2025-02-07, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspulin
Har en dålig känsla av att det nu är min tur att få ha med polisen att göra. Mina paket kommer nästan alltid inom 1 vecka å nu har det inte dykt upp något.

Jag vet ju hur jag ska hantera polisen om det blir något förhör men FAN jag vill ju ha mina droger

Man vill alltid ha sina grejor som snuten stjäl 😆
Citera
2025-02-07, 19:39
Medlem
Volvo950s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
Beror väl på vad du anser är väldigt fort, men för egen del tog det 6+ månader från det att ett brev togs (trodde hela tiden att det bara inte va skickat) tills att jag en morgon vaknade av att det stod 4 poliser i lägenheten o ville göra husis. Vet även flera andra som har fått både husis och kallelser till förhör flera månader efteråt.
Men med det sagt, det finns lika många som blivit av med brev som aldrig fått några konsekvenser heller, allt handlar ju om hur villig man är att ta risken.. vissa bryr sig kanske inte alls medans vissa är oroliga att förlora allt
Gick som in med nyckel eller knackade dom först?
Citera
2025-02-08, 12:55
Medlem
inspulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlimMadness83
Man vill alltid ha sina grejor som snuten stjäl 😆
Jag hoppas det dyker upp i början på nästa vecka, annars är det nog kört. Vi får se <
Citera
Idag, 13:58
Medlem
inspulins avatar
Ännu inte dykt upp något, antingen så har polisen tagit det eller så har säljaren (många dåliga recensioner) försökt dra en scam. Hoppas på 50/50 av support.

För er som fått paket tagna, hur lång tid tog det för polisen att ta kontakt? Ringde dom eller kom dom till er dörr? Eller skickar dom bara brev att man ska på fårhör?
Skriv gärna så mycket info som möjligt, vill gärna veta hur allt gick till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in