2024-12-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Här har vi någon som sitter på höga hästar. Du är säkert ansedd som en jävla idiot utan att veta om lyckas höra men din tilltro till dig själv och din förträfflighet sätter stopp för den insikten.

Måla upp sig själv som en hjälte det kan jag också göra men jag avstår.
Du har fullt upp med att visa att du är en idiotisk skitperson...

Ja, sådana som dig tycker jag är en idiot men inte de som jag hjälpt.
Och då jag började leda en sportklubbar i näst lägsta divisionen och började med att säga att vi ska upp i näst högsta divisionen, då tyckte många att jag var en idiot hånskrattade, men de slutade skratta då resultaten började komma (Vi gick t o m upp i högsta divisionen och delar av mina "idiotiska" träningsmetoder är nu rekomenderade av riksförbundet
Och då jag varnade för ras på börsen, idiotförklarade många mig också, men de ångrade nog efteråt att de inte lyssnade...
Citera
2024-12-01, 16:40
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Du har fullt upp med att visa att du är en idiotisk skitperson...

Ja, sådana som dig tycker jag är en idiot men inte de som jag hjälpt.
Och då jag började leda en sportklubbar i näst lägsta divisionen och började med att säga att vi ska upp i näst högsta divisionen, då tyckte många att jag var en idiot hånskrattade, men de slutade skratta då resultaten började komma (Vi gick t o m upp i högsta divisionen och delar av mina "idiotiska" träningsmetoder är nu rekomenderade av riksförbundet
Och då jag varnade för ras på börsen, idiotförklarade många mig också, men de ångrade nog efteråt att de inte lyssnade...
Jag tror nog en utomstående betraktare här i tråden upplever situationen motsatt. Var de det jag skrev som upprörde eller var kliar det någonstans?

Fattar inte vad saken har med mig att göra ditt självförhärligande bullshit det här får du ta med en psykolog inte med mig.
Citera
2024-12-01, 16:56
Medlem
Citat:
Jag tror nog en utomstående betraktare här i tråden upplever situationen motsatt. Var de det jag skrev som upprörde eller var kliar det någonstans?
Ja, det finns säkert EN som håller med dig, för det finns fler korkade empatilösa skitpersoner än dig...

Du begriper ju inte ens att jag svarade dig för det här skitsnacket:
Citat:
Dessa vuxna som pratar om att bli "mobbade" när dom gick i högstadiet kan inte ta dom seriöst helt ärligt. Är det hela ett hopdiktat offerskap likställbart med personer som det går jättebra för men tror dom är utsatta för "strukturell rasism" eller förtryckta av "patriarkala normer" eller?

Haha ser idol och en narcissist i rutan pratar just om detta innan hon ska uppträda. Självvalt offerskap trots att det går bra hon är ett språkrör för hela utanförskapet enligt egen utsago.
Som vanligt tog jag sida med offren...
Citera
2024-12-01, 16:59
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Ja, det finns säkert EN som håller med dig, för det finns fler korkade empatilösa skitpersoner än dig...

Ta en titt i spegeln. Du är ett praktexempel på någon som under föreställningen god beter dig illa mot din omgivning. Att du inte ens märker du lever i en bubbla.

Du tar sida för dig själv och din förträfflighet och där finns det inga gränser för vad du hittar på.
Citera
2024-12-01, 17:13
Medlem
Citat:
Citat:

Citat:
Dessa vuxna som pratar om att bli "mobbade" när dom gick i högstadiet kan inte ta dom seriöst helt ärligt. Är det hela ett hopdiktat offerskap likställbart med personer som det går jättebra för men tror dom är utsatta för "strukturell rasism" eller förtryckta av "patriarkala normer" eller?

Haha ser idol och en narcissist i rutan pratar just om detta innan hon ska uppträda. Självvalt offerskap trots att det går bra hon är ett språkrör för hela utanförskapet enligt egen utsago.
Ta en titt i spegeln. Du är ett praktexempel på någon som under föreställningen god beter dig illa mot din omgivning. Att du inte ens märker du lever i en bubbla.
Solklart bättre än dig i alla fall, BEVISAT av vad du skrev INNAN jag skrev något alls i den här tråden...
Är du t o m så korkad att du tror att jag sKa vara trevlig mot skitpersoner som dig?!
Jag har ju tränat på att behandla skitpersoner sedan jag konfronterade och stoppade de som mobbade andra på högstadiet...
Citera
2024-12-01, 17:28
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Solklart bättre än dig i alla fall, BEVISAT av vad du skrev INNAN jag skrev något alls i den här tråden...
Är du t o m så korkad att du tror att jag sKa vara trevlig mot skitpersoner som dig?!
Jag har ju tränat på att behandla skitpersoner sedan jag konfronterade och stoppade de som mobbade andra på högstadiet...
Det var en reflektion väl värd att vädras i sammanhanget och att den upprörde dig så mycket bara kolla hur du beter dig därefter tyder på att den var mitt i prick på någon.

Allt du har lyckats med är att kalla mig "empatilös skitmänniska" och måla upp dig själv som det ena och det andra. Inte bemöta mig i sak.

Ändå är du så känslig fortfarande är du säker? Låter snarare som att du går i högstadiet.
Citera
2024-12-01, 17:49
Medlem
Citat:
Citat:
Det var en reflektion väl värd att vädras i sammanhanget och att den upprörde dig så mycket bara kolla hur du beter dig därefter tyder på att den var mitt i prick på någon.

Allt du har lyckats med är att kalla mig "empatilös skitmänniska" och måla upp dig själv som det ena och det andra. Inte bemöta mig i sak.

Ändå är du så känslig fortfarande är du säker? Låter snarare som att du går i högstadiet. :yes
Med sista raden spär du på med att bevisa mer att du är korkad.

Vadå "bemöta dig i sak" ?
Inget att bemöta "i sak" eftersom du förringar ju vad mobboffer råkar ut för
och du är ju bevisligen en empatilös skitmänniska eftersom du skrev så här:
Citat:

Citera
2024-12-01, 17:57
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Med sista raden spär du på med att bevisa mer att du är korkad.

Vadå "bemöta dig i sak" ?
Inget att bemöta "i sak" eftersom du förringar ju vad mobboffer råkar ut för
och du är ju bevisligen en empatilös skitmänniska eftersom du skrev så här:
Du är bevisligen i känslomässig affekt som reagerar så kraftfullt negativt på det jag skrev känn dig träffad gråt mig en flod. Ser inga problem med mina reflektioner inte ens att du blev upprörd snarare styrker det något.
Citera
2024-12-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ser inga problem med mina reflektioner
Det är ju det jag säger - du är en idiot
Citat:
Du är bevisligen i känslomässig affekt som reagerar så kraftfullt negativt på det jag skrev känn dig träffad gråt mig en flod. Ser inga problem med mina reflektioner inte ens att du blev upprörd snarare styrker det något.
På ANDRAS vägnar ja... din idiot
Citera
2024-12-01, 22:31
Medlem
Congelados avatar
Citat:
Håll dig till familjeliv om mina tankar sårar dina känslor.
Citera
2024-12-01, 22:43
Medlem
Citat:
Citat:
Håll dig till familjeliv om mina tankar sårar dina känslor.
Nu bevisade du det ytterligare en gång...
Citera
2024-12-03, 08:09
Medlem
Leckies avatar
De som mår dåligt, mobbar för att känna sig bättre. De som mår inte dåligt men mobbar för att öka sitt självförtroende. Egobostar sig själv.

Hur svårt är det att vara snäll mot andra och sig själv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in