Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-14, 10:35
  #301
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Helt korrekt. Så antingen har ts gått OT ifall det är en sambo han letar efter, eller så är det nu återigen en prostituerad han letar. I inget av fallen mitt fel om det skulle bli OT. Du som däremot gett råd om att skriva avtal med en sambo om vem som äger ditten och datten, har ju varit OT fler än en gång i tråden.

F ö är ju ts numera konfirmerat troll med tanke på hans tråd om bordellresa med jobbet och att bikföra knullen som friskvård. 😎

Hur kom du fram till denna slutsats?
Avsugningar är en viktig del av en samborelation så jag tycker hans test av det visar att han är seriös.

Sedan söker han en diskussion om det juridiska för att få veta vad han behöver göra för att undvika att begå brott, det är väl också seriöst.
Citera
2024-03-16, 05:18
  #302
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Avsugningar är en viktig del av en samborelation så jag tycker hans test av det visar att han är seriös.
Efter att ha begrundat era kloka (och en del okloka) synpunkter lutar jag åt att inte definiera detta som en samborelation, inte som en hyresvärd/hyresgästrelation, inte som en arbetsgivare/anställdrelation och inte heller som en sexköpsrelation (även om relationen har drag av alla dessa) utan att se henne som min gäst och vän.

Några har påpekat att jag under trådens gång har ändrat mig. Ja, jag har velat pröva olika synsätt på saken i dialog med er, olika upplägg och vill tacka er för de olika vinklingar och förslag som ni bidragit med.

Jag hoppas att avsugningarna kan bli en del av vårt vardagsliv och för henne lika naturligt som en skål yoghurt på frukostbordet.
Citera
2024-03-17, 07:23
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Hur kom du fram till denna slutsats?
Avsugningar är en viktig del av en samborelation så jag tycker hans test av det visar att han är seriös.

Sedan söker han en diskussion om det juridiska för att få veta vad han behöver göra för att undvika att begå brott, det är väl också seriöst.

Jag tänkte säkert fel men kanske att tjejer inte direkt tycker att det är charmigt att den de funderar på att bli partner till, håller avsugningstester med andra aspiranter på samboplatsen. :-)
Citera
2024-03-21, 18:59
  #304
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jag tänkte säkert fel men kanske att tjejer inte direkt tycker att det är charmigt att den de funderar på att bli partner till, håller avsugningstester med andra aspiranter på samboplatsen. :-)
De behöver kanske inte veta om varandra?
Citera
2024-03-25, 18:43
  #305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
De behöver kanske inte veta om varandra?

Nej, jag förutsätter att du inte har testerna med kölappar och väntrum i vardagsrummet. Jag tänker nog bara att om en kvinna ville att jag skulle testslicka henne för att se om jag kunde bli hennes vän/gäst så skulle jag nog fundera på hur många andra som genomgick samma test.

Jag tänker för övrigt att om du nu letar efter en vän så är inte blocket rätt ställe utan jag har ett bättre tips. En ”vän sökes” i Kamratposten.
Citera
2024-03-26, 20:26
  #306
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jag tänker för övrigt att om du nu letar efter en vän så är inte blocket rätt ställe utan jag har ett bättre tips. En ”vän sökes” i Kamratposten.
Kamratposten! Nu blir jag nostalgisk. Min syster prenumererade på den när vi var små. Finns det fortfarande? Är den inte för barn? Jag är ingen pedofil, utan letar efter en kvinna i 20-årsåldern.

Jag funderar på att sockra mitt erbjudande med en grej till. Redan har jag erbjudit fritt boende + gratis mat. Kan tänka mig att lägga till kläder. Tänkte mig i så fall att vi tillsammans väljer fina kläder, inklusive underkläder, åt henne.
Citera
2024-03-26, 22:40
  #307
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Kamratposten! Nu blir jag nostalgisk. Min syster prenumererade på den när vi var små. Finns det fortfarande? Är den inte för barn? Jag är ingen pedofil, utan letar efter en kvinna i 20-årsåldern.

Jag funderar på att sockra mitt erbjudande med en grej till. Redan har jag erbjudit fritt boende + gratis mat. Kan tänka mig att lägga till kläder. Tänkte mig i så fall att vi tillsammans väljer fina kläder, inklusive underkläder, åt henne.

Känns som att detta inte kan gå fel.
Citera
2024-04-03, 18:05
  #308
Medlem
Upplägget är väl intressant
Men hur skall marknadsföra rummet
Kanske du skriver ut en annons så kommer det tio flickor för att se det, de kommer att fråga hur mycket vill du ha för detta. skall du du då svara t ex ett entimmars knull varje vecka?
Konsekvensen bli att de nio första vet om vad du vill men avböjer, den tionde säger ja. Den flickan som säger ja har nio andra flickor på skolan som vet om upplägget, när de får veta att de går i samma klass får hela klassen veta detta och hon blir retad som hora.

Du kan ju också hyra ut rummet och när frågar om priset säger du något orealistiskt högt, sedan tycker de att det är för dyrt, så frågar du om det är något annat de kan göra för dig., om de frågar om de kan få knulla dig i stället, då har dom tagit initiativet.
Citera
2024-04-06, 17:25
  #309
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batshake
Den flickan som säger ja har nio andra flickor på skolan som vet om upplägget, när de får veta att de går i samma klass får hela klassen veta detta och hon blir retad som hora.
Det finns väldigt många utbildningar i staden där jag bor, så chansen/risken att några av de sökande kommer att gå i samma klass är ytterst liten. Dessutom kommer jag att vara mycket diskret och förväntar mig detsamma av flickorna. Diskretion ligger i allas intresse.

Citat:
Ursprungligen postat av batshake
Du kan ju också hyra ut rummet och när frågar om priset säger du något orealistiskt högt, sedan tycker de att det är för dyrt, så frågar du om det är något annat de kan göra för dig., om de frågar om de kan få knulla dig i stället, då har dom tagit initiativet.
Intressant förhandlinsgsupplägg! Tack för tipset!

Det är nu dags att söka till höstens utbildningar. Antagningsbeskeden kommer i sommar. Det är då som jakten på studentboende blir som hetast...
Citera
2024-04-12, 17:21
  #310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batshake
Upplägget är väl intressant
Men hur skall marknadsföra rummet
Kanske du skriver ut en annons så kommer det tio flickor för att se det, de kommer att fråga hur mycket vill du ha för detta. skall du du då svara t ex ett entimmars knull varje vecka?
Konsekvensen bli att de nio första vet om vad du vill men avböjer, den tionde säger ja. Den flickan som säger ja har nio andra flickor på skolan som vet om upplägget, när de får veta att de går i samma klass får hela klassen veta detta och hon blir retad som hora.

Du kan ju också hyra ut rummet och när frågar om priset säger du något orealistiskt högt, sedan tycker de att det är för dyrt, så frågar du om det är något annat de kan göra för dig., om de frågar om de kan få knulla dig i stället, då har dom tagit initiativet.

Finns två problem som jag ser det.

För det första så är det ju inte säkert att några snygga tjejer hör av sig. Då får stackars ts sitta där med slak lem och tacka nej dagarna i ända.

Om det sedan dyker upp en så pass förslagen tjej som föreslår betalning in natura, så kommer hon säkert blåsa ts på annat sätt än det han önskar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback