Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-13, 17:42
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Om samtliga tusen olika tjejer som du har köpt sex av kunnat runka så är du bara att gratulera! Jag har köpt sex regelbundet sedan 34 år tillbaka och jag skulle inte påstå att samtliga har kunnat runka. Några av mina skönaste samlag har varit med prostituerade som har varit mästare på att knulla, suga, runka och i vissa fall även massera. Men några har också varit rätt så mediokra.

Men att många prostituerade har lärt sig att runka beror väl på att de har varit med tusen olika män innan du har knullat dem och de har lärt sig av erfarenhet – de har lärt sig hur olika män fungerar och de har av erfarenhet lärt sig att läsa av män och männens reaktioner ... Jag har i min tur genom att jag har knullat ett stort antal tjejer och har lärt mig av erfarenhet att hitta till tjejens klitoris fastän kvinnor faktiskt kan vara rätt olika skapta därnere.

Kan du utveckla detta med att hitta bäret?
Citera
2024-02-13, 17:45
  #14
Medlem
Ghastens avatar
Aldrig testat någon prostituerad men vanliga kvinnor är totalt värdelösa på att runka kuk.
Citera
2024-02-16, 12:05
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigRig4Ever
Kan du utveckla detta med att hitta bäret?

Det handlar ju om att vi människor är olika skapta – inte bara psykologiskt, utan även fysiologiskt och anatomiskt. Precis som vi killar till exempel har olika stora kukar med mera så är också kvinnor olika skapta vilket också gäller hur deras fittor exakt ser ut och var exakt klitoris sitter och hur den "fungerar" (till exempel vad som gör det skönt för den aktuella kvinnan).

Genom att knulla (många) olika kvinnor så skaffar man sig en rikare erfarenhet och har (förhoppningsvis) därigenom lärt sig hur olika kvinnor fungerar inklusive var man hittar deras klitoris och hur man bäst stimulerar den och gör det skönt för kvinnan. När man möter en ny kvinna har man därigenom en rikare erfarenhetsrepertoar att bygga på vilket ökar chansen att man hittar rätt. Men det bygger ju på att man bryr sig om kvinnan man knullar (inklusive prostituerade) och försöker göra det skönt för henne också och inte bara är ute efter "töm och glöm"!
__________________
Senast redigerad av kopenhamnlover 2024-02-16 kl. 12:07.
Citera
2024-03-15, 23:48
  #16
Medlem
I början lärde jag mig när jag tittade på pojkvänners runkande. En del lärde jag mig från en blogg som drevs av en homosexuell man, han beskrev många bra kniks, det var lite högskola om runkande. Annars lär man sig mest genom att göra det, har man lite heller koll så märker man nog ifall klienten njuter eller inte.

Det har tydligen räckt till, många av mina klienter frågar efter att bli avrunkade och berömmer mina skills, så tydligen är jag bra på det. Tur det för jag avskyr att ge avsugningar, haha.

Ett tillfälle hade jag när kunden inte gillade någon av mina knep, men han hade ganska speciella preferender. Lärde mig nya knep då också, som tur var så var han mycket verbal om vad han gillade.
Citera
2024-04-18, 08:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Aldrig testat någon prostituerad men vanliga kvinnor är totalt värdelösa på att runka kuk.
Håller med dig till fullo. Dom är kassa!ingen känsla och rytm alls
Citera
2024-04-19, 07:44
  #18
Medlem
RalfFarleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Aldrig testat någon prostituerad men vanliga kvinnor är totalt värdelösa på att runka kuk.

Håller med dig till fullo där

Förlorade min oskuld till Birgitta, en 55+ dama som var prostituerad sedan många år.
Men gången innan hon tog min oskuld så runkade hon bara av mig och det var det skönaste jag upplevt. Sedan alla gånger efteråt jag gick till henne så var hennes behandling med händer det skönasta man kan tänka sig.

Ingen annan kvinna har varit i närheten av att göra det så skönt som hon kunde göra.

Var väl hennes mångåriga träning som gjorde henne till detta, men även hon var nybörjare en gång i tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback