• 1
  • 2
2024-03-18, 20:44
Medlem
https://pt.se/nyheter/pitea/artikel/...greps/r5vm7vwj

Citat:
En man i 30-årsåldern åtalas för grov misshandel och grovt olaga hot mot sin gravida sambo. När han skulle gripas i en by utanför Piteå fick polisen ta till automatvapen och tillkalla insatsstyrkan. Polis i helikopter upptäckte mannen som gömt sig i ett dike.

Någon som vem mer?
Citera
2024-03-18, 22:41
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarhund
https://pt.se/nyheter/pitea/artikel/...greps/r5vm7vwj

Någon som vem mer?

Har hon varit otrogen? Känns ju logiskt då att flippa ur om han kommit på henne med att ljuga att det är hans unge
Citera
2024-03-19, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fr3ak0ut90
Har hon varit otrogen? Känns ju logiskt då att flippa ur om han kommit på henne med att ljuga att det är hans unge

Huh?

Även om han har rätten att bli upprörd så blir ju denne herre såpass till sig/klarar inte av att kontrollera sig så att insatsstyrkan kopplas in. Vilket är ett ganska så helvetes djävla extremt händelseförlopp.

Så vem är MGM; och är han en (in)stabil figur i allmänhet?
Citera
2024-03-19, 00:42
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamSnickan
Huh?

Även om han har rätten att bli upprörd så blir ju denne herre såpass till sig/klarar inte av att kontrollera sig så att insatsstyrkan kopplas in. Vilket är ett ganska så helvetes djävla extremt händelseförlopp.

Så vem är MGM; och är han en (in)stabil figur i allmänhet?

Ja uppenbarligen tur för henne att hon inte har blivit ihjälslagen då det låter som det slagit slint rejält, har som sagt ändå tro att hon är oskyldig
Citera
2024-03-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ja uppenbarligen tur för henne att hon inte har blivit ihjälslagen då det låter som det slagit slint rejält, har som sagt ändå tro att hon är oskyldig
Spelar ingen roll vad hon har gjort, hon är per definition oskyldig. Det är inte olagligt att vara otrogen till exempel.

Svartsjuka idioter finns det dock gott om i Sverige och till det ett stadigt inflöde av män med kulturellt/religiöst taskigt kvinnosyn. För dessa behövs ingenting för att misshandla en partner.
Citera
2024-03-19, 00:54
Medlem
Crankyshake2s avatar
Seb*sti*n Olof**on
Citera
2024-03-19, 00:56
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Spelar ingen roll vad hon har gjort, hon är per definition oskyldig. Det är inte olagligt att vara otrogen till exempel.

Svartsjuka idioter finns det dock gott om i Sverige och till det ett stadigt inflöde av män med kulturellt/religiöst taskigt kvinnosyn. För dessa behövs ingenting för att misshandla en partner.

Antar att du brukar hamna i blåsväder om du endast utgår från vad som är lagligt istället för vad som är lämpligt, oroa dig inte jag hoppas din sambo är otrogen också när du åkt iväg utomlands och kriga för "Sverige"
Citera
2024-03-19, 00:59
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Seb*sti*n Olof**on

Denna då antar jag om det är 30 år och inte 28?
https://mrkoll.se/person/Peter-Sebas...kyqRaQDYuquerA

https://www.merinfo.se/person/Pite%C...93/bv6jt-4j77i
Citera
2024-03-19, 00:59
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Seb*sti*n Olof**on
Sambo *mma St*nlund?
Citera
2024-03-19, 01:02
Medlem
Citat:
Antar att du brukar hamna i blåsväder om du endast utgår från vad som är lagligt istället för vad som är lämpligt, oroa dig inte jag hoppas din sambo är otrogen också när du åkt iväg utomlands och kriga för "Sverige"
Que?

Du skriver lite osammanhängande där. Vad är din poäng?

Jag borde drabbas av otrogen partner för jag påpekar att otrohet inte är olaglig?

Jag hamnar i blåsväder för det?

Du har viss förståelse för att en man nästan kan slå ihjäl sin partner på grund av misstänkt otrohet?

Kriga för Sverige/”Sverige”

OnT
Vem är denna Sebbe det ryktas om?
Citera
2024-03-19, 01:13
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Que?

Du skriver lite osammanhängande där. Vad är din poäng?

Jag borde drabbas av otrogen partner för jag påpekar att otrohet inte är olaglig?

Jag hamnar i blåsväder för det?

Du har viss förståelse för att en man nästan kan slå ihjäl sin partner på grund av misstänkt otrohet?

Kriga för Sverige/”Sverige”

OnT
Vem är denna Sebbe det ryktas om?

Förståelse och ren fakta är väl olika saker, du verkar ju tycka att det är helt okej för kvinnor att bete sig hur som helst så länge det är lagligt så folk förtjänar ju att vara otrogen med dig också när du tänker så för att förstå dig på hur folks psyke får frispel när de kanske levt och spenderat hela sitt liv med någon och sen visar sig aldrig ha varit dig trogen till exempel, han kanske hade bett om ett faderskapstest där det framgick till exempel? Jag menar inte att man förtjänar att bli misshandlad då man varit otrogen, men du verkar ju inte förstå dig på svartsjuka då det är otrohet om hon varit otrogen och inte svartsjuka som är bara fördomar/misstänksamhet kring det så stadiet innan.
Citera
2024-03-19, 01:15
Medlem
Fr3ak0ut90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Sambo *mma St*nlund?

Kan ju vara Id* S*derstr*m *=a/ö om grabben är 30 exakt också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera