Citat:
Ursprungligen postat av
Severloh
Då lägger jag detta inom konspirationsteorier istället, och förtydligar att det är en högst seriös frågeställning.
Jag träffade min flickvän väldigt spontant under en period då jag skrev mycket politiskt på nätet, och utan att outa mig för mycket skulle jag säga att hon var mycket drivande när vi träffades.
Hon ställer fler frågor om mina vänner och vad jag gör på datorn och telefonen än vad någon av mina ex har gjort, och det är inte för att hon tror att jag chattar med andra kvinnor, för hon ser tydligt att jag är inne på flashback, vilket hon vet mycket väl vad det är.
När jag har livliga diskussioner om till exempel massinvandringen så är hon förstående men skrattar bara och säger att jag borde lugna ner mig. Hon säger inte att hon håller med mig eller att hon inte gör det, men hon byter bara ämne typ och i sådana lägen känns det som att jag diskuterar med en psykolog snarare än min flickvän.
Nu överväger jag allvarligt om hon är en SÄPO/CIA-agent med uppdrag att pacificera mig. Underrättelsetjänster vet att män överlag är lugnare när de är i relationer än ensamma män, så det låter absolut som något de skulle kunna göra för att pacificera och samla in information om vad de kan uppfatta som hot.
Hur tar jag reda på detta? Jag kommer självklart inte säga det till henne.
Måste jag waterboarda henne för att få svar?
Ja för att ingen jävla underrättelsetjänst i världen bryr sig ett skvatt om att någon skriver politiskt på nätet. Varför? För att varenda jävla kotte gör det. Och det du skrivit har noll betydelse för saker som händer i riktiga världen.
Hade du jobbat för SAAB och enkelt kunna få tag på Viktigt konstruktionsunderlag eller mjukvara för Gripen, eller något som faktiskt är eftertraktat av underrättelsetjänsterna, hade det vart en annan sak.