Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-02-21, 11:11
  #1
Avstängd
Tjoenlais avatar
Bakgrunden. Det finns klipp på ungdomar vid fronten som har Downs Syndrom. Jag bifogade inget klipp i mitt inlägg. Jag frågade om SVT, DN, Aftonbladet eller annan NATO-lojal svensk massmedia tagit upp det här, för inte vet jag, jag undviker ju denna massmedia så mycket jag bara kan. Det jag lade fram i inlägget var att om inte SVT, DN eller liknande uppmärksammat det här, är det troligen Ukraina som är den skyldiga parten. Mitt inlägg med min fråga försvann och jag är varnad för trams. Helt otroligt för övrigt. För att skriva det här var jag tvungen att acceptera varningen, som jag sannerligen anser är fullständigt obefogad. För mig är sådan här censur NATO-aktivism

Här är en länk från fronten på en kille med Downs Syndrom. Flashback ber ju om länkar.
https://www.youtube.com/watch?v=wS4wNr2cwlc

PM-konversationen:
Varning

Ursprungligen postat av Tjoenlai
Har svensk massmedia såsom SVT, DN, Aftonbladet eller liknande skit uppmärksammat ungdomar med Downs Syndrom vid fronten? För har svensk massmedia, propagandistisk och regimlojal som den är, inte gjort det kan man lugnt ha det bekräftat att det är Ukraina som skickat iväg dessa människor just dit.

Och kan man få ett riktigt svar tack. Inget trams.


Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen: Länk

Påstående utan grund och med omvänd bevisning: ” För har svensk massmedia, …, inte gjort det kan man lugnt ha det bekräftat” = Trams.

Det är ju en viktig fråga! Hur kan jag bli varnad för det här?????????
Du blev varnad för att ditt inläggg var Trams. Ingen bakgrund, ingen källa och märklig omvänd bevisföring.

Om du tycker att frågan är viktig borde du kunna göra bättre.

/Mod

Det finns ju klipp på youtube. Här är ett:
https://www.youtube.com/watch?v=wS4wNr2cwlc

Och jag ställer frågan om SVT, DN eller annan skitmedia i Sverige uppmärksammat det här. Än så länge har jag inte sett något svar att så har skett. Vi är på punkt 1 nu när det gäller klagomål på moderator. Kan mitt inlägg återinsättas? Tack.

Hej,

Ditt inlägg var trams och därför fick du en varning. Att ställa en fråga om någon annan har rapporterat om en händelse är inte ett argument eller ett uttryck för en åsikt.

Men om du startar din diskussion igen med ett vettigt underlag flr diskussion (en länk eller källa till ditt påstående), så stryker jag den tidigare varningen.

/Mod

"Vettigt underlag". Hur mycket skit och dynga är det inte i den där djävla tråden? som får stå kvar och det är ju alldeles meningslöst att läsa. Mitt inlägg däremot är inte alls trams. Beskyllningen är falsk.

Såhär är det. Det finns klipp på människor vid fronten i kriget mellan Ukraina och Ryssland som har Downs syndrom. SVT, DN, Aftonbladet eller annan partisk skitmedia har inte uppmärksammat detta vad jag vet. Jag ställer därför frågan om någon vet något annat. Om SVT, DN eller Aftonbladet eller liknande INTE uppmärksammat det kan vi därför lugnt konstatera att det är Ukraina som är ansvariga. Det var ju vad mitt inlägg tog upp och det blir ju vad mitt nya inlägg som ska ersätta det här, som tagits bort, också kommer att ta upp.

Vägrar du återinsätta mitt första inlägg? Mitt nya blir ju likadant. Vägrar du är det punkt 2 som gäller i Klagomål Och Kritik.


Hej,

Om du har ett vettigt underlag för diskussion om frågan så är du välkommen att posta det i denna trpd eller en annan du tycker passat. Ditt tidigare inlägg var Trams och raderades därför. Om du postar samma inlägg utan källa eller argument så kommer det högst sannolikt också att raderas.

/Mod
Citera
2024-02-21, 11:20
  #2
Medlem
runxs avatar
Soldaten har inte ens downs.
Citera
2024-02-21, 11:34
  #3
Medlem
Trolltestets avatar
Diskussioner och frågor om vad media har för sig skall föras i (FB) Medier och journalistik.
Citera
2024-02-21, 11:56
  #4
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Påståendet är dessutom hittepå, direkt från propagandaministeriet i kreml, mest troligt ryssar som larvar sig.

https://voxukraine.org/en/public-hea...raine-issue-88
Ja men då kan det ju inte vara trams att fråga om det.
Det är ju inte hittepå att det förekommer påståenden om det.
Citera
2024-02-21, 12:00
  #5
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Soldaten har inte ens downs.

Håller med. Fanns inget downs där.
Citera
2024-02-21, 12:05
  #6
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Ja men då kan det ju inte vara trams att fråga om det. Det är ju inte hittepå att det förekommer påståenden om det.
Det var ju inte det trådstartaren gjorde, kolla formuleringen. Trådstartaren frågade varför msm förtiger faktum. Trampar därmed runt minfält av 0.01, 0.02, 0.09. Trist när Flashback inte används för diskussion, utan av vissa för att föra ut desinformation och se hur många som går på det.
Citera
2024-02-21, 12:15
  #7
Avstängd
Tjoenlais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Diskussioner och frågor om vad media har för sig skall föras i (FB) Medier och journalistik.

Jaha du. Och historier i Ukrainatråden som har med Andra Världskriget att göra ska föras i Historia? Det funkar inte så, det är inte så snävt.
Citera
2024-02-21, 12:15
  #8
Medlem
invandrar-leffes avatar
Helt värdelös trådstart. Bra att den togs bort.
Citera
2024-02-21, 12:18
  #9
Avstängd
Tjoenlais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av invandrar-leffe
Helt värdelös trådstart. Bra att den togs bort.

Det är ingen enskild trådstart. Inlägget ingår ju i den stora Ukraina-tråden.
Citera
2024-02-21, 12:18
  #10
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Jaså inte? Den här då? JAG FABULERAR INTE.

https://idiod.video/xuhoa4.mp4

Nej? Vad är det för fel på dig människa
Citera
2024-02-21, 12:19
  #11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Jaha du. Och historier i Ukrainatråden som har med Andra Världskriget att göra ska föras i Historia?
Exakt. Det har varit flera mod-meddelanden i tråden som påtalat precis det.
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Det funkar inte så, det är inte så snävt.
Jorå, precis så funkar det. Allt man behöver göra är att rapportera de inlägg som bryter mot det.
Citera
2024-02-21, 12:22
  #12
Medlem
DenVildeSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjoenlai
Apropå trams. Menar du att människan i länken inte har Downs Syndrom? Ditt älskade Ukraina skickar folk med Downs Syndrom till fronten. Huruvida det verkligen är så är vad jag frågade i inlägget, som togs bort.

Det togs bort för att det är känsligt för er NATO-aktivister att erkänna.

Ta varningen och skärp dig. Och, gå till en ögonläkare
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback