Citat:
Ursprungligen postat av
Neloshredx
800kr isch
Nice, gjorde som du sa och EBB finns ju inne. Perfekt.
Citat:
Ursprungligen postat av
tram123
Jag har krt finasterid nu ett tag, ca ett r tror jag.
Kr mest lgdos testo och blastar ibland ngra mnader med hgre dos och andra prepp.
Jag har inte haft ngra biverkningar alls frutom torr hud frsta veckorna, min libido r p topp och jag har tillomed fr hg sexlust.
Att libido blir kass under en finasterid kur har vl med kat strogen att gra? Har man strot under kontroll s ska det inte vara ngra problem tnker jag.
Sen har vi effekten d, jag vet inte hur mycket finasterid har hjlpt jag har iaf ftt tillbaka hr p vissa stllen jag inte hade hr alls, andra stllen r som det var innan lite tunnare men det har iaf inte blivit vrre.
Ja allts skrckhistorierna om post finstaride syndrome drabbar inte alls mnga, skulle inte ens sga 2%, men alltid dom historierna som lyfts fram till absurdum nr man pratar om finasterid, dom flesta fr inga alls biverkningar, och om man fr det r det
extremt sllsynt att du fr livslngaproblem.
Ne det r inte bara fr att man fr lite frhjt stro, det r fr att man blockerar dht konvertering. dht r viktigt fr libidon. drfr man blir svinkt av prepp som masteron.
Har rtt bra hrgener och har inte tappat ngot hr, men tnkte gasa pedalen lite gllande prepp kommande r s vill vara p den skra sidan. Har lite problem med akne nr jag kar doserna, s frhoppningsvis kan minskad dht konvertering hjlpa det omrdet, mnga som nmnt att deras akne blivit bttre av finstaride och det verkar mer troligt att det r dht som r boven oftast och inte strogenet.