Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-08, 15:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Nu är Linus Videll, född 85, presenterad för Östersund!

Fint, det var ju snack om det tidigare i vinter men blev avfärdat som ett skott från egen blå. Men han bor väl i stort sett där, eller hur var det?
Citera
2024-05-08, 15:14
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maag80
Nu är Linus Videll, född 85, presenterad för Östersund!

Skapligt nyförvärv av Östersund. Självaste Krutov varvade väl också ner där en gång i tiden.
Citera
2024-05-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Skapligt nyförvärv av Östersund. Självaste Krutov varvade väl också ner där en gång i tiden.
Yes, första säsongen i ÖIK gjorde han 49p på 19 matcher i div 2, året efter gjorde han 40p på 28 matcher i division ett. Sista året var han riktigt tjock och orkade bara med 18p på 27 matcher. Sedan spelade han ytterligare ett år i Brunflo IK en mil utanför östersund. 18 matcher och 16 poäng blev det för Brunflo i div 2 innan han la skridskorna på hyllan.

Kommer bli riktigt intressant att se Videll i ÖIK, känns nästan lika osannolikt som när Krutov hade show i division 2!
Citera
2024-05-09, 12:54
Medlem
welcometorealitys avatar
Räkna med Timrå sen i höst. Nu har sportchefen Kimmo Kapanen agerat och värvat en VM-spelare: sonen Oliver Kapanen.

– Det känns fantastiskt att få komma till Timrå IK, ett lag jag följt sedan barnsben, säger Oliver.
Citera
2024-05-09, 12:55
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
– Det känns fantastiskt att få komma till Timrå IK, ett lag jag följt sedan barnsben, säger Oliver.

Haha, att Oliver har följt Timrå sen barnsben, får vi ta med en nypa salt, knappast...
Citera
2024-05-09, 13:34
Medlem
james bs avatar
Citat:
Räkna med Timrå sen i höst. Nu har sportchefen Kimmo Kapanen agerat och värvat en VM-spelare: sonen Oliver Kapanen.

Nog har Timrå något spännande på G till nästa säsong. Kan bli en riktig kanon värvning Kapanen. Spännande. Finsk prägel i alla led nu i Timrå.
Citera
2024-05-09, 13:38
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av james b
Nog har Timrå något spännande på G till nästa säsong. Kan bli en riktig kanon värvning Kapanen. Spännande. Finsk prägel i alla led nu i Timrå.

Ja, en kanonvärvning. Oliver är en riktigt bra målskytt, får gratulera Timrå där.
Citera
2024-05-09, 13:42
Medlem
MitchRapps avatar
Värva sin son är sådant som gör att Timrå inte är på allvar, det är sådant riktigt dåliga lagbyggare gör. Timrå visar att de inte är redo att leka med de stora drakarna.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-05-09 kl. 13:45.
Citera
2024-05-09, 13:55
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Värva sin son är sådant som gör att Timrå inte är på allvar, det är sådant riktigt dåliga lagbyggare gör. Timrå visar att de inte är redo att leka med de stora drakarna.

Vem ska ersätta Marcus Sylvegård sen, ni tappade nu allt.
Citera
2024-05-09, 13:58
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Vem ska ersätta Marcus Sylvegård sen, ni tappade nu allt.

Ingen! Nytt lag nya meriter. Skickliga lagbyggare i bra klubbar ersätter inte spelare, utan hittar nya sätt att vinna med nya spelare. Lär av bästa mästarna och sluta med fjantiga saker som fansens spelare eller månadens värvning.
Senast redigerad av MitchRapp 2024-05-09 kl. 14:04.
Citera
2024-05-09, 14:06
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ingen! Nytt lag nya meriter. Skickliga lagbyggare i bra klubbar ersätter inte spelare, utan hittar nya sätt att vinna med nya spelare. Lär av bästa mästarna.

En tung förlust med sina 23 mål, lycka till att hitta en bra ersättare, de är många trepoängare som försvann där plötsligt.Men Larmi är grym de har jag alltid tyckt och han blir kvar verkar det som.
Citera
2024-05-09, 14:07
Medlem
james bs avatar
Citat:
Oj satan. Jag glömde bort dig! Du var ju anledningen till att jag inte skriver längre i trådar rörande SHL.
Tyvärr så förstör du nöjet för mig. Respekt för alla olika fans och lag är viktigt för mig. Så synd att du finns till, men inget annat jag kan göra än att undvika alla forum där du existerar.
Trist.
Tack och hej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in