngon som har krt Testosteron och Finasteride samtidigt? Tar Finasteride helt bort effekten av testot? Eller gr det att ka testot lite nr man kr Finasteride fr att motverksa t ex minskad sexlust.

Hur lnge krde du med testo innan du brja tappa hr?

Angende Finasteride s har jag en vnn som krde det.Blev vldigt deprimerad och tappa sexlusten. Han fick avbryta kuren och sluta med AAS helt. S man br tnka sig fr ven nr man vill ta Finasterid fr att motverka hravfall att ven Finasterid har en del bieffekter som kan vara mer allvarliga n bieffekterna man fr av av AAS.
Citera
2024-01-27, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flatcoin
Tjena,

kar du dosen testo s kar du ju DHT och d motverkar du ju syftet med Finasteride. Brja lgt med finasteride istllet, 0,25 mg/EOD och sen kar du lngsamt uppt. Nr du knner att du fr bieffekter av finasteride s backar du ett steg eller tv p doseringer. Effekten av Finasteride r mer logaritmisk n linjr s du fr ut ganska mycket effekt p lg dos, och ju mer du kar dosen s minskar effekten av dosen i frhllande till doskningen men risken fr bieffekter kar i motsvarande ordning. Jag kr sjlv 0,25 mg/EOD med absolut noll bieffekter och bra resultat.
Senast redigerad av Rulla9988 2024-01-27 kl. 20:14.
Citera
2024-01-29, 09:44
Medlem
Tack fr svar!
Citera
2024-01-29, 17:19
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Rulla9988
kar du dosen testo s kar du ju DHT och d motverkar du ju syftet med Finasteride. Brja lgt med finasteride istllet, 0,25 mg/EOD och sen kar du lngsamt uppt. Nr du knner att du fr bieffekter av finasteride s backar du ett steg eller tv p doseringer. Effekten av Finasteride r mer logaritmisk n linjr s du fr ut ganska mycket effekt p lg dos, och ju mer du kar dosen s minskar effekten av dosen i frhllande till doskningen men risken fr bieffekter kar i motsvarande ordning. Jag kr sjlv 0,25 mg/EOD med absolut noll bieffekter och bra resultat.

EOD?
Citera
2024-01-29, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kretoranro
Hur lnge krde du med testo innan du brja tappa hr?

Angende Finasteride s har jag en vnn som krde det.Blev vldigt deprimerad och tappa sexlusten. Han fick avbryta kuren och sluta med AAS helt. S man br tnka sig fr ven nr man vill ta Finasterid fr att motverka hravfall att ven Finasterid har en del bieffekter som kan vara mer allvarliga n bieffekterna man fr av av AAS.

Ja Fin r inget att rekommendera. Tog det sjlv bara en mnad (fr trodde i min enfald att jag tappade hr men hade fel) och morgonstndet frsvann + erektionsfrmgan blev dlig. Rent gift.
Citera
2024-01-29, 22:43
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
EOD?

Every other day. Vrannan dag.
Citera
2024-01-29, 22:51
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Ja Fin r inget att rekommendera. Tog det sjlv bara en mnad (fr trodde i min enfald att jag tappade hr men hade fel) och morgonstndet frsvann + erektionsfrmgan blev dlig. Rent gift.

Hur lnge sedan? Men det blev bttre nr du la av igen va?
Citera
2024-01-30, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opriviligierad
Hur lnge sedan? Men det blev bttre nr du la av igen va?

Var 2 r sen ish. Ja det kom tillbaka eftert men finns de som har jvla otur som det blir permanent fr
Citera
2024-11-30, 17:59
Medlem
Ngon som vet varfr finasteride inte gr att hmta ut lngre p apoteken? r ju restnoterat hos varje jvla apotek, r det endast fr att det sljer dligt?

Propecia verkar finnas i ngra enstaka apotek bara, men sjukt pris p dom, 1400kr fr 84st. Har sett att vissa shoppar som sljer AAS sljer finasteride fr 400 fr 100stycken vilket r hlften av vad det kostar om man har det p recept hur gr det ihop egentligen, sjlv tillverkar dom?

Lste en studie p att 0.25mg/dag blockerade 69% dht konvertering och 1mg/dag 71%, lika effektivt att kra en fjrde del bara s d rcker ju iaf 84st nstan ett r.
Citera
2024-11-30, 21:46
Medlem
GimliRedBeards avatar
Testa fr tusan andra lsningar om du kan. Riktig libidoddare! Tog bara lite ett kort tag... Inte ens tabletter utan i hrbotten. Tog lng tid innan allt var normalt igen. Finns vl stdgrubber/forum fr sdana som blivit permanent kastrerade av den skiten har jag fr mig. Vore kanske ngot fr hopplsa serievldtktsmn och pedofiler!?
Citera
2024-11-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GimliRedBeard
Testa fr tusan andra lsningar om du kan. Riktig libidoddare! Tog bara lite ett kort tag... Inte ens tabletter utan i hrbotten. Tog lng tid innan allt var normalt igen. Finns vl stdgrubber/forum fr sdana som blivit permanent kastrerade av den skiten har jag fr mig. Vore kanske ngot fr hopplsa serievldtktsmn och pedofiler!?

Vilken dos krde du? du krde tropical finasteride d eller? Fick du det utskrivet eller skaffa illegalt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in