Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 17:01
  #1
Medlem
Shadowk102s avatar
Hej,
Så jag såg bågar för cirka 4432kr som heter Mont Blanc och anknyter till Europas högsta berg och stör inte utseendet genom att vara väldigt minimalistiska och även så har de lyxig guldfärg.
Länk: https://visionexpress.pl/oprawki-oku...NC-MB0071O-001

Det här är nya svenska modet menar jag! Vad tänker ni? Borde staten börja utrusta alla kristna svenska glasögonbärare med sådana här bågar helt gratis nu? Jag tror det vore bra!
Citera
2024-03-12, 17:26
  #2
Medlem
Hegamons avatar
Varför just kristna glasögonbärare?

Jag har inte sett att sådana båg-låsa glasögon skulle varit mode, är det sant?
Det är visserligen mode att ha sådana jätte stora 70-talsglasögon idag, något jag missat, men sett inne hos optikern. Jag blev erbjuden ett par rundare större glasögon av 70-tals modell av optikern, så nu kommer jag se ut som en 70-tals mupp med gigantiskt stora glasögon!
Citera
2024-03-12, 22:02
  #3
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Hej,
Så jag såg bågar för cirka 4432kr som heter Mont Blanc och anknyter till Europas högsta berg och stör inte utseendet genom att vara väldigt minimalistiska och även så har de lyxig guldfärg.
Länk: https://visionexpress.pl/oprawki-oku...NC-MB0071O-001

Det här är nya svenska modet menar jag! Vad tänker ni? Borde staten börja utrusta alla kristna svenska glasögonbärare med sådana här bågar helt gratis nu? Jag tror det vore bra!

Ostörande och guldiga, hur gammal är du?
Citera
2024-03-12, 22:20
  #4
Medlem
Shadowk102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Varför just kristna glasögonbärare?

Jag har inte sett att sådana båg-låsa glasögon skulle varit mode, är det sant?
Det är visserligen mode att ha sådana jätte stora 70-talsglasögon idag, något jag missat, men sett inne hos optikern. Jag blev erbjuden ett par rundare större glasögon av 70-tals modell av optikern, så nu kommer jag se ut som en 70-tals mupp med gigantiskt stora glasögon!
Värna om sina egna såklart. Skapa en kristen formation, helst 100% katolsk som ska skapa ett utopiskt Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Ostörande och guldiga, hur gammal är du?
Tillräckligt gammal för att förstå att alla glasögon gör en fulare (mindre bågar, mindre fult) och att guld är en lyxvara.
__________________
Senast redigerad av Shadowk102 2024-03-12 kl. 22:21. Anledning: Stavfel.
Citera
2024-03-12, 22:27
  #5
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Värna om sina egna såklart. Skapa en kristen formation, helst 100% katolsk som ska skapa ett utopiskt Sverige.


Tillräckligt gammal för att förstå att alla glasögon gör en fulare (mindre bågar, mindre fult) och att guld är en lyxvara.
Tekniskt sett är det ju snarare skalmar än bågar, linsen är ju omonterad.
Och när, enligt dig, var Sverige katolskt?

Guld är något som ziggisar, blattar och gangsters gillar, vilket av dem är du?
Citera
2024-03-14, 00:03
  #6
Medlem
Loreias avatar
Och hur skall man avgöra vilka som är kristna?
Oavsett skulle jag aldrig ha så tråkiga glasögon på mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback