Citat:
Ursprungligen postat av
dufrianord
Frustrerande slag mot svensk yttrandefrihet och det kan bli riktigt jobbigt som det är på många håll i Europa, i Tyskland inte minst där de fängslar gamla damer som ställer frågor om Andra Världskriget och det i mångas ögon största brott i mänsklighetens historia.
Det är en dödskult som inte får ifrågasättas, 6 miljoner judar som dog för våra synder, fast alla läger har avslöjats som krigspropaganda förutom de som ligger inom Polens gränser idag, och fd. Sovjetunionen.
En snabbtitt på
kartan över koncentrationsläger och dödsläger väcker direkt många frågor, Tyskland som är kända för sin effektivitet, varför skickade de fångarna österut? Hur kunde alla avslöjas som låg i Väst men det på andra sidan muren var dödsläger?
Jag förnekar inte Förintelsen men det var etniska tyska som var offren i ett försök att folkmörda dem. Se tex.
Hellstorm som är en av de mest gripande filmer jag någonsin har sett, vilket svek mot Tyskland.
Jag är kristen och står i förbund med Gud om att inte ljuga, men jag vill inte hamna i fängelse heller.
Många åtgärder som tagits runt om i världen mot så kallad antisemitism på senaste tiden.
Här är en länk till medans det är lagligt i Sverige, en judisk men ärlig man som åker till Auschwitz och ställer så många frågor så att han var tvungen att gå under jorden efter den här dokumentären. Judarna får fortfarande enorma belopp från Tyskland för den här lögnen, för det är vad det är.
Jag har verkligen sökt och min slutsats är att inga systematiska eller ens medvetna avrättningar ägde rum. En del hemska saker händer säkert i lägren, som de hade i USA också, för tyskar och japaner, och italienare, vi hade också läger här i Sverige, det var trots allt världskrig och ganska rimligt att ha alla som anses vara en säkerhetsrisk på samma ställe. De var tvungna att arbeta och sånt avskyr kommunister men de hade det inte så väldigt illa.
"David Cole in Auschwitz; a Jewish investigation of the Holocaust"
https://altcensored.com/watch?v=0Nxzv0MGJZ0
När blir det olagligt? Är det datum bestämt?
Allt du skrev var sanningen! Vi kristna måste fortsätta säga sanningen oavsett vad som kommer hända med oss! Vi är mitt i detta krig vi lever och utkämpar nu det är inget vanligt krig, De krigar från alla håll med metoder människor inte känner igen. De har mördat både min mamma och pappa i NUTID! I detta vidriga land för att tysta mig! jag har förlorat allt man kan i denna världen men kommer aldrig bli tyst. Kommer aldrig lyda deras order! Jag lyder under Guds lagar,Common law.
Det står mycket i bibeln om denna tiden vi nu lever i.
Jesus Kristus sa att de kommer förfölja dig,jaga dig, fängsla dig,mörda dig för mitt namn skull.
Vi visste att denna tiden skulle komma och det är nu viktigare än någonsin att stå fast! ha de rätta värderingarna. Och bara djupt rotad i skrifterna.
Varenda en som köpt bibel senaste åren över nätet finns på deras listor. Varenda åsikt här inne reggad. De som tex köpt bibel hamnat på deras lista över TERRORISTER! De kommer genom sin propaganda skylla allt på RELIGION folket kommer heja på när de offentliga avrättningar a kommer inom kort! Sk fängelserna byggs för oss och människor som vet sanningar och inte är tysta.
VÄLJER du att bli tyst har du gjort ett val.. Då lyder du under Antikrist och tillhör Satan gör aldrig det.
Vi tillhör inte denna världen!! Vi ska hem äntligen!