Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2024-10-30, 12:03
Medlem
Trolltestets avatar
Hade de skapat sina klubbar före filmen "Fight Club" kom ut så hade det kanske varit något.
Men Nu är det ju mest "monkey see, monkey do" över det hela.
Väldigt töntigt.
Citera
2024-10-30, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjagi
Varför inte fråga dem själv på telegram? @Aktivklubb

Fråga om vad?
Citera
2024-10-30, 13:54
Medlem
NordicNewsOutlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Finns inte ett enda vänstermotiverat mord som utförts på nordisk mark medan jag gav dig exempel på hundratals från högerns sida.

Att du sitter och försvarar Breivik säger vilka jävla stolpskott ni är och beblandar er med.
Du har ju fettot utanför Borås, tror det var i Svenljunga, som mördade en tjej.

Och sen har du ju mordet på bögen som uppmärksammades nyligen. Den mördaren som Mathias Wåg är bästis med.

Tittar man utanför Sverige finns det flera mord och mordförsök. Samt mängder med fall där dödligt våld använts.

Sen uttalar ju sig även vänstern att de är beredda att begå mord men att det inte är taktiskt lämpligt att göra det just nu. Vilket såklart är intressant med tanke på alla dom miljoner liv som vänstern tagit sedan 1900-talet.
Citera
2024-10-30, 17:34
Medlem
flukemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NordicNewsOutlet
Sen uttalar ju sig även vänstern att de är beredda att begå mord men att det inte är taktiskt lämpligt att göra det just nu. Vilket såklart är intressant med tanke på alla dom miljoner liv som vänstern tagit sedan 1900-talet.

Det är ju vad en(1) person har sagt och dessutom för vaddå, 20+ år sen? Tönt.
Citera
2024-10-30, 18:16
Medlem
NordicNewsOutlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Det är ju vad en(1) person har sagt och dessutom för vaddå, 20+ år sen? Tönt.
Han sa vad ni tycker. Eller vadå, håller du inte med?
Citera
2024-10-30, 18:44
Medlem
JoeDoughs avatar
Citat:
Finns inte ett enda vänstermotiverat mord som utförts på nordisk mark medan jag gav dig exempel på hundratals från högerns sida.

Att du sitter och försvarar Breivik säger vilka jävla stolpskott ni är och beblandar er med.

Jaha, å vad är det för fel på Breivik nu då helt plötsligt??? Va??
Citera
2024-10-31, 01:53
Medlem
Det är jättebra att grabbar slutar fokusera så mycket på gym och nocco och istället tränar knogen då hela testa-kulturen är väldigt utbredd i Stockholm. Att agera i självförsvar och vara förberedd är inte "nazism" utan sunt förnuft.

Om dom försöker göra en höna av en fjäder och menar någon av de tre olika firmorna som alltid har kört såhär så är det så man skrattar.
Citera
2024-11-02, 21:33
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Är bara bra.

Den genomsnittliga svenska mannen är en mes som är underkastad sin kvinna och kallar henne regeringen och han har noll våldskapacitet och skulle lägga sig ner och gråta om en invandrare hotar honom eller hans familj med våld.

Jag ser det som en plikt att varje svensk man försöker bli så farlig som möjligt.

Ja det är sant. Jag råkade ut för det idag.
Hade ju varit bra att ha några bröder att ringa i en sådan situation ungefär som babbarna har.

Därmed förstår jag behovet för svenskar att organisera sig och tuffa till sig. Man ska inte behöva gå och vara rädd för apor och smutsmänniskor på stan.
Citera
2024-11-02, 21:41
Medlem
bithaxs avatar
Citat:

Ok, Baden Meinhoff terroristen Karl-Heinz Dellwo sköt ihjäl militärattachén Andreas von Mirbach och handelsattachén Heinz Hillegaart på västtyska ambassaden i Stockholm 1975. Man plantade också en bomb som gick av för tidigt av misstag.

Men ja det var ju väldigt länge sedan.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in