• 1
  • 2
2024-03-15, 20:34
Medlem
Napoleonkomplexet är välkänt. Korta män är världens farligaste människor. Inget snacka om saken. Sätter man en lång snygging som president i ett mäktigt land, så kommer inga fler krig att finnas nästan.

Jag tänkte vi kunde nämna några farliga kortisar idag som vi känner till både i Sverige och i världen som skapar massa problem.

Uffe, Pål, Morgan, Charlie är några stycken. Fler?
Citera
2024-03-15, 20:52
Medlem
GertBennys avatar
Ja korta män i maktpositioner är farliga. Själv anser jag att alla män under 180 cm bör sättas i bur. Är inte Putin kort? Zelensky verkar med som en liten pojkman. Macron i Frankrike och Justin Trudeu ser ut som två små twinkar. Hitler gav också ett intryck av att vara 2 äpplen hög, kanske därför han var så arg hela tiden.

Göran Persson var en bra politiker. Stor, tjock och fryntlig med pondus och kal hjässa. Vad mer kan man begära av en karl och statsminister?
Citera
2024-03-15, 20:52
Medlem
SexgalenZombies avatar
Hur långa är Trump, Biden och Putler?
Citera
2024-03-15, 20:53
Medlem
Den vidrige Putin
Citera
2024-03-15, 21:04
Bannlyst
Män med ”small Dick Energy” är kanske det farligaste som finns, ett helt liv i underläge och att behöva se alla i motståndarlaget krypa närmre på brännbollen under gympan har satt spår.

Statsministerposten ska inte få inledas av män under 185cm, vi behöver stabilt och sansat storkukslugn på de högsta posterna

Bara en sån sak som att smurfen Kristersson är kortare än sina adoptivdöttrar från Kina samtidigt som han joggar i yogapants, helt ärligt, vem fan säger stolt att ”han är min statsminister”?
Citera
2024-03-15, 21:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Napoleonkomplexet är välkänt. Korta män är världens farligaste människor. Inget snacka om saken. Sätter man en lång snygging som president i ett mäktigt land, så kommer inga fler krig att finnas nästan.

Jag tänkte vi kunde nämna några farliga kortisar idag som vi känner till både i Sverige och i världen som skapar massa problem.

Vad är det för fel på SD-Charlie, din jävla sossecuck!

Då antar jag att du älskade Carl Bildt med sina 192 cm och Fredrik Ruinfäldt och Obama med sina 188 cm.
Citera
2024-03-15, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Socialdemokratiskt feministiskt trollkonto detected.

Okej, jag är en man som lyfter tungt och skjuter testo, för mig är det viktigt att en manlig ledare representerar manlighet och agerar lugnt och tryggt, en boj i bukten så att säga

En kortväxt jävla tönt med glasögon som joggar i yogapants kan aldrig någonsin bli min ledare
Citera
2024-03-15, 21:37
Medlem
Ormen Långes avatar
Citat:

Både Napoleon och Hitler var av normallängd för sin tid. Den enda världsledaren som var längre än Hitler var t.ex. Franklin D. Roosevelt.

Däremot så var Stalin kort (162cm) och Putin (170cm), samt Medvedev (163cm) är mycket korta.

Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Ja korta män i maktpositioner är farliga. Själv anser jag att alla män under 180 cm bör sättas i bur. Är inte Putin kort? Zelensky verkar med som en liten pojkman. Macron i Frankrike och Justin Trudeu ser ut som två små twinkar. Hitler gav också ett intryck av att vara 2 äpplen hög, kanske därför han var så arg hela tiden.

Hitler var medellängd och Justin Trudeau är nästan 190cm lång. Putin och Zelensky är runt 170cm.
Citera
2024-03-15, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreRaggmunkar
Män med ”small Dick Energy” är kanske det farligaste som finns, ett helt liv i underläge och att behöva se alla i motståndarlaget krypa närmre på brännbollen under gympan har satt spår.

Statsministerposten ska inte få inledas av män under 185cm, vi behöver stabilt och sansat storkukslugn på de högsta posterna

Bara en sån sak som att smurfen Kristersson är kortare än sina adoptivdöttrar från Kina samtidigt som han joggar i yogapants, helt ärligt, vem fan säger stolt att ”han är min statsminister”?

Håller helt med. 185 är minimilängd för att sitta på viktiga poster. Under 165 cm så är det in i burar på zoo som gäller för dessa farliga och små bittra chihuahuor som kan hugga en med kniv för minsta grej med sina psyken.

Alla krig i världen beror på dvärgar.
Citera
2024-03-15, 21:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Håller helt med. 185 är minimilängd för att sitta på viktiga poster. Under 165 cm så är det in i burar på zoo som gäller för dessa farliga och små bittra chihuahuor som kan hugga en med kniv för minsta grej med sina psyken.

Håll käften, din jävla anti-vita feminist. Både George W Bush, Obama och George HW Bush var över 180 cm.
Citera
2024-03-15, 21:56
Medlem
Ormen Långes avatar
Citat:

Nämn ett enda krig, som har startats av dvärgar.
Citera
2024-03-15, 22:05
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Hur långa är Trump, Biden och Putler?

Putin är kort. 170 cm.

Trump är lång 191 cm.
Citera
  • 1
  • 2