Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-18, 20:20
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Ja. Afs vill inte ha hit sydamerikanska tjejer trots att de får jobb som städkärringar.

Rekommenderar SD i ditt fall.

Okej får fortsätta rösta på SD då trots att hon får betydligt mer kvalificerade jobb och att jag hatar NATO
Citera
2024-03-18, 20:22
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Det är ju sött att du "håller med". Tyvärr för dig och den du "håller med" har vi fortfarande demonstrationsfrihet i Sverige som ger grupper stora friheter att demonstrera på flera olika sätt. Trots att du inte gillar det och "håller med" andra som inte gillar det.

Försök utbilda dig och läs på om vår demonstrationsfrihet.

T.o.m. en utvecklingsstörd borde klara av att lära sig om svensk grundlag efter några försök.

Lycka till nästa gång.

Vad gulligt att lilla du blev så störd.

Kanske skulle gå ut på balkongen och skrika och störa några grannar? Eller varför inte banka på väggarna?

Sedan kanske den lilla mbdmuppen kunde läsa §24 i regeringsformen innan du spelar Allan, och fundera på varför den paragrafen finns till.

Hade de störande vänsterbarnen ens sökt tillstånd, eller var de bara trotsiga eller okunnga och hade struntat i det i sin iver att motsätta sig och störa ceremoni efter NATO-anslutningen majoriteten står bakom?
Citera
2024-03-18, 20:24
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Glömmer du bort att vi hade riksdagsval hösten 2022?
-Du glömde väl inte att rösta då?

För ska man ändra Sveriges grundlagar, skall man köra två "gånger", en gång före och en gång efter ett val.
Så gjorde man7riksdagen.

Du kunde rösta på riksdagsvalet 2022. Gjorde du det?

Du vet om att du lever i en fantasivärld kring NATO-medlemskapet då man alltid folkomröstat kring det tidigare och om 90% av riksdagspartierna helt plötsligt vill gå med i NATO tror du då att det spelar någon roll om vad du röstar även om du ingår i 10% mot 90%?
Citera
2024-03-18, 20:33
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vad gulligt att lilla du blev så störd.

Kanske skulle gå ut på balkongen och skrika och störa några grannar? Eller varför inte banka på väggarna?

Sedan kanske den lilla mbdmuppen kunde läsa §24 i regeringsformen innan du spelar Allan, och fundera på varför den paragrafen finns till.

Hade de störande vänsterbarnen ens sökt tillstånd, eller var de bara trotsiga eller okunnga och hade struntat i det i sin iver att motsätta sig och störa ceremoni efter NATO-anslutningen majoriteten står bakom?

Det mesta av ditt inlägg är helt oförståeligt men ska dock förklara att demonstrationsfriheten i Sverige är oerhört stark och en demonstration får inte upplösas trots att det inte finns tillstånd om det inte föreligger betydligt starka skäl. Något som Paludans koranbränningar visade väldigt väl.

Skrika, banka på väggar och störa grannar gör du och antagligen dina barn bra själv.
Senast redigerad av priz 2024-03-18 kl. 20:44.
Citera
2024-03-18, 20:35
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr3ak0ut90
Du vet om att du lever i en fantasivärld kring NATO-medlemskapet då man alltid folkomröstat kring det tidigare och om 90% av riksdagspartierna helt plötsligt vill gå med i NATO tror du då att det spelar någon roll om vad du röstar även om du ingår i 10% mot 90%?

Vilka NATO/OTAN-länder har folkomröstat om sitt medlemskap?

(När det gäller svenska folkomröstningar var det väl bara "spriten" som lyckades?)
Citera
2024-03-18, 20:40
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Vilka NATO/OTAN-länder har folkomröstat om sitt medlemskap?

(När det gäller svenska folkomröstningar var det väl bara "spriten" som lyckades?)

Jag skiter väl i de andra länderna, men här i Sverige röstade vi om valutan och om vilken sida på vägen vi ska köra till exempel, men ni NATO-älskare får springa utomlands och dö för "Sverige" medan Ulf Kristersson klappar händerna över att slippa betala ut er pension
Citera
2024-03-18, 20:49
Medlem
Tintinikongos avatar
Bäst vore om vi kunde skicka vänster-avskummen och Hamas-onanisterna till Gaza.
Citera
2024-03-18, 20:49
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Jag skiter väl i de andra länderna, men här i Sverige röstade vi om valutan och om vilken sida på vägen vi ska köra till exempel, men ni NATO-älskare får springa utomlands och dö för "Sverige" medan Ulf Kristersson klappar händerna över att slippa betala ut er pension

Ja, vi röstade om väster/högertrafik och vänstertrafik vann. Vilken körbana använder vi ändå?
Citera
2024-03-18, 20:52
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Det mesta av ditt inlägg är helt oförståeligt men ska dock förklara att demonstrationsfriheten i Sverige är oerhört stark och en demonstration får inte upplösas trots att det inte finns tillstånd om det inte föreligger betydligt starka skäl.

Skrika, banka på väggar och störa grannar gör du och antagligen dina barn bra själv.

Bäste gensoppa,

Det finns lagar som ger grundläggande rättigheter, och andra lagar som begränsar de samma.

När du fått ordning på dina kromosomer kanske du kan fundera på varför det är på det viset, och vilken skyldighet du har att hörsamma behoven till detta. För allas bästa. I stället för att hävda rätt att pådyvla andra ditt särintresse.

Hoppas du förstod min text.
Citera
2024-03-18, 20:55
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ja, vi röstade om väster/högertrafik och vänstertrafik vann. Vilken körbana använder vi ändå?

Du har missat hela poängen med folkomröstningar, vi har kvar svenska kronan till exempel och inte euro, hade jag varit miljardär och hört sossar som Olof Palme tycker vi ska byta valuta så hade jag också anlitat en torped att knäppa honom. Anna Lindh var jag övertygad om att det hade med det att göra så kanske bra för Sverige sorgligt nog att hon dräptes. Folk är så blåsta att de säkert hade röstar ja för NATO då till och med kungen nu stått och pratat så gott om det, till och med han har tappat mitt förtroende och min respekt nu.
Citera
2024-03-18, 21:02
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Du har missat hela poängen med folkomröstningar, vi har kvar svenska kronan till exempel och inte euro, hade jag varit miljardär och hört sossar som Olof Palme tycker vi ska byta valuta så hade jag också anlitat en torped att knäppa honom. Anna Lindh var jag övertygad om att det hade med det att göra så kanske bra för Sverige sorgligt nog att hon dräptes. Folk är så blåsta att de säkert hade röstar ja för NATO då till och med kungen nu stått och pratat så gott om det, till och med han har tappat mitt förtroende och min respekt nu.

Har du meddelat honom det? Om han får veta det kanske han ångrar sig, och tar ner flaggan?
Citera
2024-03-18, 21:03
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Har du meddelat honom det? Om han får veta det kanske han ångrar sig, och tar ner flaggan?

Varför skulle kungen bry sig om enstaka invånare? Blev ju uppenbart idag att han är politiker också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in