Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-03-18, 09:46
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Har bojkottat SVT, P3, P2, TV4 i många år.
Farligt att öppna upp dessa medieportaler då det kan leda till psykisk sjukdom.
Vad har du emot P2? Det är ju i princip bara musik och då klassiskt.
Citera
2024-03-18, 09:51
  #62
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiatarrNenne
Vad har du emot P2? Det är ju i princip bara musik och då klassiskt.

Jaså ursäkta. Har ingen koll på alla kanaler.
Klassiskt är fint.
Men som sagt bojkotta allt annat.
Citera
2024-03-18, 09:54
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Jaså ursäkta. Har ingen koll på alla kanaler.
Klassiskt är fint.
Men som sagt bojkotta allt annat.
Ja det är helt OK.

Jag lyssnar mycket på P2 just för att det är den kanal som är likadan som den var på 1970-talet i princip med mycket fin klassisk musik så jag fick för mig att jag missat något, bara.
Citera
2024-03-18, 15:12
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Nja, villkoren är ju inte samma men någonting får man ju välja bland. Säg att jag är en sjua, då går jag hellre ner lite och tar en 5-6 som gillar mig som jag är hellre än att behöva lägga massa pengar i mellan för att få en 8-9:a.

men om du bara behövde lägga pyttelite av. dina pengar i mellan på en 9 då, säg mindre än 0,01% av din disponibla inkomst , skulle du göra det?
Citera
2024-03-18, 15:18
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adamperr
Men samtidigt visar du som man att det är du som betalar. Det leder i sin tur att kraven på dig höjs.
den ska höjas, att ha penis och starka känslor, och en någorlunda fungerande frontalob, är inte samma sak som bra livspartner och familjebildning,

Citat:
Jag ser det som ett test, om kvinnan förväntar sig att jag ska betala vill hon inte att vår relation ska vara jämställd.

om hon bor i en byggnad och tog sig till ”daten” på annat sätt än till fots genom vildmarken, så tror hon inte på jämställdhet (det är en man nämligen som byggt och upprättat rubbet).

så du är lika snett på det som dejten när ni lajvar jämmstäldhetsdekonstruktion på ett lågresolut och meningslöst sett.
Citera
2024-04-16, 01:23
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Är kvinna, gillar Morgonpasset och tar min egen nota, just för att män annars undrar vad de får för pengarna.
Ingen stor grej för mig att betala min egen mat istället för att sitta och undra om man är skyldig nåt annat för att en snubbe lagt trehundra spänn på min sallad och ett glas vin.

Instämmer. Män för ett väldigt märkligt resonemang. När jag själv bjuder ut folk på middag så förväntar jag mig inget annat av dem än möjligen trevligt sällskap.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback