Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-24, 04:53
  #1
Medlem
myckers avatar
Jag har inget att göra med livet så jag måste hitta på "artificiella" syften, åtminstone ha nånting framför mig som kan inträffa och "vaja" utan att nödvändigtvis behöva hända men med inställningen att det ska ske. Alla vet nog att Lagos och Ibadan eller Abuja är riktiga rövhål men det går att ta sig dit och vara där en tid med försiktighetsåtgärder enligt givna planer och förhållningssätt.
Om jag kommer till Lagos sämre kvarter med pengar som vit man så kan jag få vilken kvinna jag vill. Inte vem som helst men inom kort tid någon som passar mig exakt. Det finns scam, sjukdomar, fuktig hetta, giftiga eller sjuka djur, malaria, parasiter, kriminalitet, korruption, lagar i kombination med rättsosäkerhet, kidnappningar mm men allt det kan jag vara beredd på och undvika med en höks öga. Det är urfattigt och jag kan ställa vilka krav jag vill.

Låt säga att målet med resan endast är att hitta en top-notch hora (spelar ingen roll om hora) och göra henne på smällen och därefter landa med henne i Sverige. Vad ser ni kan gå fel om man en dag fixar visum och tar flyget från Arlanda till Lagos och helt enkelt bara gör det man ska så "kirurgiskt" som möjligt?
__________________
Senast redigerad av mycker 2024-03-24 kl. 04:56.
Citera
2024-03-24, 09:23
  #2
Medlem
Belters avatar
Att hon verkligen inte vill bo i Sverige när hon märker hur jävla kallt och mörkt det är.
Citera
2024-03-24, 09:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycker
Jag har inget att göra med livet så jag måste hitta på "artificiella" syften, åtminstone ha nånting framför mig som kan inträffa och "vaja" utan att nödvändigtvis behöva hända men med inställningen att det ska ske. Alla vet nog att Lagos och Ibadan eller Abuja är riktiga rövhål men det går att ta sig dit och vara där en tid med försiktighetsåtgärder enligt givna planer och förhållningssätt.
Om jag kommer till Lagos sämre kvarter med pengar som vit man så kan jag få vilken kvinna jag vill. Inte vem som helst men inom kort tid någon som passar mig exakt. Det finns scam, sjukdomar, fuktig hetta, giftiga eller sjuka djur, malaria, parasiter, kriminalitet, korruption, lagar i kombination med rättsosäkerhet, kidnappningar mm men allt det kan jag vara beredd på och undvika med en höks öga. Det är urfattigt och jag kan ställa vilka krav jag vill.

Låt säga att målet med resan endast är att hitta en top-notch hora (spelar ingen roll om hora) och göra henne på smällen och därefter landa med henne i Sverige. Vad ser ni kan gå fel om man en dag fixar visum och tar flyget från Arlanda till Lagos och helt enkelt bara gör det man ska så "kirurgiskt" som möjligt?

Det här kommer så klart att gå rakt åt helvete. Roligast skulle nästan vara om du lyckas få hem någon och fullkomligt fuckar upp ditt liv.
Citera
2024-03-24, 09:50
  #4
Medlem
Problemet kommer när ni kommit hem och släktens ekonomi är säkrad, via dig.
Nigerianskor vill ha "riktiga män" och tycker vanligtvis svenskar är syltryggar.
Att leva ihop med nån som utnyttjar dig och ser ner på dig är livsutsugande. Har ni skaffat ungar får du dras med henne i minst 15 år och ha visst samröre återstoden av ditt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av mycker
Jag har inget att göra med livet så jag måste hitta på "artificiella" syften, åtminstone ha nånting framför mig som kan inträffa och "vaja" utan att nödvändigtvis behöva hända men med inställningen att det ska ske. Alla vet nog att Lagos och Ibadan eller Abuja är riktiga rövhål men det går att ta sig dit och vara där en tid med försiktighetsåtgärder enligt givna planer och förhållningssätt.
Om jag kommer till Lagos sämre kvarter med pengar som vit man så kan jag få vilken kvinna jag vill. Inte vem som helst men inom kort tid någon som passar mig exakt. Det finns scam, sjukdomar, fuktig hetta, giftiga eller sjuka djur, malaria, parasiter, kriminalitet, korruption, lagar i kombination med rättsosäkerhet, kidnappningar mm men allt det kan jag vara beredd på och undvika med en höks öga. Det är urfattigt och jag kan ställa vilka krav jag vill.

