Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-25, 21:03
Medlem
Man, mellan 22-30 år gammal och har inga problem med att få vänner. Har aldrig någonsin blivit mobbad, retad eller utstött varken i skolan, på arbetsplatser eller i andra sociala sammanhang. Tvärtom så är jag oftast mest extrovert av alla och med framförallt andra män så brukar jag vara en av de som är den som tar mest initiativ och ser till att driva saker framåt.

Utåt sett så ser jag ut som en kille som har läget under kontroll, har mycket tjejer som följer mig på sociala medier t.ex och gillar mina bilder, på arbetsplatsen är jag extrovert men iprincip endast bland andra män då jag inte ser något behov av att snacka med tjejer jag inte är intresserad av ändå.

Förutom mina närmsta vänner så är jag helt övertygad om att ingen skulle tro mig om jag sa att jag iprincip aldrig haft sex. Men det är ju egentligen sak samma, i slutändan så sitter man ensam hemma och onanerar för sig själv och är helt övertygad om att man kommer dö ensam.

Börjar på riktigt bli orolig över vad jag ska göra åt saken. Jag har haft sex två gånger, en gång endast oralt och en gång både oralt + vaginalt i hela mitt liv men vill poängtera att bägge gångerna är i samband med fylla och när man var 18-19 år och varken jag eller tjejen var speciellt rutinerade så att vara helt värdelös i sängen spelade därför ingen roll.

Jag vågar inte träffa tjejer för jag är så fruktansvärt orutinerad och är obekväm i den fysiska kontakten. Mitt problem är inte mitt utseende, har haft flertalet chanser med fina tjejer där jag vet att hon är intresserad men jag väljer att skita i det för att jag vet om att hon kommer att reagera på hur värdelös jag är på att kyssas och ha sex och sedan kommer det ryktet spridas så man är körd för all framtid sen.

Så länge man endast pratar har jag inte heller några större problem att vara flirtig, pratsam och skämtsam med tjejer. I de situationerna är jag ofta självsäker och har självförtroende, men så fort jag märker att tjejen verkligen är intresserad så blir jag väldigt passiv och nöjer mig med att veta om att hon är intresserad.

Ser hur alla mina vänner skaffar flickvänner, kks etc medan jag konstant är ensam pga min extrema osäkerhet gällande det fysiska. Har funderat starkt på att åka utomlands och köpa sex där det är lagligt endast för att kunna lära mig hur man gör helt utan press, skäms så fruktansvärt mycket över det här till den grad att jag trots att jag är anonym knappt kan stå för det här problemet jag har.

Ursäkta för en lång text, men vad säger ni flashback vad ska jag göra?
Senast redigerad av Erstawe 2024-01-25 kl. 21:09.
Citera
2024-01-25, 21:31
Medlem
EaudeToilettes avatar
Ställ aldrig upp på dejting, m a o inspektion. Kommunicera istället allt mellan er som respektive vill se eller veta och bestäm er därefter för om intresse finns eller inte finns.
Ställ aldrig upp på dejting bara för att det är norm och för att den metoden passar vissa bättre än vad den passar andra och som därför underblåser just det sättet att träffas.
Allan den Långe, eller Alaine De Lounge på franska...
Citera
2024-01-25, 21:31
Medlem
Loreias avatar
Sluta ha det som en hangup, det är där problemet ligger. En av dom bästa killarna jag har haft sex med hade precis som dig haft typ ett ligg innan men han var otroligt bra. Första gången med någon blir sällan fantastiskt så haka inte upp dig på sådant.
Citera
2024-01-25, 22:02
Medlem
Du ger uttryck för en väldigt instrumentell syn på kvinnor. Ingen antydan till att du blir kåt eller kär.

Har du funderat på om du är homosexuell?
Citera
2024-01-25, 22:03
Medlem
Nickeess avatar
Tror du att dina polare är sexgudar eller något?

Jävlar vad du övertänker.

Träffar en kvinna som jag inte gillar särskilt mycket, hon ger mig avsugningar men får inget tillbaka. Hon tycker nog inte jag är någon bra eller generös älskare, men det skiter jag i för jag går vidare snart ändå.

Så kan det se ut på andra sidan, du vet inget om folk. Du jämför dig själv med en version av andra som bara finns i ditt huvud.
Senast redigerad av Nickees 2024-01-25 kl. 22:07.
Citera
2024-01-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Du ger uttryck för en väldigt instrumentell syn på kvinnor. Ingen antydan till att du blir kåt eller kär.

