Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-29, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cartne
Ja och jag tycker Sean Banan kan klassa sig som svensk vid det här laget. Så mycket förnedrings-tv och skit han ställt upp på. Wigger betyder vit neger.
Visst han är svensk (enligt dig) . Men frågan är är han VIT.
Alice Bah Kunke är född i Sverige, talar flyttande svenska och bete sig som en svensk. Men hon är inte vit i hyn.
Om hon började med dreads, klä sig i afrikanska kläder och brytta på svenska. Är hon då en wigger eller en simpel nigger enligt dig?
Citera
2024-02-29, 11:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Visst han är svensk (enligt dig) . Men frågan är är han VIT.
Alice Bah Kunke är född i Sverige, talar flyttande svenska och bete sig som en svensk. Men hon är inte vit i hyn.
Om hon började med dreads, klä sig i afrikanska kläder och brytta på svenska. Är hon då en wigger eller en simpel nigger enligt dig?

Fan vad dum du gör dig.
Alice Bah är en riktig neger. Varför ska du dra det så jävla långt ?
Wigger = White wannabe nig
Citera
2024-02-29, 15:43
Medlem
Citat:
Fan vad dum du gör dig.
Alice Bah är en riktig neger. Varför ska du dra det så jävla långt ?
Wigger = White wannabe nig
Nops du.
Du sa att Sean banan har gått från brunaktig mena till en "vit" svensk genom att han agerar svenskt genom att delta i mello.
Jag har bara frågat vad som krävs enligt dig för att bli vit. Om en svart person enligt ditt tankesätt också kan bli vit.
Problemet är att du ser brunaktig mena som vit.
Citera
2024-02-29, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Nops du.
Du sa att Sean banan har gått från brunaktig mena till en "vit" svensk genom att han agerar svenskt genom att delta i mello.
Jag har bara frågat vad som krävs enligt dig för att bli vit. Om en svart person enligt ditt tankesätt också kan bli vit.
Problemet är att du ser brunaktig mena som vit.
Nej, jag ser Sean Banan som vit vit som sand.
Sandneger kan jag sträcka mig till men inte full black. Det verkar för dig som att det räcker att rappa eller bo i invandrartäta områden för att klassas som neger och gud förbjude om man äter Banan för dåvhar man gått "full nigger" pch bör därför registreras som blåneger. Det allra mörkaste i djungeln
Citera
2024-03-08, 12:56
Medlem
Jag vill slå ett slag för de fyra grabbarna i Hov1. De tror jag ligger rätt högt på listan, kanske en 7/10 på skalan.

Hör deras låtar på radio ibland och det verkar mest handla om hur mycket "G" de är, de är från gatan och orten bre, sitta 20 år för min bror, fuck snuten m.m Sen är de vita som kritor. En av killarna är lite mörkare, kanske har han en mamma från Chile eller något.

Riktiga wannabe gangsters.
Citera
2024-04-02, 17:02
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
För 20 år sen Lilleman sen tog nog Einar över tronen..vet inte vem som har lyft fanan sen dess men Sean Banan har ju gått och luktat på den länge.

Edit: Sebbe Staxx såklart

Sebbe är unik han är en wannabe Latino.
Citera
2024-04-02, 17:04
Medlem
Kiddieoxos avatar
Vi har en vinnare:

Reallokal
JAG BLIR MUSLIM - KONVERTERAR TILL ISLAM - VARFÖR?
https://www.youtube.com/watch?v=JGQDVCgyoZE

Egen tråd:
(FB) Karl Levander a.k.a "Reallokal"

Han vinner eftersom han har lyckats dra ner Doggelito till blatte igen efter att ha medverkat i hans kanal.
10/10
Senast redigerad av Kiddieoxo 2024-04-02 kl. 17:22.
Citera
2024-04-02, 17:10
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Mats Nileskär är en äkta skånepåg uppvuxen på Österlen. I 50 år har han spelat soul, hiphop och funk i P3.

Det jag alltid tyckt är märkligt är att han bryter på svart amerikanska. Han lever sig också så djupt in i den amerikanska svarta kulturen att han ibland har minnen av sin barndom i Harlem. I sina egna ögon är han 100% afroamerikan.

Han är en av Sveriges mest hyllade kulturpersonligheter och har fått alla priser som finns inom alla områden. Han betraktas som gud på Sveriges Radio och i journaliskretsar.

Det är värre än så han har en sjuklig fascination för Farrakhan och dylikt och har på senare år pushat "svensk" gangsterap trots att den är helt jävla värdelös.
Citera
2024-04-05, 06:50
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Wigger betyder white nigger och är uteslutande ett fenomen där vita västerländska personer önskar att dom vore amerikanska ghettonegrer och därför uppför sig som amerikanska ghettonegrer.

Ifrån wikipedia.

"Wigger (eller wigga) är ett nedsättande slangord i engelska språket som i allmänhet betecknar en ung vit person vars klädsel, språk och manér uppfattas som att imitera på ett sätt som anses stereotypt för afroamerikaner. Ordet är ett teleskopord, bildat av engelskans white samt nigger (eller nigga), som anses vara stötande av vissa. Wigger/wigga kan också definieras som "wannabe nigga".

Ordet wigger används särskilt för att beskriva en ung, VIT person som försöker efterlikna svarta förebilder inom den svarta kulturen, främst hiphop och gatukultur."

Endast VITA personer kan vara wiggers och det gäller endast vita personer som agerar som amerikanska ghettonegrer , att bete sig som en en svensk förortsblatte är inte att vara wigger
Citera
2024-04-05, 11:03
Medlem
bullbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Wigger betyder white nigger och är uteslutande ett fenomen där vita västerländska personer önskar att dom vore amerikanska ghettonegrer och därför uppför sig som amerikanska ghettonegrer.

Ifrån wikipedia.

"Wigger (eller wigga) är ett nedsättande slangord i engelska språket som i allmänhet betecknar en ung vit person vars klädsel, språk och manér uppfattas som att imitera på ett sätt som anses stereotypt för afroamerikaner. Ordet är ett teleskopord, bildat av engelskans white samt nigger (eller nigga), som anses vara stötande av vissa. Wigger/wigga kan också definieras som "wannabe nigga".

Ordet wigger används särskilt för att beskriva en ung, VIT person som försöker efterlikna svarta förebilder inom den svarta kulturen, främst hiphop och gatukultur."

Endast VITA personer kan vara wiggers och det gäller endast vita personer som agerar som amerikanska ghettonegrer , att bete sig som en en svensk förortsblatte är inte att vara wigger

Nej precis. Kanske ska vi ha ett eget svenskt ord för detta. Vad tros om "svabbe" istället för "babbe"?

Svabbe = svensk som beter sig som en förortsungdom från eller med rötter från nordafrika / västasien. På slang "babbe".
Citera
2024-07-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flabbar
Maxida Märak lajvar fjällneger.

Nu har hon också tatueringar på hakan som eskimåerna. Det verkar inte räcka med brunmålat fejs eller spruta in botox i kinderna för att se ut som äkta ”urfolk”. Vad är nästa grej hon hittar på? Bastkjol och ben genom näsan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in