Låt säga att målet med resan endast är att hitta en top-notch hora (spelar ingen roll om hora) och göra henne på smällen och därefter landa med henne i Sverige. Vad ser ni kan gå fel om man en dag fixar visum och tar flyget från Arlanda till Lagos och helt enkelt bara gör det man ska så "kirurgiskt" som möjligt?
__________________
Senast redigerad av Emoist 2024-03-24 kl. 09:57.
Citera
2024-03-24, 10:23
  #5
Medlem
myckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Problemet kommer när ni kommit hem och släktens ekonomi är säkrad, via dig.
Nigerianskor vill ha "riktiga män" och tycker vanligtvis svenskar är syltryggar.
Att leva ihop med nån som utnyttjar dig och ser ner på dig är livsutsugande. Har ni skaffat ungar får du dras med henne i minst 15 år och ha visst samröre återstoden av ditt liv.
Då har du inte förstått avsikten. Jag vill endast sätta barn till världen och sen ta dem till Sverige och därefter inte vara förälder. Om mamman vill stanna i Nigeria så är det helt upp till henne.

Mest bang for the buck ger nog Lagos slum.

Jag måste inte tycka som du eller bete mig på ett särskilt sätt. Jag ville inte ha med barn att göra. Det räcker gott med att jag vet att de har bra förutsättningar, är mina biologiska och ges normala uppväxtvillkor.
Det är ett mål precis som andra vill se toppen på Kilimanjaro. Säg inte till mig vad jag ska tycka eller ha för åsikter gällande det.
Citera
2024-03-24, 10:46
  #6
Medlem
[quote=mycker|87766293]Då har du inte förstått avsikten. Jag vill endast sätta barn till världen och sen ta dem till Sverige och därefter inte vara förälder. Om mamman vill stanna i Nigeria så är det helt upp till henne.

Mest bang for the buck ger nog Lagos slum.

Jag måste inte tycka som du eller bete mig på ett särskilt sätt. Jag ville inte ha med barn att göra. Det räcker gott med att jag vet att de har bra förutsättningar, är mina biologiska och ges normala uppväxtvillkor.
Det är ett mål precis som andra vill se toppen på Kilimanjaro. Säg inte till mig vad jag ska tycka eller ha för åsikter gällande det.[/QUOTE]


Men ställ ingen fråga på flashback då, om du inte vill ha svar
Citera
2024-03-24, 10:47
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mycker
Jag har inget att göra med livet så jag måste hitta på "artificiella" syften, åtminstone ha nånting framför mig som kan inträffa och "vaja" utan att nödvändigtvis behöva hända men med inställningen att det ska ske. Alla vet nog att Lagos och Ibadan eller Abuja är riktiga rövhål men det går att ta sig dit och vara där en tid med försiktighetsåtgärder enligt givna planer och förhållningssätt.
Om jag kommer till Lagos sämre kvarter med pengar som vit man så kan jag få vilken kvinna jag vill. Inte vem som helst men inom kort tid någon som passar mig exakt. Det finns scam, sjukdomar, fuktig hetta, giftiga eller sjuka djur, malaria, parasiter, kriminalitet, korruption, lagar i kombination med rättsosäkerhet, kidnappningar mm men allt det kan jag vara beredd på och undvika med en höks öga. Det är urfattigt och jag kan ställa vilka krav jag vill.

Låt säga att målet med resan endast är att hitta en top-notch hora (spelar ingen roll om hora) och göra henne på smällen och därefter landa med henne i Sverige. Vad ser ni kan gå fel om man en dag fixar visum och tar flyget från Arlanda till Lagos och helt enkelt bara gör det man ska så "kirurgiskt" som möjligt?


Så du vill framföra dina gener med en apa med utstickande häl och panna?

artificiellt, må jag säga
Citera
2024-03-24, 13:00
  #8
Medlem
BernardLoutres avatar
Du kan ju alltid kolla den här tråden för lite inspiration...

(FB) Resa till Afrika en 18 år yngre kvinna är orsaken.
Citera
2024-03-24, 13:33
  #9
Medlem
Victoria Island i Lagos är väl som vilken afrikansk storstad som helst, var ofta ute och joggade och promenerade både dag- och kvällstid när jag bodde där
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f3596468

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback