2024-09-01, 19:57
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chorizopung
Har hon flyttat in nu? Hur funkar det att ha en inneboende studentska? 😉
Hon flyttade in fr tv veckor sen. Det knns bra. Hon r en 19-rig vacker persiska som brjat p lkarlinjen. Hon har en behaglig mjuk personlighet och vi trivs bra tillsammans. Hon pluggar hrt, ingen partybrud, men pigg p sex. Jag behver (och vill inte) inte pusha om sex utan det kommer naturligt. Hon tar ibland p mig och ler och d vet jag att hon vill.

Det enda problemet har varit med en tjej som inte fick rummet som blev besviken och hotade att polisanmla mig. Men p sistone har jag inte hrt ngot mer frn henne.

Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySpoiler
r inte svrt hitta lgenhet s du trollar bara.
I de strre studentstderna r det svrt. Sveriges Frenade Studentkrer klassar studieorterna grna, gula och rda beroende p hur svrt det r. Dessa stder r rdmarkerade: Gteborg, Halmstad, Kiruna, Lomma/Alnarp, Lund, Malm, Skellefte, Stockholm, Ume, Uppsala, Varberg, Visby

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...udenter-bostad

Hos mig fr hon dessutom bo gratis, vilket gr att hon sparar cirka 5000 kr i mnaden. Det var ett erbjudande som lockade mnga.
Citera
2024-09-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Hon flyttade in fr tv veckor sen. Det knns bra. Hon r en 19-rig vacker persiska som brjat p lkarlinjen. Hon har en behaglig mjuk personlighet och vi trivs bra tillsammans. Hon pluggar hrt, ingen partybrud, men pigg p sex. Jag behver (och vill inte) inte pusha om sex utan det kommer naturligt. Hon tar ibland p mig och ler och d vet jag att hon vill.

Det enda problemet har varit med en tjej som inte fick rummet som blev besviken och hotade att polisanmla mig. Men p sistone har jag inte hrt ngot mer frn henne.

I de strre studentstderna r det svrt. Sveriges Frenade Studentkrer klassar studieorterna grna, gula och rda beroende p hur svrt det r. Dessa stder r rdmarkerade: Gteborg, Halmstad, Kiruna, Lomma/Alnarp, Lund, Malm, Skellefte, Stockholm, Ume, Uppsala, Varberg, Visby

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/r...udenter-bostad

Hos mig fr hon dessutom bo gratis, vilket gr att hon sparar cirka 5000 kr i mnaden. Det var ett erbjudande som lockade mnga.

Finns mnga lgenheter f tag p. Svt har aldrig varit trovrdiga och nu snker dom sig ytterligare.
Citera
2024-09-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySpoiler
Finns mnga lgenheter f tag p. Svt har aldrig varit trovrdiga och nu snker dom sig ytterligare.
Kanske p din lilla smort som alla flyr ifrn.
Men nr det gller strre stder har du helt fel.
Citera
2024-09-04, 20:04
Medlem
Citat:
Vi kommer inte att skriva ngot kontrakt. Utan komma verens om vad som gller och skaka hand p det. Blir hon missnjd s kan hon flytta ut. Blir jag missnjd s kan jag be henne att flytta.

Naivt att tro att ngon vill hyra bostad utan att kontrakt skrivs. Du verkar leva i det bl. Och 99.99 % av de studentskor du framlgger detta upplgg fr kommer sannolikt att polisanmla dig.
Citera
2024-09-05, 05:33
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Naivt att tro att ngon vill hyra bostad utan att kontrakt skrivs. Du verkar leva i det bl. Och 99.99 % av de studentskor du framlgger detta upplgg fr kommer sannolikt att polisanmla dig.
Konsten r att lgga fram det p rtt stt. Och att i ett tidigt skede sortera bort de skande som osar problem. Ett ftal tjejer har hotat att polisanmla mig. De har dock mycket lite att g p. Jag har inte hrt ngot frn Polisen.
Citera
2024-09-05, 10:22
Medlem
Men fr fan, brja inte om med diskussionen om lag och rtt nu, den har ju penetrerats mer n ngon inneboende hos ts ngonsin kommer att penetreras.

