Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2024-03-30, 17:09
  #49
Medlem
Håller med! Tycker dock det största problemet är att det är färre prillor i dosorna efter att de har börjat lägga dom i en sån där spiral i dosorna, räcker inte alls lika länge längre!
Citera
2024-03-30, 20:57
  #50
Medlem
kennedy8s avatar
Sökte upp en tråd om detta för jag fick nyss hem en beställning på mina Kapten Vit X-Stark och till min förvåning ny dosa men också ny utformning på portionen vilket gjorde mig så sjukt besviken.

Detta var en av dom största anledningarna med Kapten Vit för mig, att dom låg bra under läppen i jämförelse med andra jag kört.. Dom var mer fluffiga och "kändes" större, till ett trevligt pris. Nu är det tyvärr den vanliga Swedish Match utformningen på dom. Och jag hatar det. Tydlig jämförelse i bilden jag tagit:

https://i.imgur.com/BCVjV7U.jpeg (vänster nya - höger gamla/originalet)

Så har ni någon rekommendation på någon snus som liknar Kapten Vit i dess TIDIGARE konstellation, alltså högra på bilden? Såg Vårgårda Skog i tråden så den kanske är värt ett försök.. Synd bara jag redan köpt 10 stockar av Kapten Vit. Lutar fan åt retur..
Citera
2024-04-01, 08:38
  #51
Medlem
Ja fyfan va de förstört kapten vit x-stark mindre prillor. Och mindre snus i hela dosan fast de påstår motsatsen. Går ju inte ihop heller när de deklarerar att de har ju ökat vatten mängden = mer vikt är väl då för att nå upp till samma gram per dosa det var innan. Swedish match kan dra åt h*lvete. Testa Soldat vit från kurbits det är mer likt hur kapten var tycker jag
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback