Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-03-22, 20:48
  #1
Medlem
När män tränar och speciellt män som har en hel del muskler tycker de om att man tittar?
Kvinnor brukar tycka det är jobbigt att bli tittade på men hur tänker män som bygger muskler?
Citera
2024-03-22, 20:50
  #2
Medlem
psykoshippiens avatar
Att du är ett jävla creep som sitter och eye-ballar när man sköter sig själv.
Citera
2024-03-22, 21:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
När män tränar och speciellt män som har en hel del muskler tycker de om att man tittar?
Kvinnor brukar tycka det är jobbigt att bli tittade på men hur tänker män som bygger muskler?

Inget man märker eller bryr sig om, man är så fokuserad på sitt eget pass. Stirrar någon på dig kan du utgå från att de inte vet hur övningen ska utföras korrekt och livrädda för att gå fram och fråga om man har lust att visa.

Sen finns det såklart idioter som stirrar och garvar åt spinkiga nybörjare som har helt fel form, dessa hör inte hemma på gymmet, ser man att någon gör något galet går man fram och visar, men detta är lite tabu i Sverige, tyvärr.
__________________
Senast redigerad av Nittiotva 2024-03-22 kl. 21:07.
Citera
2024-03-22, 21:05
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Att du är ett jävla creep som sitter och eye-ballar när man sköter sig själv.

Jag är svensk så jag stirrar inte och håller inte ögonkontakt. Det går ju att sköta snyggt.
Citera
2024-03-22, 21:07
  #5
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Jag är svensk så jag stirrar inte och håller inte ögonkontakt. Det går ju att sköta snyggt.
Din fråga var vad män tycker om att män/kvinnor sitter och tittar på dem. "sköter man det snyggt" så märker dem ju inte det. Är din fråga retorisk?
Citera
2024-03-22, 21:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Din fråga var vad män tycker om att män/kvinnor sitter och tittar på dem. "sköter man det snyggt" så märker dem ju inte det. Är din fråga retorisk?

Nåja. Kanske någon ser väldigt bra ut och man kikar lite extra men tittar bort så fort de kollar åt ens håll. Men låt oss ponera att de skulle se att man kikar lite.. Är det bra eller dåligt?
Citera
2024-03-22, 21:11
  #7
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Nåja. Kanske någon ser väldigt bra ut och man kikar lite extra men tittar bort så fort de kollar åt ens håll. Men låt oss ponera att de skulle se att man kikar lite.. Är det bra eller dåligt?
Det är okönat.
Citera
2024-03-22, 21:12
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Det är okönat.
En kvinna tittar lite på en man som har fin kropp och ansikte.
Citera
2024-03-22, 21:15
  #9
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
En kvinna tittar lite på en man som har fin kropp och ansikte.
Det är okönat. - är du brud? Vad skulle du känna om nån snubbe sitter och stirrar på din röv och dina tuttar när du sitter på gymmet?

Jag är helt fine att en tjej tittar på mig om det finns en sexuell attraktion. Det är en del av parningsleken. Men är det någon jag inte alls känner mig attraherad av eller någon som helst tillhörighet med, så skulle det vara negativt om inte neutralt/obrytt. Och precis likadant känner ni tjejer. Det är okönat.
Citera
2024-03-22, 21:17
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Det är okönat. - är du brud? Vad skulle du känna om nån snubbe sitter och stirrar på din röv och dina tuttar när du sitter på gymmet?

Som jag sa, om man inte stirrar för det är ju obehagligt. Men att man tittar för att någon har fina muskler var ju frågan.
Citera
2024-03-22, 21:21
  #11
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Som jag sa, om man inte stirrar för det är ju obehagligt. Men att man tittar för att någon har fina muskler var ju frågan.
Tror du någon främling vet vad du tänker? Jag kan direkt säga att jag skulle känna väsentligt obehag om du skulle befinna dig i samma gym som en själv. Sociala koder verkar inte vara din starka sida.
Citera
2024-03-22, 21:24
  #12
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Nej jag vill absolut inte att du glor på mig!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback