Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-04, 15:04
Medlem
Jagarmiljonernas avatar
Vi var och spelade vattenpolo med jobbet i dag, och en av grabbarna är akterskytt. I duschen, i omklädningsrummet efter spelandet började akterskytten, som vi kan kalla för Markus prata med mig om att han drar sig undan i "Davids" närvaro, då David gör honom hård. Detta beteende och kommentarerna, samt iaktagelsekänslan gör mig sjukt obekväm. Att han är i omklädningsrummet, spanar in oss och kommenterar våra kukar och kroppar bland annat, gör mig obekväm.

Hur kan jag/vi andra i teamet göra?
Citera
2024-02-04, 15:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Rapportera det som sexuellt ofredande.
Citera
2024-02-04, 15:16
Medlem
Chinatowns avatar
Kommentera hans tillbaka. Se hur han tycker det känns. Kanske inte lika kul som han tror?
Citera
2024-02-04, 15:23
Medlem
Majasmokers avatar
Och du är helt säker på att det inte är avundsjuka över att hans kuk blir hård av David men inte av dig? Låt säga att det var en kvinna & jag hade talat så, så hade nog min kuk börjat styvna bara av att prata om det. Kollade du ifall den började växa på honom?
Citera
2024-02-04, 15:42
Medlem
Man agerar som en vuxen människa och säger till, direkt. Typ: Nä, nu får du fan ge dig. Jag vill inte bli ofredad i omklädningsrummet, (heller), tack.

Var tydlig. Beteendet är oförskämt. Oavsett läggning.
Citera
2024-02-04, 15:54
Avstängd
Rapportera bögen till chefen.

Att va bög på fritiden fine! Men inte på jobbet förfan!

Bögarna tror de ska komma undan allt, de e ju sexuella trakasserier!!
Citera
2024-02-04, 15:58
Medlem
vemsfels avatar
Rädd att bli sugen och ge efter för dina hämmade luster eller? Beteendet är inte normalt, gå till närmaste chef och få gärna andra kollegor med dig.
Citera
2024-02-04, 16:01
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Vi var och spelade vattenpolo med jobbet i dag, och en av grabbarna är akterskytt. I duschen, i omklädningsrummet efter spelandet började akterskytten, som vi kan kalla för Markus prata med mig om att han drar sig undan i "Davids" närvaro, då David gör honom hård. Detta beteende och kommentarerna, samt iaktagelsekänslan gör mig sjukt obekväm. Att han är i omklädningsrummet, spanar in oss och kommenterar våra kukar och kroppar bland annat, gör mig obekväm.

Om ni skall spela vattenpolo regelbundet fåpr du väl ta upp det med honom?
Väx upp.
- jag gillar inte dina sexuella anspelningar.
- kan du sluta med det?
- händer det fler gånger anmäler jag dig
-------------
a. slutar han och du fortfarande mår dåligt bokar du en terapeut bara.
b. fortsätter han anmäller du honom (man kanske kan upprepa varningen en gång)
Citera
2024-02-04, 16:31
Medlem
ABBORREs avatar
Jösses, händer mycket i ditt liv.

(FB) Jag lever som i The Hangover - Fråga mig vad du vill

(FB) Supit, snusat, rökt, spelat, druckit, knarkat och runkat bort 4 miljoner kronor: AMA

Ring till chefen och säg att du är sjuk, dom dagarna det är obligatoriskt att spela vattenpolo.

Eller somna om
Citera
2024-02-04, 17:07
Avstängd
grungewhores avatar
Vattenpolo på jobbet låter ju som ni jobbar på RFSL. Herregud vilket fjolleri.
Citera
2024-02-04, 17:09
Medlem
Ostepopss avatar
Jag hade rapporterat direkt, bara för att man är bög ska man inte få trakasera folk hur som helst.

Jag lever med bög trakaserier nästan dagligen så vet hur jobbigt det är.
Citera
Maviels avatar

Moderatormeddelande

Postat av Maviel 2024-02-04, 17:54
Moderator
Bara för att homosexuella tankar väcks i trådstarten betyder inte det att det är fritt fram och skriva humoristiska och orealistiska förslag till trådstartaren. Håll er vänligen till topic. Annars kan det förekomma varning för trams och ot.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in