Citat:
Ursprungligen postat av
Throwawaykonto001
Hej!
Vid 05:00 tiden idag så kom hem till min bostad och ligger på soffan med en enorm ångestklump i magen. Händelsen som jag kommer nämna har spelats upp om och om igen i mitt huvud. Kan liksom inte släppa det...
Iallafall, jag var på tunnelbanan under hemresa från en hemmafest. Jag satt med ryggstödet mot fönstret. Mittemot mig så satt en gubbe nära pensionsåldern samt en kvinna runt 30 årsåldern. Han babblade som tusan och var närgången på henne. Hon svarade på hans tilltal, men det märktes på kvinnans kroppspråk att hon egentligen inte ville konversera med gubben.
Efter att gubben klev av i Aspudden, så sade jag att vissa personer i Sverige är tyvärr idioter som beter sig så. Hon höll med och vi diskuterade kring det ämnet i 5-10 minuter... Senare så diskuterade vi lite grann om våra liv och hon var glad och genuint intresserad att höra vad jag hade att säga.
Innan jag hann fråga om att få hennes nummer, så gav hon mig en avskedskram innan vi skiljdes åt.
Frågeställningar:
- Gjorde jag bott mig?
- Hur ska man smidigast få någons nummer inom 5-10 min?
- Övriga synpunkter?
Så du är alltså snuskgubbe nr.2 och det visste inte den där tjejen för hon trodde att du var genuin. Och således så gav hon dig en kram. Denne kram tände dig ännu mer och nu är du som den där pensionären fast med några färre år på nacken?
Vissa personer i Sverige är tyvärr idioter som beter sig så..