Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2024-02-09, 11:40
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Du har absolut en poäng i att det inte är en nyhet. Artisten i fråga har sedan länge visat att dennes främsta förmåga inte är konsten att skapa bra musik utan snarare är att vara på ständig jakt efter att skapa rubriker grundade i nästan vad som helst - förutom musik. Nu har händelsen tagit upp strax över en minut av min tid, mer än så vill jag inte skänka bort.
Knivskarp iakttagelse. Zara har ju misslyckats totalt med sin musik…bara miljardtals lyssningar på Spotify..
Citera
2024-02-09, 11:54
  #110
Medlem
KJosefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Knivskarp iakttagelse. Zara har ju misslyckats totalt med sin musik…bara miljardtals lyssningar på Spotify..

Den alternativa tolkningen, om vi förkastar idén om att hon gör detta för uppmärksamhet, är att hon faktiskt är så korkad att hon tror att sexism är ett rimligt koncept som för samhället framåt. Detta är inte smickrande för henne. Det är lite för cyniskt för min smak att antag att alla mina medmänniskor är helt efterblivna så jag lutar mer åt att hon gör det för uppmärksamhet och rubriker.
Citera
2024-02-09, 12:11
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Knivskarp iakttagelse. Zara har ju misslyckats totalt med sin musik…bara miljardtals lyssningar på Spotify..
Uttalanden som det i fråga är vad som leder till medial uppmärksamhet. Att ensemblen ändrar form får skapar mer prat på internet jämfört med det senaste låtsläppet. Behovet av att försöka vara mer än genom att överkompensera med uttalanden som förväntas leda till uppmärksamhet är annat än att verka för jämställdhet. I en industri som musik genomförs handlingar grundade i egenintressen, inte självinsikt.
Citera
2024-02-09, 15:21
  #112
Medlem
Man kan undra om alla roddare är kvinnor också eller det är för tungt. smutsigt och svettig för kvinnor att utföra.
Citera
2024-03-31, 08:39
  #113
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Man kan undra om alla roddare är kvinnor också eller det är för tungt. smutsigt och svettig för kvinnor att utföra.


Tänkte samma sak och svaret är givetvis nej.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback