Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2024-03-24, 10:42
  #25
Medlem
psykoshippiens avatar
Grattis, du injicerar fel men kör på i brist på bättre vetande...
Citera
2024-03-25, 08:46
  #26
Medlem
Hugger du dig själv? Alltså verkligen kör in nålen snabbt? Isåfall testa köra in den långsamt och injicera långsamt. Jag sticker med orangea nålar, tycker de gör betydligt mycket mindre ont än blåa så rekommenderar även det.

Prova någon ny muskel? Axlar är ju väldigt lätt att injicera och min favorit. Ryggen också är ju ett ställe, dock lite svårare för man måste hålla sprutan på ett konstigt sätt men kolla bilder hur man gör.

Annars kanske du bör byta märke en gång till, du kan ju haft otur och fått 2 olika märken som båda orsakar för mycket pip?
Citera
2024-03-25, 12:14
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Fulmen har piss mycket EO i sina oljor. Riktigt aids
Verkar vara en hel del som får pip av Fulmen så det är nog förklaringen för ts.
Citera
2024-03-25, 12:23
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbish
Jag har samma problem, jag har testat att injicera både i axeln, röven och låret.

Har vanligt pip i 2 dagar som övergår till ren smärta, svullnad och rodnat i 5 dagar efter det.

Jag har testat 2 olika märken men det verkar inte ha gjort någon skillnad.

Deus Pharma och Avex, jag har bytt vialer, bytt sprutor, använder ny kanyl för att ta ut och en ny för att injicera.

Kommer tappa det snart för jag använder testo som TRT och har inga planera på att sluta, så jag behöver hitta en lösning.

Har ni tips på märken som skiljer sig från de jag har testat? för jag tänker att det kan vara olja alternativt ester som jag plötsligt blivit allergisk mot.
Deus hade ju problem med testo e som många fick pip av, men Avex vet jag inte.
För min egen del har det alltid ordnat sig efter att ha bytt märke.
Nouveaux, vision, northmen, andromedica, alpha och kaptenen är de som varit pipfria för mig fast de tre senare körde jag för några år sedan så vet inte vad som gäller nu.
Använder northmen testo c nu som är pipfri fast den shopen försvann ju huxflux nyligen!
Citera
2024-03-25, 19:23
  #29
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbish
Jag tror inte det har hållit på i över 10 år, det här är väldigt nytt, jag blev konspiratorisk och trodde det hade med de här jävla covid vaccinen att göra.

Jag håller verkligen hygienen, trycker in nålen hela vägen, efter alla år nålar och instick är inget jag tänker på längre, har väldigt låg fett procent.

Jag har försökt läsa på lite och man kan bli allergisk mot Benzylen i doserna, så jag försöker kolla ifall man kan hitta testo som är gjort med annat, men jag kan vara ute och cyklar.

Ska kolla upp Osaka och vad det är gjort på.


Jag fick också så jävla sjukt ont och inflammationer i muskelns fästen som jag injicerade i. Men dum i huvudet som man är så fortsatte jag att injicera. Efter 3-4v så släppte det och nu känner jag inte ett skit längre😅

Gäller Avex testo e.
Har kört 4 vialer med avex nu och även hoppat på deras EQ och kan inte mer än instämma med Z'a. Det är en grym olja och jag kommer fortsätta använda mig av Avex. 😁
Citera
2024-03-27, 10:19
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Jag fick också så jävla sjukt ont och inflammationer i muskelns fästen som jag injicerade i. Men dum i huvudet som man är så fortsatte jag att injicera. Efter 3-4v så släppte det och nu känner jag inte ett skit längre😅

Gäller Avex testo e.
Har kört 4 vialer med avex nu och även hoppat på deras EQ och kan inte mer än instämma med Z'a. Det är en grym olja och jag kommer fortsätta använda mig av Avex. 😁


Jag tror jag ska göra samma sak, jag här nästan bara Deus inne, jag ska nog testa något nytt märke.

Som sagt hållit på ett bra tag, har aldrig haft det här problemet innan.

Men jag ska nog göra som dig, vara köra igenom skiten med smärtstillande och hoppas att de ger sig till slut. 🥲
Citera
2024-03-27, 10:28
  #31
Avstängd
KentWasHeres avatar
Om jag inte missminner mig kör Deus GSO olja medans Avex kör den klassiska och milda MCTn.

Är du nötallergiker eller varför väljer du gso framför mct?

Mct utan eo är drömmen med noll pip 😍
Citera
2024-03-27, 13:13
  #32
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentWasHere
Om jag inte missminner mig kör Deus GSO olja medans Avex kör den klassiska och milda MCTn.

Är du nötallergiker eller varför väljer du gso framför mct?

Mct utan eo är drömmen med noll pip 😍

Helt riktigt 😁💪
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback