Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-19, 12:47
Medlem
Hej! Nedanför spoiler så står det hur jag träffade på kvinnan jag ska dejta nu i helgen.

Vi har hållit kontakt med varandra oavbrutet i flera dagars sträck och haft roliga/intressa konversationer.

Jag frågade henne i Onsdags om hon hade några planer i helgen och hon sade att hon var helt ledig i Söndag. Och vi spikade upp det.

Jag har länge funderat på vilka aktivieter som skulle passa alldeles utmärkt att göra på en dejt under hela Söndagen. Vilka är era bästa tips och förslag? 😊

Tusen tack på förhand 🙏
Citera
2024-01-19, 12:49
Medlem
ValkPaddas avatar
Man kan ju fråga sig om man vill ha en tjej som super sig så full att hon ligger utslagen på tunnelbanan.
Citera
2024-01-19, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawaykonto001
Jag frågade henne i Onsdags om hon hade några planer i helgen och hon sade att hon var helt ledig i Söndag. Och vi spikade upp det.
Kanske lite hämtmat och sex?
Citera
2024-01-19, 13:06
Medlem
Blackrose23s avatar
Under hela söndagen som första dejt ? Det är inte en bra idé.

Första dejt max 2 timmar och inte en hel dag.

Annars kan man väl ta en båtresa på några timmar någonstans?
Citera
2024-01-19, 13:11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Knulla
Citera
2024-01-19, 13:22
Medlem
Vad gillar hon att göra förutom att supa?
Citera
2024-01-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValkPadda
Man kan ju fråga sig om man vill ha en tjej som super sig så full att hon ligger utslagen på tunnelbanan.

Jag tycker inte det är särskilt rättvis att döma ut en människa efter en förfriskad utekväll. Kvinnan som jag träffade är onekligen attraktiv, men även att hon var faktiskt den som vill hålla kontakt med mig och inte tvärtom. Inte ofta som det sker.

Och eftersom jag är då singel, så är det ett skänk från ovan haha.

Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Kanske lite hämtmat och sex?

Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Knulla

Självklart så vill jag knulla bruden, men samtidigt är jag extremt rädd att överhuvudtaget förstöra relationen som vi har byggt upp hittils. Om tillfället känns rätt för oss båda och hon gör sexuella närmanden, då kommer jag ta det som grönt ljus att knulla henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Under hela söndagen som första dejt ? Det är inte en bra idé.

Första dejt max 2 timmar och inte en hel dag.

Annars kan man väl ta en båtresa på några timmar någonstans?

Av nyfikenhetens skull, vad finns det för aktiviteter att göra på 2 timmar som första dejt isåfall? 🙂
Citera
2024-01-19, 13:29
Medlem
Citat:
Hej! Nedanför spoiler så står det hur jag träffade på kvinnan jag ska dejta nu i helgen.

Vi har hållit kontakt med varandra oavbrutet i flera dagars sträck och haft roliga/intressa konversationer.

Jag har länge funderat på vilka aktivieter som skulle passa alldeles utmärkt att göra på en dejt under hela Söndagen. Vilka är era bästa tips och förslag? 😊

Tusen tack på förhand 🙏
Åka skridskor och äta varmkorv.
Citera
2024-01-19, 13:39
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:

Av nyfikenhetens skull, vad finns det för aktiviteter att göra på 2 timmar som första dejt isåfall? 🙂

Jag vet att du frågade om förslag på aktiviteter för en hel dags dejt. Men jag tycker det är en dålig idé att spendera en hel dag tillsammans som första dejt.

Jag tror en fika på en hotel restaurang skulle vara toppen. Mysigt stämning och ganska lugnt och sköna fåtölj att sitta på. Har dom braskamin också då kan det inte bli bättre 😊
Senast redigerad av Blackrose23 2024-01-19 kl. 13:58.
Citera
2024-01-19, 14:35
Avstängd
OneTaps avatar
gå på café. shoppa på systemet. laga middag. lös kors ord. knyppla. lös rebusar. gör soduku. lägg pussel. rita. läs en bok. titta på tv. lek kurra gömma. möjligheterna e oändliga =)
Citera
2024-01-19, 18:07
Medlem
Ta med henne ut på en skidtur med varm choklad o korvgrillning.
Vill hon inte så be henne dra åt helvete.
Citera
2024-01-19, 18:22
Medlem
Du nämnde tunnelbana så då har vi inringat område Stockholm. Jag gissar ni åkte söderut.
Det ska bli lite mildare under söndagen, tror jag. Det som fungerar är ” walk and talk”. Jag använder det ofta när jag vill tala med min personal. Jag är övertygad om att det fungerar även även vid dating. Lättare att prata om saker när man går och inte behöver sitta emot varandra som en slags förhandling.
Ta en promenad längs Årstaviken. Sluta med en fika/ lunch runt Hornstull, om ni går åt det hållet. Du bjuder.
Så dags vet ni båda om det är värt att spendera mer tid med varandra. Lycka till.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in