Har du funderat på om du är homosexuell?
Eftersom att jag inte har haft några relationer med någon tjej så kan jag inte påstå att jag någonsin varit kär, däremot har vissa tjejer fastnat på näthinnan och att man får lite fjärilar i magen. Kåt däremot har jag varit många gånger och endast av kvinnor
Citera
2024-01-25, 22:10
Medlem
f30malmos avatar
Jag kan som kvinna säga att jag inte märkte skillnad på kunskap hos killar när jag var i din ålder. Första gången man har sex med en ny partner blir alltid lite av gissning ändå eftersom man inte känner personens kropp och de flesta fungerar ändå något olika. Så tycker inte du ska oroa dig för mycket att verka oerfaren.
Citera
2024-01-26, 12:05
Avstängd
hur ser det ut på viktfronten?
Citera
2024-01-26, 13:57
Medlem
CC75s avatar
Kört? inte alls. Tvärtom dina förutsättningar är bättre än för de allra flesta för du har saken till stor del i dina egna händer (feltolka inte det nu . Jag menar vad jag skriver).

Jag skulle säga att många kvinnor skulle se det som positivt om du har utseendet och charmen men ändå inte är en som har strulat runt mycket. Om du vågar visa dig ärlig och säga som det är kommer rätt typ av kvinna (de vettiga alltså) att se det mer som positivt än negativt. Det förutsätter att du är ärlig om det UTAN att göra det till en för stor sak eller - än värre - som en sak där du visar dig svag, ängslig, orolig. Agera stoiskt och det kommer gå hur bra som helst.

Ditt problem ligger alltså i ditt egna huvud och inte hos det motsatta könet. Om du har problem med att hantera det, gå då all in med någon du inte är alltför intresserad av, dvs minska konsekvensen av ett misslyckande. Vänta alltså inte på tjejen som du blir överförälskad i.

// CC
Citera
2024-01-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Kört? inte alls. Tvärtom dina förutsättningar är bättre än för de allra flesta för du har saken till stor del i dina egna händer (feltolka inte det nu . Jag menar vad jag skriver).

Jag skulle säga att många kvinnor skulle se det som positivt om du har utseendet och charmen men ändå inte är en som har strulat runt mycket. Om du vågar visa dig ärlig och säga som det är kommer rätt typ av kvinna (de vettiga alltså) att se det mer som positivt än negativt. Det förutsätter att du är ärlig om det UTAN att göra det till en för stor sak eller - än värre - som en sak där du visar dig svag, ängslig, orolig. Agera stoiskt och det kommer gå hur bra som helst.

Ditt problem ligger alltså i ditt egna huvud och inte hos det motsatta könet. Om du har problem med att hantera det, gå då all in med någon du inte är alltför intresserad av, dvs minska konsekvensen av ett misslyckande. Vänta alltså inte på tjejen som du blir överförälskad i.

// CC

Tack för fina tips och de stöttande orden!

Precis som du skriver i slutet där så blir problemet oftast att jag sällan blir riktigt intresserad av en tjej men det har hänt och då är det oftast tjejer som jag vet till 100% har erfarenhet och som har mycket alternativ.

Och speciellt då känner jag mig nervös, inte för att hon ser bra ut eller något utan mer att om jag gör bort mig under sexet eller dejterna så kommer hon berätta det till alla hennes vänner och sedan är mitt rykte kört. Mindre populära tjejer, om man får uttrycka sig så känner jag ju absolut mig mer bekväm med på ett sätt men samtidigt så är jag ju heller inte alltid så attraherad och kan känna att jag hellre åker hem och onanerar än att ha sex med en tjej man egentligen inte är så sugen på...
Citera
2024-01-26, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
hur ser det ut på viktfronten?

Är väl cirka 184 och väger 82 kg så är väl normalbyggd. Inte super vältränad men inte heller ur form, ligger runt 16-18% kroppsfett
Citera
2024-01-26, 16:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Erstawe
Är väl cirka 184 och väger 82 kg så är väl normalbyggd. Inte super vältränad men inte heller ur form, ligger runt 16-18% kroppsfett

Om allt du säger stämmer så borde du kunna få åtminstone två dater per år på knullapparna...

Kan du tänka dig att sätta på en träskpadda? Mest för att bli av med din mentala blockering.

Nya bättre bilder på apparna kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in