Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2024-04-24, 17:51
  #61
Medlem
Ingen frisk man bryr sig om någon kollar
Ingen tid för det
Citera
2024-04-25, 15:21
  #62
Medlem
Om folk sitter och väntar på utrustningen så kan det vara lite irriterande.

Kör man säg bänkpress varav de frågar när man är klar.

Nej, kanske 4 set kvar.

Okej då väntar jag!

Du kan köra i mellan om du vill.

Nä jag väntar!

Sen glor de surt på en när man pillar på telefonen eller dylikt när man säg tar 3-4 min vila när man kör 5 or med stopp.
Va någon kärring som någon gång klagade på att jag inte körde alla seten direkt efter varandra..
Citera
2024-04-26, 17:33
  #63
Medlem
shitmagnets avatar
Högstadiet-hormonerna åsido, men fan vill bli fånstirrad på i tid och otid?

Man kommer in på gymmet efter arbetsdagens slut. Kanske småtrött och vill bara göra sin grej ifred och dra hem.
Nä då ska det stå nån liten horunge och glo på en?!

Lika välkommet som flugor surrandes runt huvudet när man tar en skogspromenad.
Citera
2024-04-27, 05:21
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
När män tränar och speciellt män som har en hel del muskler tycker de om att man tittar?
Kvinnor brukar tycka det är jobbigt att bli tittade på men hur tänker män som bygger muskler?

Tycker väl att det är irriterande att någon stirrar på en. Reptilhjärnan reagerar instinktivt på att det är bråk på gång.

Förstår att man kan titta på någon för att man blir imponerad eller för att man kollar på sin omgivning. Men det är inte okej att stirra. Om man är så fascinerad så känns det normalare att gå fram att ge en komplimang och eventuellt be om ursäkt för att man upplever att man glor.
Citera
2024-04-28, 07:15
  #65
Medlem
Krappfiskarns avatar
Brukar mest vara bolatorskarna och blattarna som stirrar på mig när jag tränar. Jag tycker det är positivt att homosexuella kan känna sig trygga på gym att de kan stirra fritt utan rädsla att bli misshandlade.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback