Jag klarar inte av att se reklam längre, jag får hjärnblödning av allt woke-skit. Det gör mig till en hatisk människa som vill slå sönder första negertryne som dyker upp.
Ni vet dom tjänar inga pengar på denna woke-skit. Det är betalde landsförrädare som bara vill sprida nyliberal kulturmarxistisk subversion, genom att till exempel ha med negrer i reklam. Ett biologist vapen för att krossa Europa (Soros sitter på sitt torn New York och fnissar i och gnuggar sina händer ren babylonsk ondska)
Det är så lätt att göra en bra reklam. Enkelt och snyggt. Volvos nordiska vis-reklam är klockren. Med nordiska landskap och musik.
Men om dessa töntiga reklamare vill fjanta sig kan även göra det fjantigt om det finns nåt rent i reklamen. Detta är en löjlig reklam men klockren och på youtube älskar dom den. En man Jean Claude Van damm och två Volvo truckar som särar hans ben i spagat. Fin vacker musik och bilder. Enkelt och lugnt och rent. Den älskas ju av amerikaner iaf. Kolla:
https://www.youtube.com/watch?v=M7FIvfx5J10
Varför håller dessa reklammakare med politisk propaganda istället som gör att man hatar TVn. Det är för du är djupt skolade i kulturturism, samt saknar det själsliga djupet att göra film. Gör om, gör rätt pajasar i reklambranschen.