Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-30, 15:18
  #1
Medlem
U.S.s avatar
Jag har raderat en app i iphone, hur gör jag för att genast kunna ladda ner och få en färsk version och inte den som nu ligger i molnet? I App Store så visas nu ett moln med en pil.
Citera
2024-01-30, 15:24
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U.S.
Jag har raderat en app i iphone, hur gör jag för att genast kunna ladda ner och få en färsk version och inte den som nu ligger i molnet? I App Store så visas nu ett moln med en pil.

Du klickar på molnet, appen laddas ner, och finns det en uppdatering så sker den antingen i samma veva eller så kan du själv starta sökning efter uppdateringar i Appstore
Citera
2024-01-30, 17:46
  #3
Moderator
Chantres avatar
Telefoni, surfplattor och läsplattor --> Telefoner, surf- och läsplattor: felsökning och problem
/Moderator
Citera
2024-01-31, 09:19
  #4
Medlem
U.S.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Du klickar på molnet, appen laddas ner, och finns det en uppdatering så sker den antingen i samma veva eller så kan du själv starta sökning efter uppdateringar i Appstore

Men det innebär att även uppgifter jag lagt in i appen kommer att laddas ner, jag vill ha en helt ren app att jobba vidare med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback