Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-25, 01:43
  #1
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Har just gått och lagt mig och upplever något störande. Det är som att garderoben (inbyggd) rör sig mot mig. Men när jag fixerar den med blicken backar den tillbaka. Övrig inredning står där den ska.
Detta händer ibland, i förgår var det draperiet som jobbade sig.

Och nej det är inte hemsökt i lgh för det händer på olika ställen jag bor, och har knappast ett entourage av onyttigt som hänger med mig land och rike runt. Dock har jag ibland sömnparalysser. Detta tror jag mer har något att göra med andningen och hur ögoben rör sig moden stimuli som nytjats idag är en 33cl folks 3,5 till maten. Utöver det inget annat.

Brukar ge med sig om jag går upp och slår till vad det nu av inredningen som lurar runt.

Någon som upplever något liknade?
Citera
2024-01-25, 01:46
  #2
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Har just gått och lagt mig och upplever något störande. Det är som att garderoben (inbyggd) rör sig mot mig. Men när jag fixerar den med blicken backar den tillbaka. Övrig inredning står där den ska.
Detta händer ibland, i förgår var det draperiet som jobbade sig.

Och nej det är inte hemsökt i lgh för det händer på olika ställen jag bor, och har knappast ett entourage av onyttigt som hänger med mig land och rike runt. Dock har jag ibland sömnparalysser. Detta tror jag mer har något att göra med andningen och hur ögoben rör sig moden stimuli som nytjats idag är en 33cl folks 3,5 till maten. Utöver det inget annat.

Brukar ge med sig om jag går upp och slår till vad det nu av inredningen som lurar runt.

Någon som upplever något liknade?

Yes men det är nog för jag käkat för mycket syra
Citera
2024-01-25, 01:49
  #3
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapitaletstaten
Yes men det är nog för jag käkat för mycket syra

Ja men då är det liksom mer naturligt och förväntat! Hoppas bara inte att din är för påträngande.
Citera
2024-01-25, 01:53
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Ja men då är det liksom mer naturligt och förväntat! Hoppas bara inte att din är för påträngande.

Nejdå. Men ibland kan det vara som att taket pumpas ner mot mig när jag ligger i sängen detta hände för ett par veckor sedan. Och jag har inte käkat lapp på ett tag endå. Men är väl skillnad på det du beskriver.
Citera
2024-01-25, 01:58
  #5
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapitaletstaten
Nejdå. Men ibland kan det vara som att taket pumpas ner mot mig när jag ligger i sängen detta hände för ett par veckor sedan. Och jag har inte käkat lapp på ett tag endå. Men är väl skillnad på det du beskriver.

Låter ändå rätt likt skulle jag säga, kan de ha något med blodtryck eller puls att göra?
Citera
2024-01-25, 02:01
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CuteTwink-I-was
Låter ändå rätt likt skulle jag säga, kan de ha något med blodtryck eller puls att göra?

Hm ja kan finnas många svar. Får du tillräckligt med sömn ?
Citera
2024-01-25, 03:32
  #7
Medlem
WhatsYourNames avatar
Ser det ut som det är svarta kolsvarta flammor (som eld men svarta) runt den eller i mitten av den?
Citera
2024-01-25, 03:36
  #8
Medlem
WhatsYourNames avatar
Svarta flamgestalterna brukar stå i hörnen vid garderober och hörnen. Ibland utanför dörrspringor. Men oftast i hörnen.
Citera
2024-01-25, 03:38
  #9
Medlem
WhatsYourNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapitaletstaten
Yes men det är nog för jag käkat för mycket syra
Det du sånna som jag beskrivit ovan? Vad är det du ser pga att du ätit för mycket syra i ditt liv tror du?
Citera
2024-01-25, 07:26
  #10
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Ser det ut som det är svarta kolsvarta flammor (som eld men svarta) runt den eller i mitten av den?

Nej det här är mer som garderoben i Disneys skönheten och odjuret, som sakta rör sig framåt och sedan backar
Citera
2024-01-25, 07:27
  #11
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapitaletstaten
Hm ja kan finnas många svar. Får du tillräckligt med sömn ?

Ja då över lag snittar jag väll på 7,5h
Citera
2024-01-25, 14:01
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsYourName
Det du sånna som jag beskrivit ovan? Vad är det du ser pga att du ätit för mycket syra i ditt liv tror du?

Att det är något som sitter kvar i hjärnan efter tripparna. Vägarna svajar och saker rör sig smått och mer ibland och det här med taket som jag beskrev.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback