Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-16, 15:59
Medlem
I andra länder är bidé standard men de har inga skogsbolag o stora toapapperstillverkare.

I Sverige har vi skog o papperstillverkare - alltså har skogsbolag pappersbruk, byggföretag o
hyresvärdar i lönndom gått samman o vägrar att tillhandahålla bidéer för att skogsbolag o
pappersföretag skall tjäna pengar - bidé måste man skaffa själv när man renoverar BR eller
bygger villa.

Toapappersmarknaden är enorm o barnfamiljer spenderar 1,000 tals kronor per år på just
toapapper. Dessutom har toapapper på senare år blivit extremdyrt o en del i upplägget är
att toapappersrullar endast är 26 meter - deet blir pengar deet.
Citera
2024-02-16, 16:03
Medlem
Har själv monterat en bidé hemma för flera flera år sedan. Fattar inte ens hur man torkar rent röven med endast papper. Vidrigt. Innan jag installerade en sådan tog jag alltid en dusch efter varje skit.

Ni svennar är fan nasty asså.. om de va de du ville diskutera?
Citera
2024-02-16, 16:07
Medlem
Galdars avatar
Vad har detta med covid att göra ?
Citera
2024-02-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sierra.Leone
Har själv monterat en bidé hemma för flera flera år sedan. Fattar inte ens hur man torkar rent röven med endast papper. Vidrigt. Innan jag installerade en sådan tog jag alltid en dusch efter varje skit.

Ni svennar är fan nasty asså.. om de va de du ville diskutera?

Jaa - det är så skogsbolag papperstillverkare byggföretag o hyreshusägare vill ha det för att zuuugaaa
pengar av ankdammsfolket - höjdarna på alla dessa företag bor extremt bra o har så klart bidé.

Mikael Andersson kvalitena har en enorm våning med allt på strandvägen lars edman likaså
Citera
2024-02-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galdar
Vad har detta med covid att göra ?

OK uppfattade att jag skrev i en samlingstråd för konspirationsteorier - finns tydligen ingen

MEN - med bide hade covid inte spridit sig lika mycket

Tråden flyttas lämpligen till konspirationer o alternativa teorier där jag trodde jag skrev den.

Tackar mod för denna modifiering
Citera
2024-02-16, 16:15
Bannlyst
Jag skiter innan jag duschar på morgonen, en del av min morgonrutin, förtorkar det värsta med papper och kör sedan grundlig rengöring i duschen.

Att fokusera och tänka så här mycket på anal renhet är märkligt, bidé känns som ett onödigt ”måste” och ingenting jag skriker efter i alla fall
Citera
2024-02-16, 17:07
Jag är säker på att det är vår allsmäktige Bidén. Biden hos Joe Bidén, den du.

Säkert han som blivit förtjust i sådana och våran skogsindustri har lyckats stå emot än så länge. Helt klart.
Citera
2024-02-16, 17:21
Moderator
Alternativa teorier om covid-19 --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in