Sjlv undrar jag varfr ts njde sig med att hyra ut till bara en tjej? Hade vl varit hftigt med tv? Kanske syrror? Eller tvillingar? Eller siamesiska tvillingar, 6 hl i ett liksom.
Citera
2024-09-06, 19:43
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Men fr fan, brja inte om med diskussionen om lag och rtt nu, den har ju penetrerats mer n ngon inneboende hos ts ngonsin kommer att penetreras.
Saken har nu landat i det juridiska limbo som jag efterstrvat. Polisanmlningar och liknande faller platt till marken.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Sjlv undrar jag varfr ts njde sig med att hyra ut till bara en tjej? Hade vl varit hftigt med tv? Kanske syrror? Eller tvillingar? Eller siamesiska tvillingar, 6 hl i ett liksom.
Jag uppfattar det som att du skojar. Jag r glad att jag nu har hittat en tjej som jag trivs med.
Citera
2024-12-06, 19:16
Medlem
Mohaves avatar
Summering av projektet:

Det har varit en fin hst bde fr mig och fr henne (vgar jag sga). Sexet har kommit otvunget och spontant nr vi bda hade lust.

Hon har gjort mer n jag frvntat mig i vningen. Har inte krvt att hon skulle stda s mycket som hon gjorde, men hon sa bestmt "Jag vill att det ska vara fint!".

Ett tag kndes det nstan som att vi var ett vanligt par som tyckte mycket om varandra. Men det var nd i grunden ett slags ekonomisk deal, vilket skavde lite.

Till rsskiftet flyttar hon ut. Hon har ftt en etta p en bra adress. Vi skiljs som vnner och jag nskar henne all lycka. Det kommer att g bra fr henne.

Jag funderar p om jag ska kra en vnda till med detta. Eller om det rcker s hr.
Citera
2024-12-07, 12:09
Medlem
Citat:
Summering av projektet:

Det har varit en fin hst bde fr mig och fr henne (vgar jag sga). Sexet har kommit otvunget och spontant nr vi bda hade lust.

Hon har gjort mer n jag frvntat mig i vningen. Har inte krvt att hon skulle stda s mycket som hon gjorde, men hon sa bestmt "Jag vill att det ska vara fint!".

Ett tag kndes det nstan som att vi var ett vanligt par som tyckte mycket om varandra. Men det var nd i grunden ett slags ekonomisk deal, vilket skavde lite.

Till rsskiftet flyttar hon ut. Hon har ftt en etta p en bra adress. Vi skiljs som vnner och jag nskar henne all lycka. Det kommer att g bra fr henne.

Jag funderar p om jag ska kra en vnda till med detta. Eller om det rcker s hr.

Tycker du ska kra en vnda till, r vl inte fel att ha en fin tjej som hjlper till att ta hand om dig och hemmet?

Jag har ngra frgor kring ditt arrangemang:
1. Vart/hur hittade du tjejerna? Dejtingappar, forum eller p annat stt?
2. Hur kommer du och tjejen som flyttar ut att fortstta p ngot stt? Ska ni hlla kontakten och trffas regelbundet, eller klipper ni banden helt nr hon flyttar ut?
Citera
2024-12-07, 14:21
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
1. Vart/hur hittade du tjejerna? Dejtingappar, forum eller p annat stt?
P forum fr folk som sker boende.

Citat:
2. Hur kommer du och tjejen som flyttar ut att fortstta p ngot stt? Ska ni hlla kontakten och trffas regelbundet, eller klipper ni banden helt nr hon flyttar ut?
Vi fr se. Jag hller grna kontakten och trffar henne mer. Men om hon hittar en pojkvn tycker han kanske inte det vore s kul. Om det kommer till ett lge dr hon vill klippa banden frstr och respekterar jag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in