Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Definitivt en varningssignal särskilt med tanke på det våld de kan leverera som du kan självskada dig med. I say.. terapiiiii, innan något illa händer.
Ta det från en som vet.
Jaså är du likadan eller menar du "bara" att du utsats för en psykopat? Fast med en annan ingång? Jag gissar att du inte har sökt dig till såna personer för att du gillar störda personer som jag utan för att du tyckte att personen var charmig i början men visade sig vara nåt annat senare? Klassiker?
Så jag tänker att det är lite skillnad på situation och situation. Du är tjej eller hur?
Jag är kille och är definitivt inte underlägsen egentligen. Jag kan lätt ta en fight med alla mina polare osv. Men jag väljer att inte ta ett övertag pga att jag gillar att bli övermannad av vissa människor.
En skillnad till är väl också att det är bara det fysiska jag gillar. Om nån försöker ta ett mentalt eller verbalt övertag över mig så slingrar jag mig ur det direkt eller hugger tillbaka. Visst en psykopat är svår på ett sånt sätt men jag skulle definitivt inte gilla det. Som sagt det är det fysiska som är grejen.