Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-04, 18:10
Medlem
En fråga!
Hur gammal är du och den här bögen?
Citera
2024-02-04, 18:32
Medlem
Dyschlexie.s avatar
Första funderingen för mig var om "akterskytt" var nån slags roll inom vattenpolo. Nästa tanke blev att vattenpolo måste ju vara den perfekta sporten om man é smygbög.

Att gå och pipa på något HR-avdelning ska väl aldrig en man rekommenderas att någonsin göra? Då har ju moderna feminismen fan vunnit över en och man bekräftar att det behövs flera hittepåtjänster som leder till fler regleringar... bara för småsinthet... "nu jävlar har jag chans att ge en tillbakakaka med samma mynt och gapa om att jag känner mig ofredad, tror jag det heter"
Resultatet kommer säkert bli att du och David får gå på en genuscertifieringskurs hållt av en manshatande tant som hatar såna som har värderingar som filmen hangover, hålla hand och sjunga kumbaya.

"Jag ursäktar din sexuella läggning för denna gång och uppskattar inte ditt locker room talk i jobbsammanhang som uttrycker vilja till att idka full penetration med stackars David. Förstår du verkligen inte hur illa gruppdynamik du skapar för din egna del och din karriär när du ohämmat ventilerar på det här sättet? Vad förväntar du dig för fördel att delge mig det här till mig egentligen?
Förstår du inte att suga kuk och bli rövkörd av en annan man är bland det värsta många kan tänka sig bli. Accepterar du inte det och kan separera detta - hur ska vi då kunna acceptera dig?"

troll eller inte. jag svarade
Citera
2024-02-04, 18:45
Medlem
WTF.. Du vet att killar i din ålder alltid är kåta. Du gillar brudar. Han gillar killar. Skratta bara åt situationen om du inte har någon längtan efter bögeri.
Citera
2024-02-05, 14:39
Medlem
Ostepopss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
WTF.. Du vet att killar i din ålder alltid är kåta. Du gillar brudar. Han gillar killar. Skratta bara åt situationen om du inte har någon längtan efter bögeri.

Sexuella trakasserier är väl inget att skratta åt?

De flesta homos kan hålla det på en tolererbar nivå men det finns alltid några dryga svin som ska gå över gränsen.

Finns ingen anledning för er homos att:

1. Stirra på män i tunnelbanan
2. Försöka sitta nära män i det offentliga
3. Försöka prata med män ni inte känner i det offentliga
4. Smaska och le mot män ni inte känner i det offentliga
osv... osv...

en majoritet är inte homos och ni är ju ändå män så lite jävla logiskt tänkande borde vara möjligt eller?
Citera
2024-02-05, 22:51
Avstängd
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna
Hur kan jag/vi andra i teamet göra?

Var lite generösa och bjussa honom på runkmaterial. Det kostar er absolut ingenting. Ge bögen ett brejk.
Citera
2024-02-12, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarmiljonerna

Hur kan jag/vi andra i teamet göra?

Hota slå in skallen på honom om han någonsin nämner det igen. Det där är bara en testballong hur långt han kan gå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in