Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-12, 05:36
  #1
Medlem
Jag har haft fler än tusen olika tjejer och 99% av dessa har varit prostituerade i olika grader men samtliga har kunnat runka kuk. Vem lär dom?
Inte alla gånger gör dom som man vill men dom vet och kan om man betalar. Vem lär dom allt, hur vet dom?
Citera
2024-02-12, 06:18
  #2
Avstängd
Erfarenhet. Har man runkat ett par så vet man hur man gör. Män däremot lär sig aldrig slicka fitta hur mycket dom än försöker
Citera
2024-02-12, 06:21
  #3
Medlem
Fråga en av alla dina "tusentals" prostituerade?

Själv är jag på väg till jobbet - alla kan ju inte ha sportlov.
Citera
2024-02-12, 06:32
  #4
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-06-24
Erfarenhet. Har man runkat ett par så vet man hur man gör. Män däremot lär sig aldrig slicka fitta hur mycket dom än försöker
Har du provat berätta hur du vill ha det?
Citera
2024-02-12, 06:40
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusbringare
Jag har haft fler än tusen olika tjejer och 99% av dessa har varit prostituerade i olika grader men samtliga har kunnat runka kuk. Vem lär dom?
Inte alla gånger gör dom som man vill men dom vet och kan om man betalar. Vem lär dom allt, hur vet dom?

Det är inte rocket sience det handlar om....

Hur svårt kan det va?

Färdighet kommer genom erfarenhet och repetition...

Men bara för att nån är ett proffs så kanske hon ändå inte vill göra
det bra på vem som helst. Dessutom har ju folk olika referenser för hur det ska göras
på rätt sätt.
Citera
2024-02-12, 06:45
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Det är inte rocket sience det handlar om.... Hur svårt kan det va?
Färdighet kommer genom erfarenhet och repetition... Men bara för att nån är ett proffs så kanske hon ändå inte vill göra det bra på vem som helst. Dessutom har ju folk olika referenser för hur det ska göras
på rätt sätt.
Att bara runka tills man kommer är ingen rocket sience men att veta exakt hur och var är det. Att vara så fingerfärdiga och kunna märka av minsta detalj. Jag tror att någon lär dem det.
Citera
2024-02-12, 06:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusbringare
Att bara runka tills man kommer är ingen rocket sience men att veta exakt hur och var är det. Att vara så fingerfärdiga och kunna märka av minsta detalj. Jag tror att någon lär dem det.


Vissa har talang,
vissa gillar sitt jobb mer än andra,
vissa tycker om att göra vad det än är det gör -
diska, tvätta, städa, spela badminton -
vad fan som helst
- på bästa sätt.

sen är det ju uppenbart att de lär sig från tidigare erfarenheter,
och att de gillar att lära sig att bli så bra som möjligt, de tycker att det är kul.
__________________
Senast redigerad av Adventurer6 2024-02-12 kl. 07:00.
Citera
2024-02-12, 07:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusbringare
Jag har haft fler än tusen olika tjejer och 99% av dessa har varit prostituerade i olika grader men samtliga har kunnat runka kuk. Vem lär dom?
Inte alla gånger gör dom som man vill men dom vet och kan om man betalar. Vem lär dom allt, hur vet dom?
Vem..?..Det kan väl inte vara en och samma person som har undervisat alla dessa tusentals kvinnor i att runka kuk....eller..?
Citera
2024-02-12, 07:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Vem..?..Det kan väl inte vara en och samma person som har undervisat alla dessa tusentals kvinnor i att runka kuk....eller..?
Nej så borde det inte kunna vara för då hade man nog vetat var dessa universitet ligger.
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
En hyfsat stor andel har fått lära sig av sin far eller någon annan nära manlig släkting när de var små.
TS är från västkusten om hen redan har sportlov?
Kan det vara så... Jag tror att de flesta har en pojkvän och att det är därifrån det kommer.
Jag tycker att tusen olika är niotusen för få. Jag är inte belägen nånstans varken i tid eller rum mer än i etern.
Citera
2024-02-12, 12:25
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusbringare
Jag har haft fler än tusen olika tjejer och 99% av dessa har varit prostituerade i olika grader men samtliga har kunnat runka kuk. Vem lär dom?
Inte alla gånger gör dom som man vill men dom vet och kan om man betalar. Vem lär dom allt, hur vet dom?

Att du på annan plats skriver att du verkligen tror att det finns en runkakademi där fnask får lära sig den ädla konsten att ruska tupp gör att jag tror att du trollar.

Vad gäller påståendet sedan att de alla då också kan detta så är det helt fel. Hade du verkligen träffat på 1000 yrkeskvinnor hade du också fått en jäkla massa usla och oinspirerade runk.
Citera
2024-02-12, 20:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ljusbringare
Jag har haft fler än tusen olika tjejer och 99% av dessa har varit prostituerade i olika grader men samtliga har kunnat runka kuk. Vem lär dom?
Inte alla gånger gör dom som man vill men dom vet och kan om man betalar. Vem lär dom allt, hur vet dom?

Om samtliga tusen olika tjejer som du har köpt sex av kunnat runka så är du bara att gratulera! Jag har köpt sex regelbundet sedan 34 år tillbaka och jag skulle inte påstå att samtliga har kunnat runka. Några av mina skönaste samlag har varit med prostituerade som har varit mästare på att knulla, suga, runka och i vissa fall även massera. Men några har också varit rätt så mediokra.

Men att många prostituerade har lärt sig att runka beror väl på att de har varit med tusen olika män innan du har knullat dem och de har lärt sig av erfarenhet – de har lärt sig hur olika män fungerar och de har av erfarenhet lärt sig att läsa av män och männens reaktioner ... Jag har i min tur genom att jag har knullat ett stort antal tjejer och har lärt mig av erfarenhet att hitta till tjejens klitoris fastän kvinnor faktiskt kan vara rätt olika skapta därnere.
Citera
2024-02-13, 17:37
  #12
Medlem
Honeybaes avatar
Jag personligen tycker att alla män verkar ha väldigt personliga preferenser i hur dom vill ha sin kuk runkad och hur dom vill bli avsugna.

Tex omskurna killar har ju ingen förhud och ibland ett ollon typ utan känsel.
Sedan finns det dom som har väldigt känslig kuk. Det man gör är att man läser av killens signaler, svårare än så är det lixom inte.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback