Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-07, 07:38
  #1
Medlem
Mohaves avatar
Jag bor på en ort där studenter har svårt att hitta rum. Särskilt vid terminsstarterna råder boendepanik. Här vill jag göra en insats.

Jag har ett ledigt rum i min bostad. Funderar på att hyra ut det till en studentska. Tänkte i så fall att hon kunde betala hyran inte i pengar utan genom sex.

1. Vore detta fel på något sätt? Jag tänker att jag hjälper en ung tjej. Och jag får ungfitta. Win win!

2. Vad är en rimlig hyra i så fall? Ett knull i veckan + två avsugningar? Två fittknull i veckan och analt på söndagarna?
Citera
2024-02-07, 07:49
  #2
Medlem
Adlibriss avatar
Det beror på. Jag bor själv i Uppsala med bostadsbrist och studenter. I just tillfället när man är kåt så hade man gått med på bara en enda avrunkning men sen efter hade man ångrat sig.
Det går att jämföra med när du har din flygresa till Amsterdam klar och allt du behöver göra är att trycka ett sista klick för att betala den. Om du runkar precis då så blir inga resor till Amsterdam köpta.

En avrunkning i veckan och hon hade fått hela källare för sig själv med egen ingång och el och vatten betalt.
Citera
2024-02-07, 07:57
  #3
Medlem
Adlibriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Det där är väldigt billigt. Jag tror du kan få betydligt bättre betalt. Men du är väldigt snäll som erbjuder detta.
Ja jag är snäll. Jag vill göra rätt för mig och skulle inte vilja ha sex utan att betala för mig. Jag trycker det är så fel att inte betala. Det är stöld eller att scamma kvinnor enligt mig. Jag är rättvis.
Citera
2024-02-07, 08:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag bor på en ort där studenter har svårt att hitta rum. Särskilt vid terminsstarterna råder boendepanik. Här vill jag göra en insats.

Jag har ett ledigt rum i min bostad. Funderar på att hyra ut det till en studentska. Tänkte i så fall att hon kunde betala hyran inte i pengar utan genom sex.

1. Vore detta fel på något sätt? Jag tänker att jag hjälper en ung tjej. Och jag får ungfitta. Win win!

2. Vad är en rimlig hyra i så fall? Ett knull i veckan + två avsugningar? Två fittknull i veckan och analt på söndagarna?

lagligt?

hur exakt ska du förklara dealen för henne så hon förstår vad det är som gäller?
Citera
2024-02-07, 08:04
  #5
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adlibris
Ja jag är snäll. Jag vill göra rätt för mig och skulle inte vilja ha sex utan att betala för mig. Jag trycker det är så fel att inte betala. Det är stöld eller att scamma kvinnor enligt mig. Jag är rättvis.
Du framstår som en hedersman med god moral!

Enda skillnaden mellan dig och mig verkar vara att du är ännu snällare än jag, dvs vill ha mindre i utbyte än vad jag är inne på.

Jag var själv fattig student en gång i tiden. Önskar att jag då råkat på en snäll rik dam som hade liknande förslag.
Citera
2024-02-07, 08:06
  #6
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
lagligt?

hur exakt ska du förklara dealen för henne så hon förstår vad det är som gäller?
Vi kommer inte att skriva något kontrakt. Utan komma överens om vad som gäller och skaka hand på det. Blir hon missnöjd så kan hon flytta ut. Blir jag missnöjd så kan jag be henne att flytta.
Citera
2024-02-07, 08:09
  #7
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Vi kommer inte att skriva något kontrakt. Utan komma överens om vad som gäller och skaka hand på det. Blir hon missnöjd så kan hon flytta ut. Blir jag missnöjd så kan jag be henne att flytta.

TS kommer bli av med lägenheten till studentskan. När TS sitter i brummen hyrs sedan lägenheten ut till fler studenter. En tröst blir att hyran betalas.
Citera
2024-02-07, 08:11
  #8
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
TS kommer bli av med lägenheten till studentskan. När TS sitter i brummen hyrs sedan lägenheten ut till fler studenter. En tröst blir att hyran betalas.
Varför skulle jag bli av med lägenheten?
Citera
2024-02-07, 08:11
  #9
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Du vill inte alls göra en insats. Du vill utnyttja en annan människa. Hoppas det är en trolltråd.
Måste det ena utesluta det andra?

Jag kan tänka mig att det finns tjejer som lätt kommer att gå med på den dealen. För det är en bra deal, särskilt i tider med hög bostadsbrist och som student med begränsade resurser. Hade jag varit kvinna hade jag inte haft några problem med att låta hyresvärden gnida mellan låren en halvtimme i veckan för att dels slippa bo inneboende på någon sunkig korridor och dels kunna använda det magra studielånet till annat än hyra. Sex är ju trots allt bara sex. Det är ju inte som att jag ska gifta mig med gubben och bära hans barn.

Sedan hade jag givetvis aldrig berättat om det här för någon.

Jag ger mig fan på om TS erbjuder femton tjejer den här dealen kommer minst en att nappa. Givetvis förutsätter hon yttersta diskretion.
Citera
2024-02-07, 08:16
  #10
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Måste det ena utesluta det andra?

Jag kan tänka mig att det finns tjejer som lätt kommer att gå med på den dealen. För det är en bra deal, särskilt i tider med hög bostadsbrist och som student med begränsade resurser. Hade jag varit kvinna hade jag inte haft några problem med att låta hyresvärden gnida mellan låren en halvtimme i veckan för att dels slippa bo inneboende på någon sunkig korridor och dels kunna använda det magra studielånet till annat än hyra. Sex är ju trots allt bara sex. Det är ju inte som att jag ska gifta mig med gubben och bära hans barn.

Sedan hade jag givetvis aldrig berättat om det här för någon.

Jag ger mig fan på om TS erbjuder femton tjejer den här dealen kommer minst en att nappa. Givetvis förutsätter hon yttersta diskretion.
Ja! Jag kommer förstås att iaktta yttersta diskretion och förväntar mig detsamma från tjejen. Det ligger i bådas intresse.
Citera
2024-02-07, 08:17
  #11
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Vore detta fel på något sätt?
För dig, nej.

Enligt lagen ja ( kap 6 11§ Brb )
Citera
2024-02-07, 08:21
  #12
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anothe
För dig, nej.

Enligt lagen ja ( kap 6 11§ Brb )
Minimal risk att detta skulle gå till domstol och minimal risk för fällande dom om detta sköts på rätt sätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback