Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-12, 09:16
  #1
Medlem
Zenabs avatar
Vad tycker ni om rimjobs?
Hur bjuder man in till ett rimjob utan att skämmas?
Tänker mer om man träffar någon ny dam man inte känner så bra, värmer ni upp och lär känna personen innan ni slänger fram rövhålet och ber om att få bli lapad i anus?

Eller slänger ni upp anus direkt och ber om att få brunögat slickat?
__________________
Senast redigerad av Zenab 2024-02-12 kl. 09:26.
Citera
2024-02-12, 10:12
  #2
Medlem
En grundregel är väl att inte göra det första gången man ses, om man inte redan avtalat det. Att bra tips är också att börja i duschen tillsammans för uppvärmning och rengöring. Samtidigt kan det bli lite Golden shower.
Citera
2024-02-12, 11:44
  #3
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
En grundregel är väl att inte göra det första gången man ses, om man inte redan avtalat det. Att bra tips är också att börja i duschen tillsammans för uppvärmning och rengöring. Samtidigt kan det bli lite Golden shower.
Tack för tipset. Tänker mer hur tar man upp ämnet att man gillar att bli slickad i bajsbryggan? Eller bör det göras i utbyte ? Äter du mitt rövhål äter jag ditt? Nä goldenshower är inget för mig. Så skippar det men ja stämmmer går nog klämma in enklare i duschen än ute vid matbordet.
Citera
2024-02-12, 15:06
  #4
Medlem
JamesFs avatar
En kemifika först. Känns det bra så hem och sära på skinkorna
Citera
2024-02-12, 15:47
  #5
Medlem
Man tar upp det vid första samtalet kring grejer man gillar, vilket brukar komma på tal när man haft sex några gånger. Sedan ser man till att alltid vara fräsch och invänta tjejens initiativ.
Oftast får man gå utan men ibland har man tur.
Citera
2024-02-12, 22:42
  #6
Medlem
Inget jag har fört ett samtal om innan. Har provat mig fram och läst av reaktionen och det har uppskattats. Nyduschad krav.
Citera
2024-02-12, 23:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesF
En kemifika först. Känns det bra så hem och sära på skinkorna

Ja fika där man köper en chokladdoppad munk och intensivt slickar i sig all choklad utan att bryta ögonkontakten
Citera
2024-02-14, 18:36
  #8
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuffer
Ja fika där man köper en chokladdoppad munk och intensivt slickar i sig all choklad utan att bryta ögonkontakten
Provade förra veckan, hon vände och gick.

Fler vettiga tips?
Citera
2024-02-14, 19:30
  #9
Medlem
Knotknets avatar
Jag gillar inte att få men älskar att ge!
Citera
2024-02-15, 16:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Provade förra veckan, hon vände och gick.

Fler vettiga tips?

Då gick det ju smidigt ändå. Då fick du ju omedelbar respons och behövde inte bjuda på flera dyra middagar och biobesök innan du står där mer ringmuskeln i vädret och blir nobbat.
Bara att bjuda ut en ny tjej på fika och upprepa proceduren!
Citera
2024-02-15, 17:25
  #11
Medlem
GretelThronbergs avatar
Älskar rimjobs men är homosexuell kille, vet inte hur poppis det är bland tjejer. Brukar rimma min pojkvän i alla fall varje helg när vi har lite mer avancerat sex än avsugningar. Den yngsta killen jag slickat i rumpan var min pojkväns kompis som var runt 15, då vi testade det i en trekant vilket fungerade väldigt bra (en slickar killen medan den andra suger av honom).
Citera
2024-02-19, 12:03
  #12
Medlem
Min fru gillar det väldigt mycket, att bli slickad där bak alltså.
Hon är däremot inte intresserad av att göra det på mig, så jag nöjer mig med att göra det på henne.
Jag tror att de kvinnor som är intresserade av att göra det själva i såna fall tar initiativet till det och själv känner av "rummet".
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback