• 1
  • 2
2024-01-27, 15:04
Medlem
NMR är tydligen ute på flera ställen i landet, bland annat Jönköping och Sthlm och protesterar.
I Jkpg har de en banderoll som säger
Citat:
INGEN SKAM INGEN SKULD FÖRINTELSEN HAR ALDRIG ÄGT RUM
I Stockholm så ställde de tydligen upp mitt emot Norrmalmstorg där det hölls en "manifestation emot antisemitism" med en banderoll
Citat:
KROSSA SIONISMEN

Tankar och åsikter om aktionerna?
Håller folk på att vakna upp angående sionismen och förintelselögnen nu i och med kriget i Palestina, samt att Israel bedömdes igår i internationella domstolen att de begår folkmord i Palestina?
Citera
2024-01-27, 15:14
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejGreger666
NMR är tydligen ute på flera ställen i landet, bland annat Jönköping och Sthlm och protesterar.

I Stockholm så ställde de tydligen upp mitt emot Norrmalmstorg där det hölls en "manifestation emot antisemitism" med en banderoll

Håller folk på att vakna upp angående sionismen och förintelselögnen nu i och med kriget i Palestina, samt att Israel bedömdes igår i internationella domstolen att de begår folkmord i Palestina?
"manifestation emot antisemitism" med en banderoll
Citera
2024-01-27, 15:15
Medlem
Tidigare har kufmagneten NMR vandaliserat judiska gravplatser på förintelsens minnesdag:

https://research.nu/danska-nazister-...isk-kyrkogard/
Citera
2024-01-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
"manifestation emot antisemitism" med en banderoll
Ok, svenska kändisar hade en manifestation, NMR ställde upp mitt emot med en banderoll KROSSA SIONISMEN
Jag vet inte om de gjorde något mer efteråt
Citera
2024-01-27, 15:22
Medlem
Jönköpings posten har en låst artikel om det
https://www.jp.se/2024-01-27/forinte...sens-minnesdag
Citat:
Folk tog emot flygbladen som om det skulle varit vilket parti som helst
Citera
2024-01-27, 15:22
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ok, svenska kändisar hade en manifestation, NMR ställde upp mitt emot med en banderoll KROSSA SIONISMEN
Jag vet inte om de gjorde något mer efteråt
Läste visst lite fel!
Citera
2024-01-27, 15:23
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Nej på första frågan. Det är bara en liten försvinnande liten minoritet nassar som envisas att sprider myterna. Folk vaknar snarare upp och stönar över NMR:s senaste offentliga firmafest som bara får folk att bli ofantlig trötta på dem.

Nej. På andra frågan. Israel bedömdes aldrig syssla med folkmord . IPC slutdom blev att det var "troligt" att det förekommer inslag, men och det är ett stort men : Någon resolution om eldupphör kom man aldrig fram till.
Citera
2024-01-27, 15:23
Medlem
Länk för den som vill se en del av manifestationen.

https://youtu.be/syZ8LJkpvck?si=XrqTSu-DkkFXVVLf

Kan tänka mig att det blir syntax error hos vänstern som nu står på Palestiniernas sida och nu har samma uppsåt som NMR.
Citera
2024-01-27, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Länk för den som vill se en del av manifestationen.

https://youtu.be/syZ8LJkpvck?si=XrqTSu-DkkFXVVLf

Kan tänka mig att det blir syntax error hos vänstern som nu står på Palestiniernas sida och nu har samma uppsåt som NMR.
Hur många lyckades NMR samla ? Får det till 5-6 personer när jag kollade lite snabbt. Den äldre herren med glasögon längst till vänster om banderollen verkar vara ärkekufen Anders Jonsson som tidigare trakasserat kvinnliga journalister med djupt störda bilder, bland annat på döda och våldtagna kvinnor.

(FB) 55-åring åtalad för hets mot folkgrupp och ofredande mot journalister (nu dömd)
Citera
2024-01-27, 15:51
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Hur många lyckades NMR samla ? Får det till 5-6 personer när jag kollade lite snabbt. Den äldre herren med glasögon längst till vänster om banderollen verkar vara ärkekufen Anders Jonsson
Stackare.
Jag vet att det är jobbigt och ensamt att ha en övertygelse som går emot världen.
Citera
2024-01-27, 16:09
Avstängd
DenVildeSvenskens avatar
Citat:

Hur avlöpte aktionen den här gången? Blev kufarna bortjagade igen som sist när palestinademon jagade NMR tvärs genom stan i vild flykt?
Citera
2024-01-27, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVildeSvensken
Hur avlöpte aktionen den här gången? Blev kufarna bortjagade igen som sist när palestinademon jagade NMR tvärs genom stan i vild flykt?
Aktionen verkar inte vara över utan de har intagit en tredje stad verkar det som
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in